Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan sitä eroaisi täydellisessä seksittömyydessä mua pitävästä miehestä? Äsken satutti taas

Vierailija
27.09.2012 |

Tultiin tänään isojen ostosten kanssa kotiin ja mies oli vielä menossa lähikauppaan. Pyysin tuomaan tamponeja jotka olin unohtanut ostaa, mies näytti ärsyyntyneeltä mutta sanoi tuovansa. Lähdimme eri suuntiin ja parinkymmenen metrin päästä kuulen EKSTRAKOKOISIAKO?!

Ei perkele.

Koen tuon aivan käsittämättömänä loukkauksena. Kymmenen vuotta yhdessä, joista viimeiset seitsemän mies on pihdannut seksiä niin että sitä on korkeintaan pari kertaa vuodessa. Olen yrittänyt kaikkeni mutta mies on onnistunut tappamaan seksuaalisuuteni niin täydellisesti, että se huuto sattuu yhä.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne tuommoinen kun mies aavistaa olevansa altavastaaja ja "huono" seksissä. Jos vielä sä olet murheellinen, suuttunut tms. niin se on kuin löylyn heittoa kiukaalle.

Jospa nyt alkuun hoitelisitte sua nuolemalla ja seksileluilla. Sanot miehelle, että haluat orkut 2-3 kertaa viikossa. Sitten laitat miehen ja itsesi leikkimään leluilla. Eiköhän miehen seksuaalisuus tuosta herää. Sanot vaan, että haluat saada hänen kanssaan, onhan tuokin seksiä vaikka se olisi "masturbointia" välineillä.

Mies haluton, ehkä kerran kuussa meillä on seksiä. Seksi on silloinkin nopeaa enkä ehdi laukeamaan. En ehdi edes mukaan tunnelmaan, kun ensin olisi saatava jokin hyvä fiilis fyysisestä läheisyydestä. Miehen vartalo tuntuu vieraalta eikä häntä kiinnosta käyttää aikaa ja vaivaa minun hyväilemiseen tai nuolemiseen. Vähän pussailua, vaatteet pois, vähän hinkkausta ja räpellystä ja ehkä lipaisu että on varmasti kosteana. Sitten sisään ja muutama minuutti jyystöä. Aina on kiire. En ehdi mukaan. Ja sitten mies vielä yleensä pyytää anteeksi nopeuttaan. Se, että mies ei halua kovin usein, tekee seksistä paineisempaa, kun se on se ainoa vartti kuukaudessa, kun saa seksiä. Ja jos jää ilman orgasmia, niin tuo hinkkailu alkaa tuntumaan todella turhalta ja jopa kiusalliselta. Ei enää tee edes sen vertaa mieli. Eikä mieskään olisi varmaan pahoillaan, jos minäkin olisin haluton. Hän olisi varmaan helpottunut. On se JÄNNÄ, että olemalla normaaleilla seksihalulla varustettu, jotenkin muka loukkaa sitä toista osapuolta, vaikka ei enää edes yritä saada vastakaikua haluilleen. Saatanallisia marttyyreitä nämä haluttomat pökkelöt. Miten ihmeessä tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin?

Meillä sanominen ja miehen "laittaminen" tekemään yhtään mitään ei ole toiminut, eikä miehen seksuaalisuus ole enää herännyt yhtään mistään mun kanssa.

Kiitos sille joka puupökkelöistä puhui, en voisi olla enempää samaa mieltä!

-ap-

Vierailija
62/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopeta AP itsepetos että teillä on muuten hyvä suhde paitsi ei ole seksiä. Suhde ei ole kunnossa muutenkaan jos joku tärkeä osa-alue puuttuu. Menkää parisuhdeterapiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanominen ja miehen "laittaminen" tekemään yhtään mitään ei ole toiminut, eikä miehen seksuaalisuus ole enää herännyt yhtään mistään mun kanssa.

Kiitos sille joka puupökkelöistä puhui, en voisi olla enempää samaa mieltä!

-ap-

Kivan mekaanisia nämä "neuvot": ihan kuin halutonta miestä voisi jotenkin saada haluamaan sillä, että kertoo haluavansa saada orgasmeja muutaman kerran viikossa. Haluan jo nyt ja se nimenomaan ahdistaa miestä. Ajattelikohan joku, että miehen voisi sitoa vaikka patteriin ja sitten pakottaa nuolemaan ja sekö olisi sitä ihanaa seksiä??

Mistä näitä idiootteja oikein sikiää?

67

Vierailija
64/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tunne asiaa eikä historiaa niin on tulkittava nämä kirjoitukset:

esittelee seisokkia: haluaisi seksiä muttei osaa tehdä sen enempää aloitetta tai siirtyä esileikkiin. jollekin esileikkiä on tuo seisokin esittely :D

sanoo ettei osaa puhua: ei IHAN oikeasti osaa puhua ja toivoo että sinä hoidat hommat.

kitka kerääntyy. näillä jutuilla edistää sitä että joka ikinen sana koetaan loukkaukseksi.

joko alat purkaa itse tai lähdet menemään.

Vierailija
65/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan mekaanisia nämä "neuvot": ihan kuin halutonta miestä voisi jotenkin saada haluamaan sillä, että kertoo haluavansa saada orgasmeja muutaman kerran viikossa. Haluan jo nyt ja se nimenomaan ahdistaa miestä. Ajattelikohan joku, että miehen voisi sitoa vaikka patteriin ja sitten pakottaa nuolemaan ja sekö olisi sitä ihanaa seksiä?? Mistä näitä idiootteja oikein sikiää? 67

ainakin, vitustako mä teidän suhteen tiedän tarkemmin.

Tuskin ainakaan puhumalla halut nousee tai legendaarisesti joku laihdutus/hepeneet. En usko, että sellaiset auttaa kenelläkään jos ei ole halua.

Sen sijaan uskon, että jos pyytäisit miestäsi osallistumaan sun masturbointisessioihin rakkaana, kumppanina, niin ihmettelen jos ei ala jopo koskaan keulia. Hommassa pitää olla huumoria. Jos ei halut nouse niin sitten testomittauksia tai muuta, lopuksi päätelmä että libido on heikko muuten vaan.

T. idiootti

Vierailija
66/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekaa vuotta teillä meni ilmeisesti hyvin, mitä sitten tapahtui? Lapsia? kiloja lisää 20 vai 30? Tapahtuiko miehen työsuhteessa jotain?

Meillä on mennyt varsin hyvin kaikki nämä kymmenisen vuotta, poislukien tämä seksi. Kuten kirjoitin niin ensimmäiset 1,5-2 vuotta sitäkin oli, sitten hommat alkoivat hiljalleen luisua tälle kerta puoleen vuoteen -tasolle.

Lapsia meillä ei ole, kiloja on tullut oikeastaan vain miehelle. Molempien elämä on toki opiskelun ja työn suhteen kokenut paljonkin muutoksia näiden vuosien aikana, mutta se on täysin normaalia.

-ap-

Jos ei ole lapsia niin miksi olette yhdessä?? Hanki edes rakastaja ja varmista että mies tietää asiasta.

Vierailija
67/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan mekaanisia nämä "neuvot": ihan kuin halutonta miestä voisi jotenkin saada haluamaan sillä, että kertoo haluavansa saada orgasmeja muutaman kerran viikossa. Haluan jo nyt ja se nimenomaan ahdistaa miestä. Ajattelikohan joku, että miehen voisi sitoa vaikka patteriin ja sitten pakottaa nuolemaan ja sekö olisi sitä ihanaa seksiä?? Mistä näitä idiootteja oikein sikiää? 67

Tuskin ainakaan puhumalla halut nousee tai legendaarisesti joku laihdutus/hepeneet. En usko, että sellaiset auttaa kenelläkään jos ei ole halua.

Sen sijaan uskon, että jos pyytäisit miestäsi osallistumaan sun masturbointisessioihin rakkaana, kumppanina, niin ihmettelen jos ei ala jopo koskaan keulia. Hommassa pitää olla huumoria. Jos ei halut nouse niin sitten testomittauksia tai muuta, lopuksi päätelmä että libido on heikko muuten vaan.

T. idiootti

Miestä ei haluta ja siitä on tullut ongelma suhteeseen. Mies kokee naisensa halut niin suurina, että kokee ettei pysty antamaan tarpeeksi vastinetta. Miltäs luulet mieestä johtuvasta puutteessaan masturboivan naisen näyttävän tämän miehen silmissä? Kiihottavalta?

Olisikohan ahdistava ja kiusallinen osuvampi vaihtoehto, kun on kyse nimenomaan miehen seksuaalisesta haluttomuudesta? Käsittämättömän epäloogista ja typerää kommentointia.

Kuinkas moni haluton nainen on piristynyt sillä, että mies tulee naaman eteen runkkaamaan?

Vierailija
68/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekaa vuotta teillä meni ilmeisesti hyvin, mitä sitten tapahtui? Lapsia? kiloja lisää 20 vai 30? Tapahtuiko miehen työsuhteessa jotain?

Meillä on mennyt varsin hyvin kaikki nämä kymmenisen vuotta, poislukien tämä seksi. Kuten kirjoitin niin ensimmäiset 1,5-2 vuotta sitäkin oli, sitten hommat alkoivat hiljalleen luisua tälle kerta puoleen vuoteen -tasolle.

Lapsia meillä ei ole, kiloja on tullut oikeastaan vain miehelle. Molempien elämä on toki opiskelun ja työn suhteen kokenut paljonkin muutoksia näiden vuosien aikana, mutta se on täysin normaalia.

-ap-

Jos ei ole lapsia niin miksi olette yhdessä?? Hanki edes rakastaja ja varmista että mies tietää asiasta.

Me rakastetaan toisiamme. Sille aiemmalle vastaajalle voin kyllä sanoa että ei tämä mitään itsepetosta ole, seksi on aivan oikeasti ainoa asia joka meidän suhteessa on päin helvettiä.

Olen monesti sanonut lähteväni tai hankkivani sivusuhteen jollen kotona seksiä saa. Mies pahoittaa mielensä sekunniksi ja välillä kieltää, välillä sanoo että no siitä vaan hankkimaan. Erota mies ei halua.

-ap-

Vierailija
69/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. idiootti

Miestä ei haluta ja siitä on tullut ongelma suhteeseen. Mies kokee naisensa halut niin suurina, että kokee ettei pysty antamaan tarpeeksi vastinetta. Miltäs luulet mieestä johtuvasta puutteessaan masturboivan naisen näyttävän tämän miehen silmissä? Kiihottavalta?

Olisikohan ahdistava ja kiusallinen osuvampi vaihtoehto, kun on kyse nimenomaan miehen seksuaalisesta haluttomuudesta? Käsittämättömän epäloogista ja typerää kommentointia.

Kuinkas moni haluton nainen on piristynyt sillä, että mies tulee naaman eteen runkkaamaan?

Viesti on täyttä asiaa mutta ei voi minkään, viimeiseen kappaleeseen päästyäni nauroin niin että työkaveri tuli katsomaan mitä täällä tapahtuu.

Tosiaan ei mun miestä kiinnosta mikään masturboiminen, ei tee sitä itsekään kuin äärimmäisen harvoin. Viimeksi eilen tuskissani sanoin että masturboin varmaankin kymmenen kertaa päivässä ja vastaukseksi sain vain "miten sä muka ehdit".

-ap-

Vierailija
70/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelee seisokkia: haluaisi seksiä muttei osaa tehdä sen enempää aloitetta tai siirtyä esileikkiin. jollekin esileikkiä on tuo seisokin esittely :D

sanoo ettei osaa puhua: ei IHAN oikeasti osaa puhua ja toivoo että sinä hoidat hommat.

kitka kerääntyy. näillä jutuilla edistää sitä että joka ikinen sana koetaan loukkaukseksi.

Jos ei jotenkin maagisesti ole kadottanut aloitteentekokykyään niin ei kyllä esittele seisokkiaan esileikkinä. Siihen kun erehtyy koskemaan niin mies joko kääntyy saman tien pois tai antaa vetää käteen pari kertaa ja sitten riittää.

Puhua ei osaa mutta mäkään en saa. Joka kerta puhuessani aiheesta mies vaivaantuu silminnähden ja "keskustelu" tyrehtyy siihen. Myöskään mihinkään terapiaan ei suostu, kokeiltu on.

-ap-

Vierailija
71/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, sussa tuskin on niin suurta vikaa etteikö heteromies seksiä antaisi joten miehesi ei ole hetero vaan joko homo tai trendikäs efebofiili.

Vierailija
72/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jotenkin maagisesti ole kadottanut aloitteentekokykyään niin ei kyllä esittele seisokkiaan esileikkinä. Siihen kun erehtyy koskemaan niin mies joko kääntyy saman tien pois tai antaa vetää käteen pari kertaa ja sitten riittää.

Puhua ei osaa mutta mäkään en saa. Joka kerta puhuessani aiheesta mies vaivaantuu silminnähden ja "keskustelu" tyrehtyy siihen. Myöskään mihinkään terapiaan ei suostu, kokeiltu on.

-ap-

mitä helvettiä teet suhteessa, jossa muka rakastatte toisianne mutta a) mies ei osaa puhua ja sun pitää arvailla b) ei halua seksiä c) mies vielä loukkaa sua asian päältä d) teillä ei edes ole lapsia.

Ystäväni lähti, ihan samanlainen suhde. Lapsen syntymän jälkeen mies ei enää koskenut häneen. Mies ei vieläkään tajua, miksi hänet jätettiin, hän kun toi kotiin tulot. (sattuu olemaan perhetuttu).

Itse olen jättänyt poikaystävän, joka oli aina niiiiin väsynyt töistä. Ja minä olin silloin vielä 55 kilon keijukainen. Nykyavioliitossani olen 20 kg ylipainoinen, mutta mieheni haluaa minua.

Jotkut ihmiset ovat a-seksuaalisia,kuten ehkä sinunkin miehesi. Kun pelkkä sisko-veli-suhde ei aina riitä.

Jos haluat elämän, niin älä jää tähän "rakkauteen". Et voi yksinäsi saada miestäsi haluamaan sinua, kun hän ei suostu terapiaan tai puhumaan tai yrittämään mitään. Ystävälleni kävi näin, ja hän sanoi, että hän tuhlasi ne 5 vuotta yrittäessään saada muutosta aikaan.

Löydä tyttökulta joku muu mies, ja lakkaa tuhlaamasta vuosiasi.

Vierailija
73/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettaa myös a-seksuaalinen sana. Monelle romanttiselle a-seksuaalille kun riittää se kädestä pitely. Eli se erokaan ei ole heille vaihtoehto, vaikka suhde seksuaalisen kanssa on tuhoon tuomittu.

Ystäväni oli kysynyt mieheltään, miksi menit hänen kanssaan yhteen? Mies oli vastannut: koska niin kuuluu tehdä. Erota mies ei halunnut...

Vierailija
74/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että vaikea sitä on uskoa että muuten kaikki on paremmin kuin hyvin ja rakkautta riittää. Mies puhuu kaikesta muusta muttei seksistä. Ennen mua toteutti omia mieltymyksiään ja ekat vuodet yhdessä halusi jatkuvasti mua, nyt ei tosiaan suostu edes kertomaan jos haluaisi jotain muuta. Kysynyt olen ja sanonut että olen valmis kaikkeen, ei tulosta. Tiedä sitten onko syy tuossakaan.

Mies on hetero, aikansa tätä epäilin mutta vika ei ole suuntautumisessa.

En haluaisi erota. Menen kuitenkin ojasta allikkoon, mieheni on aivan mahtava ihminen ja täydellinen kumppani mulle lukuunottamatta tätä seksiasiaa. Voi kun tää olisikin joku mies jättäisi aina vessanpöntön rinkulan ylös -tason ongelma :(

Vierailija
75/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettaa myös a-seksuaalinen sana. Monelle romanttiselle a-seksuaalille kun riittää se kädestä pitely. Eli se erokaan ei ole heille vaihtoehto, vaikka suhde seksuaalisen kanssa on tuhoon tuomittu.

Ystäväni oli kysynyt mieheltään, miksi menit hänen kanssaan yhteen? Mies oli vastannut: koska niin kuuluu tehdä. Erota mies ei halunnut...

Seksi oli miehelle ennen mua ja meidän alkuaikoina todella tärkeää.

Vaikea selittää ja vaikea ymmärtää...

-ap- tämäkin

Vierailija
76/89 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet missään kaupassa käy!!!

Vierailija
77/89 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt alkuun hoitelisitte sua nuolemalla ja seksileluilla. Sanot miehelle, että haluat orkut 2-3 kertaa viikossa. Sitten laitat miehen ja itsesi leikkimään leluilla. Eiköhän miehen seksuaalisuus tuosta herää. Sanot vaan, että haluat saada hänen kanssaan, onhan tuokin seksiä vaikka se olisi "masturbointia" välineillä.

Täällä yksi haluttomasta miehestä kärsivä nainen myös... Muuten hyviä ehdotuksia nuo, mutta meillä mies ei a halua nuolla, b ei voi ajatellakaan seksileluja... Että se siitä ainakin meidän kohdalla.

Vierailija
80/89 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teidän ongelma on niin paha, että ammattiapu on todennäköisesti ainoa keino auttaa. Tossa täytyy olla taustalla joku psyykkinen lukkiuma. Jotain on menny jumiin jossakin kohtaa. En tiedä, auttaako ja miten tosissaan mies sinua ottaa, mutta varaa aika pariterapiaan ja ilmoitat miehelle, milloin menette sinne. Muistuta, että olette molemmat vastuussa toistenne seksuaalisuuden toteutumisesta. Sano myös, että mikäli hän ei lähde, sinä otat hänestä eron tai hankit rakastajan, koska teet jo sisäistä kuolemaa. Tehostat sanasi iskemällä eropaperit nenän eteen. Mies ei selvästikään ymmmärrä, mitä on menettämässä, kun ei halua tehdä asialle mitään. Sinun täytyy saada hänet tajuamaan tilanteen vakavuus ihan syvällisesti.