Sinä noin 55kg painava nainen, mitä söit tänään?
Tahtoisin tietää, koska tavoittelen itse tuota painoa. Nyt painan 59kg
Kommentit (110)
-aamulla jogurtti
-lounaaksi maitoperunoita
-äsken söin hampparin
#healthylifestyle #fitness
55-56kg
Aamupala: kaurapuuro (veteen), leipä juustolla ja mehukeittoa
Välipala: palautusjuoma
Lounas: makaronilaatikko
Välipala: banaani
Päivällinen: en tiedä vielä mitä on ruokana, mutta todennäköisesti kananrintafile + salaatti
Iltapala: varmaankin leipää
Annoskokoni ovat lounaalla ja päivällisellä melko runsaita, muuten en jaksaisi, tai sitten olisin kokoajan napostelemassa jotain... Liikuntaa tulee harrastettua 12-14kertaa viikossa
Paino 47kg, pituus 170cm
-4 suolakeksiä
-lasi omenamehua
-1 vaalea sämpylä, voita ja juustoa päällä
-pari tomaattilohkoa ja vähän kurkkua
-lasi vettä
-8 palaa maitosuklaata
-1 nektariini
-1 pingviini jäätelötuutti
[quote author="Vierailija" time="02.10.2012 klo 13:53"]Tahtoisin tietää, koska tavoittelen itse tuota painoa. Nyt painan 59kg
[/quote]
Aamulla mysliä pari rkl ja maustamatonta jugurttia, päivällä feta-salaattia, välipalalla pieni mustikkapiirakkapala, illalla broilerpatongin ja kupin kahvia.
Aamupala: maustamatonta jogurttia + luumu pilkottuna, kuppi kahvia
Lounas: Pastaa + pari lihapullaa
välipala: kahvia + jäätelötuutti
Päivällinen: grillattuja tomaatteja (3 kpl) sisällä nokare koskenlaskija -juustoa. Jälkkäriksi kahvia + pieni muffinssi
Iltapala: samaa kuin aamulla.
Päivän aikana vettä lisäksi.
Pituus 165cm, paino 55kg.
Aamulla söin ruisleivän, neljän aikaan pastaa ja jauhelihaa.Ja äskön söin naurista
Sämpylän juustolla, kinkulla ja kurkulla.
kaksi nektariinia.
Puolukkajugurtti.
Neljä isoa tacoa täytteineen.
Pulla.
vielä syön jotain...
Aamupalaksi 15:30 puolikas purkki rahkaa (löytyi karva joten heitin roskiin) ja mehujää.
Välipalaksi 15:40 kolme suklaakeksiä ja vaniljajäätelöä. Levy 70% tummaa suklaata pari tuntia sitten. Ruoaksi varmaan kalahampurilainen ja loput keksit tunnin päästä.
175/53
En tiedä miltä nälkä tuntuu. Olen syönyt koko ikäni pelkkään makeanhimoon ja tylsyyteen. :/
Syöttepä te kaikki vähän.
T: 53kg 173cm pitkä joka mättää ruokaa kuin hullu
Älä turhaan paino numeroa tavoittele vaan sitä miltä näyttää.
T. 170cm, 63kg lihasta sopivasti
Aamulla kaurapuuroa, marjoja, soijamaitoa
Lounaaksi papupataa ja lehtikaalia
Välipalaksi 500 g soijajogurttia ja mysliä
Toinen välipala herneproteiinipirtelö + banaani
Illalla soijabolognesea ja spagettia
Olen vegaani. Herkkuja syön kerran tai kaksi viikossa. :)
aamupala: Puuro, pilttiä ja puolikaspurkki raejuustoa
munakas tonnikala, juusto tomaatti täyte. kurkkua ja raejuustoa
mansikoita
pian tehdään jauheliha tortilloja
ehkä jädee vielä :) itse kävin salilla myös tekemässä treenin ja käveltyäkin tullut jonkin verran.
olen 160 cm pitkä.
Ei kannattaisi seurata muiden syömisiä, vaan kokeilla mikä itselle sopii. Tietty vinkkejä voi ottaa toisten ruoista, mutta se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi sinulle! :)
Puuro on hyvä valinta aamupalaksi lähtee maha toimimaan kuidun ansiosta heti aamuste, muista myös syödä pieni määrä proteiiniä joka aterialla. Ja syö monipuolisesti. Yhtenä päivän ainakin kalaa viikossa. Kana on myös terveellisempää kuin jauheliha. Suosi nautaa on yleensä vähärasvaisempaa kuin sika. Hyvä nyrkkisääntö on ostaa kaupasta tuotteita mitkä sisältää alle 10 prossaa rasvaa, pysyy päivän energia saanti kohtuullisena!
Pari kuppia kahvia, paketti graavilohta ja terdeolut. Työpäivä meni vähän hassusti ja keitän vasta nyt. Pian syön uusia perunoita, lihapullia ja salaattia ja sit vielä sipsiä ja dippiä! Herkkua herkkuuaa. T. Alkaa jo lähennellä 54kg ekaa kertaa elämäs mut ei ressaa =P
Tänään päivällä painoin juurikin sen 55 kg. Noh, päivän syömiset: Kulhollinen pähkinäjäätelöä, pari siivua arinaleipää joiden päällä ruohosipulituorejuustoa, prociuttokinkkua, oltermannia ja tomaattia, iso kulhollinen kesäkeittoa (peruna, porkkana, sipuli, herne, kukkakaali, vesi, maito, mausteet), mukillinen kaakaota rasvattomaan maitoon tehtynä, banaani-suklaa myslipatukka.
Luulen, että syön vielä jotain tänään, ehkä pari siivua lisää leipää, heräsin aika myöhään tänään.
Aamupala tattaripuuroa, marjoja ja porkkanamehua.
Töissä 2 pikaria soijajugurttia, linssi-kasvis-couscousia, litra vettä ja 3 kuppia kahvia
Illalla tarjoiluvadillisen raw food kesäkurpitsapastaa cahew-marinarakastikkeella ja yht. litran vettä, mehua ja teetä.
Paino 55-57kg, pituus 166cm
leipää, kanaa, leipää iltaruoaksi leipää ja kanaa (en tykkää riisistä) :D ei siis mitenkään tarkoituksellista painonvahdintaa, helteillä ei vaan ruoka maistu. Normaalia sekaravintoa syön, välillä herkuttelen. Lisäksi juoksen paljon