Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan sitä eroaisi täydellisessä seksittömyydessä mua pitävästä miehestä? Äsken satutti taas

Vierailija
27.09.2012 |

Tultiin tänään isojen ostosten kanssa kotiin ja mies oli vielä menossa lähikauppaan. Pyysin tuomaan tamponeja jotka olin unohtanut ostaa, mies näytti ärsyyntyneeltä mutta sanoi tuovansa. Lähdimme eri suuntiin ja parinkymmenen metrin päästä kuulen EKSTRAKOKOISIAKO?!

Ei perkele.

Koen tuon aivan käsittämättömänä loukkauksena. Kymmenen vuotta yhdessä, joista viimeiset seitsemän mies on pihdannut seksiä niin että sitä on korkeintaan pari kertaa vuodessa. Olen yrittänyt kaikkeni mutta mies on onnistunut tappamaan seksuaalisuuteni niin täydellisesti, että se huuto sattuu yhä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on. Miehen mielestä meidän asiat ei kuulu muille eikä suostu niistä puhumaan kenenkään kanssa, menee aivan lukkoon, pahempaan kuin mun kanssa.

Kiitos kaikille jotka yrittivät auttaa tässä ketjussa.

-ap-

Vierailija
82/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

>huokaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuan, että ap koki tuon huudon piikittelyksi itselleen, mutta eihän siitä kukaan sivullinen voinut päätellä, mistä oli kysymys.

Tuskin ap on siellä huutanut, että tuo mulle TAMPOONEJA..

Vierailija
84/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ongelmia?

Jos viittaat äskeisen viestiini niin terapiaan olen yrittänyt saada miestä jo vuosia sitten tämän seksiasian takia. Siitä puhuessaan menee aivan lukkoon, kaikesta muusta puhuu kanssani avoimesti. Miehen mielestä meidän seksielämä (heh) ei kuulu muille, ei edes anonyymisti palstalaisille...

Vierailija
85/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuan, että ap koki tuon huudon piikittelyksi itselleen, mutta eihän siitä kukaan sivullinen voinut päätellä, mistä oli kysymys.

Tuskin ap on siellä huutanut, että tuo mulle TAMPOONEJA..

En kyllä viitannut siihen, että kukaan paikallaolijoista olisi huutoa ymmärtänyt, emme edes asu Suomessa. Musta oli vaan järkyttävää että loukkaa puolisoaan noin keskellä ihmisjoukkoa, takuulla elekielestä ja äänenkorkeudesta kävi ilmi että jotain on tekeillä.

-ap-

Vierailija
86/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettaa myös a-seksuaalinen sana. Monelle romanttiselle a-seksuaalille kun riittää se kädestä pitely. Eli se erokaan ei ole heille vaihtoehto, vaikka suhde seksuaalisen kanssa on tuhoon tuomittu.

Ystäväni oli kysynyt mieheltään, miksi menit hänen kanssaan yhteen? Mies oli vastannut: koska niin kuuluu tehdä. Erota mies ei halunnut...

Seksi oli miehelle ennen mua ja meidän alkuaikoina todella tärkeää.

Vaikea selittää ja vaikea ymmärtää...

-ap- tämäkin

Ystäväni mies on siis oman mieheni tuttu, ja ainakin mieheni sanojen mukaan ei ollut vaikeuksia sillä saralla. Mutta hän ei ollut paikalla todistamassa. Voihan se olla vaan liioitteluakin, sillä kun me istuimme iltaa esim. baarissa, ei tämä silloinen poikamies todellakaan iskenyt naisia. Mutta ystäväni sanojen mukaan parina ekana vuonna lemmenhuumassa seksiä kyllä oli. Sitten se loppui kuin seinään, kun lapsi syntyi. Jotain tapahtui. Ja se näkyi kyllä ystäväni naamasta, kun lakkasi saamasta. Katkera, hapan, pahantuulinen,...

Haluatko saman kohtalon? Älä tuhlaa elämääsi, jos haluat seksiä. Ainakin minulle se on niin tärkeä asia, ettei mikään täydellinen kruununprinssikään kelpaisi, jos sillä ei ole haluja. Miltäpä kruununprinsessa Dianasta tuntui, kun oli vaan Charlesin siitostammana?

Vierailija
87/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ratkaisun tai idean, niin tule kertomaan..

Me mentiin naimisiin ja saimme lapsen siitä huolimatta, että seksielämä (juu, naurattaa muakin) on mitä on, koska me rakastetaan toisiamme ja halutaan olla yhdessä.

Mä oon miettiny tätä asiaa toiste päin; on olemassa varmasti kymmenen suhdetta meidän suhdetta vastaan, jossa nainen on se, ketä ei seksi kiinnosta, ja silti ollaan naimisissa ja onnellisia. Ironiaa on se, että miten tällainen nainen, joka rakastaa seksiä löytää rakastetukseen sielunkumppanikseen tuollaisen miehen.

t. 61+63

Vierailija
88/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis terveisin 60+63 (ei 61)

Vierailija
89/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule muuta sano, en ymmärrä miten tähän on menty. Vähän itkettää lukea noita otsikoitakin että kuinka usein pitää suostua seksiin kun mies haluaa niin paljon useammin. En olisi osannut edes kuvitella tällaista ongelmaa joka mulla nykyään on.

-ap-