Sinä noin 55kg painava nainen, mitä söit tänään?
Tahtoisin tietää, koska tavoittelen itse tuota painoa. Nyt painan 59kg
Kommentit (110)
Kolme ruokalusikallista kreikkalaista yogurttia, leipä, lasi mehua, muutama laku ja pari pannullista kahvia.
Ei vain maistu enempi, ehkä huomenna.
54 kg
Kauheat helteet niin olen syönyt 2 viikon ajan 2 litraa jäätelöä päivässä, juomaksi vettä, puremisen tarpeeseen pari palaa ruisleipää jonka päällä vuohenjuustoa, siemeniä ja leikkelettä.
2 ruisleipää
1 omena
1 banaani
hernesoppaa
2 suklaakaurakeksiä
maitokahvia
Paljon tästä tulee kaloreita?
54kg 165cm:
Aamupala: Kaurapuuroa luonnonjogurtilla, 2 x hapankorppua, vettä.
Lounas: Pastaa nakkikastikkeella, maitoa.
Illallinen: Lihapiirakka ketsupilla, karkkipussi ja 2 x suklaapatukkaa.
51kg ja raskaana
- puuroa herukoilla, ruisleipä
- jäätelö
- lohta, muusia, salaattia, keitettyjä kasviksia
- sama setti
- 2 appelsiinia, marjanneja...
48kg mutta söin puuron ja kahvin aamulla sitten hesessä kerrosateria ja kotona karkkia..mies on hakemassa pitsaa nytten:D
Minä 50 kg: oon syöny tänään 4 karjalanpiirakkaa, palan kakkua ja litran vettä. Iltapalaksi kebabia :)
Viili kanelilla, päärynä
Kanasalaatti
Ruisleipä juustolla, luumuja
Lohta, pinaattia ja tomaattisalaattia
54kg ja 165cm
Aamulla kolme mukia mustaa kahvia + 3 palaa tummaa suklaata
Lounaaksi kasviswokkia ja riisinuudeleita
Välipalaksi kourallinen vihtreitä paahdettuja soijapapuja ja yksi omena
Päivälliseksi pieni broilerin file, tsatsikia ja fetasalaattia
Iltapalaksi aion syödä kreikkalaista jugurttia ja mustikoita
...lisäksi 10km juoksulenkki :D
Painan 52 kg. Tähän mennessä kuppi kahvia kevytmaidolla, kaksi voissa paistettua munaa, noin puoli litraa smoothieta, jossa mansikoita, mustikoita, cashewpähkinöitä, auringonkukansiemeniä, proteiinijauhetta ja vettä. Nyt tekisi mieli jotain turhaa ja epäterveellistä, joten menen varmaan johonkin kahvilaan syömään kakkua.
Aamulla kotona: 1 pala ruisleipää, jogurtti
töissä: 2 palaa ruisleipää
lounas: pastaa ja kanaa, vihanneksia (kurkku, tomaatti, porkkana)
välipala: 5 riisikakkua, 1 piltti
Päivällinen: pastaa ja jauhelihakastiketta, mehujää jälkkäriksi
Tähän asti kaikki ok, kunnes rupes tekemään mieli "jotain hyvää" ja leivoin muffinsseja.
Kolme oon syönyt tähän mennessä, tuskin jää siihen
t. ei kauaa 55kg ;)
Raskaana viikkoja mennyt yli puolet. 56kg paino.
Tänään söin
Hapankorppuja
Kinkkukiusaus
Mäkki
Vettä
Aamu: tuorepuuro mustikoilla ja tilkalla hunajaa
päivä: iso lautasellinen linssikeittoa ja vihreää salaattia
iltapäivä: pieni pala mansikkakakkua työkaverin synttäreiden kunniaksi
illallinen: savusiikaa ja salaattia
T. 52 kg
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:44"]Raskaana viikkoja mennyt yli puolet. 56kg paino.
Tänään söin
Hapankorppuja
Kinkkukiusaus
Mäkki
Vettä
[/quote] Anteeksi nyt tökeryyteni, mutta eikö raskaana kuuluis syödä vähän monipuolisemmin. Tai no mistäpä minä tiedän kun en ole ollut raskaana. En kyllä laihduttanutkaan.
Oon suunnilleen 57/168 ja join tänään pari kuppia kahvia, söin sämpylän juustolla ja kurkulla sekä puoli litraa kreikkalaista jugurttia ja kolme pienempää maustettua tavallista. Päivän pääruoka on vielä valmistamatta, taidan tehdä jotain pastaa. Ja luultavasti syön vähän suklaata ja ehkä juon oluen.
Aamupalaksi voisarvi ja 3,5% rasvaa sisältävä jugurtti+muromyslisysteemi (siis sellainen jossa on se muromysli siinä kannen rasiassa).
Lounaaksi kanasalaatti ja 2 pientä palaa patonkia.
Välipalaksi 2 luumua.
Illalliseksi riisiä, kanakastiketta ja vihanneksia.
Iltapalksi ehkä jotain. Jugurttia ja marjoja tms.
Aamupalaksi cappucino valmis jauheesta (maito loppu), omena, ateriankorvikepatukka (en yleensä syö, mutta en ollut jaksanut käydä kaupassa)
Lounaaksi salaatti, jossa proteiininlähteenä mozzarellaa ja papuja. Kastikkeena curry-lime.
Töissä napostelin vähän pähkinöitä ja suklaata paperitöiden ohessa.
Jumpan jälkeen banaani välipalaksi.
Nyt päivälliseksi lidlin neljän juuston pizza menee kohta uuniin
Yleensä syön kyllä terveellisemmin ja huomattavasti enemmän tuorevihanneksia ja hedelmiä, mutta tämä viikko on ollut henkisesti tosi rankka, joten olen lipsuillut sekä kaupassa käynnistä ja syömisestä.
Painan 53kg/168cm pitkä.
Kehtaanko edes kertoa. Join kahvia päivän mittään noin 4-5 mukillista. Söin klo 17:00 Spagettia ja jauhelihakastiketta. Nyt söin kaksi jäätelöpuikkoa ja croissantin. Illemmalla vielä jotain, ehkä leipä tai pannukakkua kermalla.
57 kg ja 176 cm
Aamulla mukillinen kahvia, jossa loraus kermaa, muutama kaurakeksi ja purkillinen Valion kreikkalaista jukurttia.
Lounaalla paneroitu seitileike, perunasosetta, pieni lautasellinen salaattia ja leipä, jolla paljon voita.
Välipaloina päivän mittaan Eskimo-puikko, pari voileipää, mehumaitoa, Snickers-patukka, kaurakeksejä, banaani, juustoa ja tonnikalaa.
Yleensä syön kaksi lämmintä ateriaa työpäivinä, mutta tänään ei jaksanut hikoilla hellan ääressä. Päivän mittaan kertyi hyötyliikuntana pyöräilyä kahden tunnin verran.
170cm ja 56kg.
Aamupala: Omena
Lounas: 100g täysjyväpastaa, 100g kanasuikaleita ja vähän valkosipulituorejuustoa, puoli lautasellista salaattia
Välipala: Reissumies tosi tumma voilla ja juustosiivulla, jälkkäriksi Magnum White
Illallinen: 75g täysjyväpastaa, 100g kanasuikaleita, puoli lautasellista salaattia salaattikastikkeella
Iltapala: Omena, toasti (= kaksi paahtoleipäsiivua, välissä 3 siivua juustoa)
Päivän ruuat oli tänään vähän yksipuolisemmat, sillä en jaksanu illalliseksi uutta ruokaa alkaa väkertämään.
Aamupala: lautasellinen luomukaurapuuroa + pellavansiemeniä + mansikoita + rasvatonta luomumaitoa
teetä
lounas: lautasellinen kasvissosekeittoa, ruisleipä Oivariinilla, kurkkua ja tomaattia
vettä
välipala: omena ja mansikoita
vettä
päivällinen: lautasellinen kermaista sienipastaa (paljon kaloreita, tiedän...), salaattia
lasi mehua
jälkkäri/iltapala: jäätelötuutti
teetä
vähän tämmöinen erikoisempi päivä :) mut ei pieni herkuttelu lihota. Ja laihdun vielä kaupan päälle, vaikka liikuntaa en järkyttävästi harrasta (paitsi työmatkat pyörällä ja pari kertaa viikossa omaa liikuntaa).
painan 55 kg