Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?

Vierailija
03.07.2015 |

En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.

Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.

Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.

Miksi?

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät kiinnosta meitä. Jättäkää meidät naiset rauhaan.

Vierailija
142/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet? Nimittelette huoraksi, jos lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kuullut että aloitteellinen nainen on epätoivoinen tyrkky. Parempi sitten vaan olla olematta.

Vierailija
144/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska me naiset olemme keksineet, että kutsuja maksaa ensitreffeillä, joten emme tee aloitetta ettemme joutuisi maksamaan miehen kahvikuppia treffeillä

Ei ole miestenkään pakko tehdä aloitteita. Älä tee, niin ei kiukuta niin paljoa. 

Vierailija
145/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen miehet pahoittaneet mielen. 

Ei tarpeeksi sitä ja tätä. Itsetunto mennyt.

Vierailija
146/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni nainen on lähtökohtasesti passiivinen vätys, joka kuvittelee maailman olevan hänelle kaiken velkaa.

Vierailija
147/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Olen ujo demiseksuaali. Asiaa ei helpota se, että pojatkin koulukiusanneet, joka tehnyt varovaiseksi. Toisaalta pari kertaa uskaltanut tehdä tuttavuutta, mutta saanutkin lopulta siipeeni, joten siksi en tee aloitetta.

Vierailija
148/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni nainen on lähtökohtasesti passiivinen vätys, joka kuvittelee maailman olevan hänelle kaiken velkaa.

Ei kuvittele. Ei moderni nainen vaadi sinulta yhtä ainoaa aloitetta. Sinä tässä ruikutat, ja luulet, että naiset ovat sinulle jotain (aloitteen, seksiä?) velkaa. 

Vierailija
149/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis nainen joten en tee enää aloitteita. Tyhmänä kuvittelin nuorempana, että se olisi ihan ok, mutta kyllä se nopsaan selvisi ettei aloitteeni ole ikinä kenestäkään kiva juttu. Osa antoi pakit (se on ok) mutta tosi moni antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut vaikka todellisuudessa olisi tehnyt mieli päästä panemaan.

Tämä siis selvisi niillä ekoilla (ja samalla vikoilla) treffeillä jotka aloitteestani syntyi. Ilmeisesti se aloitteellinen tavisnainen nähdään vain tyrkkynä ja/tai helppona/varmana panona. Kauniimmalla naisella tilanne lienee toisenlainen ja aloitteet otetaan ihan eri asenteella.

Vierailija
150/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuoden suhde loppui eräs päivä  ilmoitusluonteisesti miehen taholta. Ero. Asunnonhankinta. Muutot.

Luulin, että olemme yhdessä loppuelämämme.

Ei enää. Ei ehdi enää. En noteeraa sillä silmällä ketään. Olen hengissä.

Vierailija
151/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vaikka näin, että en edusta sitä naistyyppiä jollaisten aloitteellisuudesta miehet haaveilee.

Vierailija
152/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille 3 poikaystävälleni tein minä aloitteen. Oletko sinä aloitteenteon arvoinen?

Vierailija
153/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille 3 poikaystävälleni tein minä aloitteen. Oletko sinä aloitteenteon arvoinen?

Mitä sä sössötät runkkari? Et edelleenkään ole nainen!

Vierailija
154/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin joku aikaisemminkin täällä oli, eli olen kai sitten vaan niin vanhanaikainen että mielestäni se nyt vaan kuuluu miehen tehtäviin! Niinhän luonnossa eläimetkin (pääsääntöisesti) tekee. Urokset taistelee naaraista. Harmi kun nykyajan miehet ovat kaukana miehestä. Ei kai ihme kun ei yksikään kiinnosta. Soijaa mussuttavat pillifarkkuja pitävät ja sähköpotkulaudoilla ajavat vätykset ei valitettavasti saa haluja heräämään. Onneksi ei ole ongelma olla yksin. Onko kukaan muu sitä mieltä, että sähköpotkulaudalla ajavat miehet näyttää feminiiniseltä ressukalta?

Vierailija
155/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin baarissa aloitteen? Sehän on sama kuin valikoisi tomaatteja roskiksesta silmät kiinni, suurin osa on mätiä ja ei voi tietää mitä käteen päätyy.

Eli annat sen mädän tomaatin tehdä aloitteen sensijaan, että valitsisit itse hyvän tomaatin. Onnea suhteeseen mädän tomaatin kanssa :)

Vierailija
156/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtaan aloitteellisia miehiä niin paljon, ettei itse tarvitse kuin juosta karkuun. Yksi mies riittää minulle, ja hänen kohdallaan minä olin se, joka teki aloitteen. Toki mieskin joutui tekemään asioita suhteemme eteen jo silloin alussa. Jos hän olisi perässä vedettäväksi alkanut, olisin tulkinnut sen niin, että ei kiinnosta.

Vierailija
157/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteita tekevät miehet on vain seksin perässä, joten teen aloitteen mieluummin itse.

Vierailija
158/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kaunis nainen joten en tee enää aloitteita. Tyhmänä kuvittelin nuorempana, että se olisi ihan ok, mutta kyllä se nopsaan selvisi ettei aloitteeni ole ikinä kenestäkään kiva juttu. Osa antoi pakit (se on ok) mutta tosi moni antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut vaikka todellisuudessa olisi tehnyt mieli päästä panemaan.

Tämä siis selvisi niillä ekoilla (ja samalla vikoilla) treffeillä jotka aloitteestani syntyi. Ilmeisesti se aloitteellinen tavisnainen nähdään vain tyrkkynä ja/tai helppona/varmana panona. Kauniimmalla naisella tilanne lienee toisenlainen ja aloitteet otetaan ihan eri asenteella.

Monesti kuulee että kauniiden naisten ei tarvitse tehdä aloitteita. Kuka niitä aloitteita sitten tekisi, jos ei-kauniiden ei kannata?

Vierailija
159/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja tullut nolatuksi joka kerta. Mies on joko poistunut paikalta heti, nauranut päin naamaa ja yksi alkoi epäuskoisena tivata että mitä haluan hänestä.

Vierailija
160/177 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole juuri sillä tavalla kiinnostava. Montako aloitetta ja monenko naisen pitäisi tehdä? Lopputulema: iki-itku jatkuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän