Mika voi olla vikana kun kuukautiset ei tule, mutta testit nayttaa miinustá. Koskaan ei ole viidnetoistavuoden aikana jaanyt pois, ei kertaakaan!
Testattu on apteekin omalla testillä kaksi kertaa mutta ei tule toista viivaa. MIssä vika ja pitäiskö soittaa aika tk:sta?
Kommentit (10)
Nyt edellisten menkkojen alusta 44pvää, kierto kait 37pvää, oon tehnyt 5 testiä viikon aikana (!) mutta aina nega. Nyt on myös huono ja väsynyt olo, taidan olla valeraskaana niinkuin koirat voivat olla ;)
Yritetään toista, joten olisi kiva tietää tärppäsikö vai onko jotain vialla kun menkkoja ei kuulu. Soitin tänään terveyskeskukseen, mutta siellä on sijainen jäämässä pois ja omalääkäri palaamassa ensi viikolla äitiyslomalta, joten voin silloin edes koittaa vasta varata aikaa! Eikö tämä ole vähän omituista?
Jolloin kaksi kiertoa ikäänkuin yhdistyy yhdeksi pitkäksi.
Näin muistelen täältä joskus lukeneeni, tarkempaa tietoa ei minulla valitettavasti ole.
Haamutestit välissä voisi olla merkki keskeytyneestä keskenmenosta, joka olisi siis mennyt hyvin aikaisin kesken, mutta ei vain ole tullut itsestään ulos. Raskaushormoni on kuitenkin ollut vähäistä ja loppunut sitten kokonaan.
Nämä olivat siis vain arvailuja, gynellä käynti varmasti kannattaa!
Tsemppiä jatkoon ja pikaisia plussatestejä toivetellen
piipaa
itse testasin sillä apteekin omalla merkillä, sini-valkoinen pakkaus. Oli halvin mutta säästinköhän oikeassa paikassa?
Itselläni huono kokemus apteekin omasta.
Kandee kokeilla vaikka glear blueta.
On herkempi ja parempi. Mutta aikas paljon kalliimpi.
Tosin ovis on voinut olla myöhemmässä vaiheessa kiertoa ja siksi ei vielä näy testatessa.
Normaalisti kierto 28-33 (viimeisen neljä vuotta). Nyt menossa kp 40 ja testi näyttää negatiivista. Mulla oli elokuussa keskenmeno, sen jälkeen tuli yhdet kuukautiset ajallaan ja nyt ihmetyttää tämä. Kroppa kaiketi mennyt sekaisin. Rasittavaa odottelua...
Mulla oli 2,5vko myöhässä menkat, sit ne alkoi.
Tänään gyne sanoi, että " stressi" ja kova yritys tulla raskaaksi voivat vaikuttaa kiertoon.
Niin, sithän voi olla ovuloimaton kierto, jossa menkat alkaa, kun kohdun limakalvo on " väsynyt" kasvamaan ja vuotaa pois.
Odottelen nyt vielä ensi viikoa ja teen testin jollain kalliilla kunnon testillä ettei ainakaan tarvitsisi syyttää sitä testiä. Rinnat ovat olleet tänään vähän kummalliset, hieman täyden oloiset:), saas nähdä onko pelkkää kuvitelmaa vai onko merkki jostain positiivisesta yllätyksestä.
Heippa Pööppötti ja muut odottelijat...
Minulle kävi niin, että menkat oli kaksi viikkoa myöhässä tein muutaman pv:n välein apteekin oman raskaustestin ja negoja oli. Sitten odotttelin viikon verran ja tein olikohan Acon-merkkinen testi ja plussa tuli. Nyt odottelen sitten ekaa ultraa...Niin ja toiseen apteekin omaan testiin tuli haamuviiva ja vielä poikittain. Neuvolan terkkari sanoi että haamut pitäisi tulkita plussana. Tsemppiä ja paljon plussia!!!
kirjoitin juuri samasta tilanteesta.. sain rfsu:n testillä haamun ja nyt biocardilla negan. menkkoja vaan ei kuulu.. odottelen loppuviikkoon ja testaan taas eri merkillä.. :)