Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä iltapuku tasapaksulle? Millainen sen pitäisi olla, jotta

Vierailija
24.10.2012 |

ei näytä pötköltä? Ja mistä saisi pk-seudulla vuokrattua edullisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vinkkaisin, että iltapuvun alle voi ostaa sellaiset alushousut, jotka kaventavat vyötäröä ja saavat puvun kuin puvun istumaan paremmin. Ovat hankalat pukea ja riisua mutta miellyttäviä päällä, toimivat melkein kuin korsetti.

Vierailija
2/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 2

missä yläosa on jotenkin kierretty (mitenkähän tän kuvaisi...) kaventaa ja muotoilee vartaloa - siis kangas on jotenkin kiedottu diagonaalisesti eikä vaakaan tai pystyyn kuten yleensä. Sillä saadaan luotua harha x mallisesta vartalosta kun tuo x:n keskikohta tulee vyötärölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko korsetti, body tai kunnolliset korkeavyötäröiset alushousut (ovat ehkä edellä mainituista mukavimmat). Eli mene hyvään alusvaatekauppaan, mistä saat asiantuntevaa palvelua.

Ja pitkä iltapuku on minusta aina tyylikkäin silloin, kun se on simppeli eli suorat leikkaukset. Mutta makuasioista ei voi kiistellä :)

Vierailija
6/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kangas nimenomaan korostaa pötkömäisyyttä enkä voisi itse tosi pötkönä koskaan pitää. Iltapuvuissa korsettiyläosa ja leveä hame ei voi olla aikaansaamatta jonkinlaista vyötäröä. Empirelinjalla saa piilotettua paljon vatsanseudusta.

Vierailija
7/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tasapaksu ja suhteellisen pienirintainen. Iltapukuliikkeessä tarjosivat heti sellaista pukua ja vaikutus oli aivan upea: hänelle tuli lisää rintoja ja vyötärö kapeni. Oikeastaan näytti kurvikkaalta!

Vierailija
8/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jtain muotoilevaa alusasua ajattelin kokeilla ja pidän mielessä tuon "rypytyksen." Empirelinja ei mulle sovi, olen niissä aina sen näköinen kuin olisin raskaana

t.ap

Vierailija
9/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on useita erilaisia iltapukuja ja tietty hääpukukin. paras malli mulle on ollut

*A-linjainen

*nyöritettävä (ehdottomasti!!)

*puvun kankaan pitää olla aika jämäkkää, mutta ei liian painavaa. sen takia jämäkkää (ei yhtään joustavaa) että oikesti hieman vetää vatsaa sisään ja luo vyötäröä. Siksi ei liian painavaa ettei näytä siltä, että puku vetää sua alaspäin (varsinkin jos olet lyhyt)

*muotoilevat alusvaatteet ovat ihan pakolliset puvun alle

*lisäksi korkokengät on must, koska luovat jalkoihin muotoa ja sitä kautta mun mielestä korostavat myös vyötäröä

*lisäksi juuri alaspäin lähtevä kuviointi (köynnös tms) mielestäi luo myös mielikuvaa vyötäröstä

*itse korostan rintoja, koska niitä löytyy, eli push upit alle

Mä luulin aina, etten voi käyttää lainkaan pitkiä iltapukuja ku olen tälläinen pönkkö ja persjalkainen, mutta todellakin hyvältä näyttää kun on vaan oikeanlainen malliltaan.

Vierailija
10/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypytykset/vinolaskokset vyotarolla antaa vaikutelman vyotarosta.

Vierailija
11/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä yläosa on jotenkin kierretty (mitenkähän tän kuvaisi...) kaventaa ja muotoilee vartaloa - siis kangas on jotenkin kiedottu diagonaalisesti eikä vaakaan tai pystyyn kuten yleensä. Sillä saadaan luotua harha x mallisesta vartalosta kun tuo x:n keskikohta tulee vyötärölle.

Korsettiyläosa ja kevyt hulmuava alaosa on myös hyvä vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan