Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori kesäpoika töissä

Vierailija
25.07.2026 |

Moi,

Oon 40v nainen ja mun työpaikalle on tullut kesätöihin 20v poika. Ja siis ihan hävettää myöntää meidän kahden välistä kemiaa. En voi kertoa tätä kellekään. Hän on vuotta vanhempi kuin oma tyttäreni, joka tekee tästä kaikesta vielä hullumman. Tää poika on todella kunnollinen ja hyvä tyyppi, mutta osoittaa aivan selkeää kiinnostusta. Mulla itselläni on aika vauhdikas nuoruus, jonka jälkeen olen ollut perheenäiti ja uraohjus. Mulla on itsetunto kohdillaan sekä aina vähän pilkettä silmäkulmassa, johon tämä nuori kundi on tainnut silmänsä iskeä. Ja nyt huomaan itsekin häntä jo liikaa ajattelevan. 

Apua, pudottakaa mut takaisin maanpinnalle!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä haluavat, mutta he kantavat sitten myös vastuun teoistaan ja seurauksista.

Vierailija
2/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sä vaan vaihdevuosihormoneissasi kuvittelet kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei anna lupaa irtosuhteisiin, joten jätä asia sillensä. Muutoin rikot ihanan avioliittosi, jonka olet luvannut alttarilla kestävän "kunnes kuolemat meidät erottaa".

Vierailija
4/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori poika huomaa mistä naruista vetää, ei tarvitse tehdä niin paljon 

Vierailija
5/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä haluavat, mutta he kantavat sitten myös vastuun teoistaan ja seurauksista.

Tämä!

Monessa asiassa kannattaa pysähtyä miettimään järjellä mitä seuraamuksia mahdollisesti tulisi.

Halut ja tunteet kyllä menevät ohi ajan kanssa, kun järkeistää asian omassa päässään. 

Vierailija
6/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori poika huomaa mistä naruista vetää, ei tarvitse tehdä niin paljon 

Vanhassa repussa voi olla hyväät eväät sanoi vaari vainaa.

Vierailija
7/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös ihastuin vähän yli parikymppiseen nuoreen mieheen. Mitään ei tapahtunut. Ei tietenkään.  Ei näin yli viisikymppisenä, varattuna naisena.

Vierailija
8/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo ja lynkkays olisi suuri ja sukupuolet olisivat toisin päin.

Vierailija
9/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis perheenäiti oli ehkä harhaanjohtava, olen siis eronnut jo vuosia sitten ja ihan sinkkuna elelen nykyään. Ennen kuin pettämisestä tuomitsette. En usko, että pystyisin tekemään  noin nuoren kanssa mitään, mutta en tajua miten en saa häntä mielestäni ja jokaikinen hetki yhdessä on pelkkää mahtavuutta.

Ap

Vierailija
11/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että tyttösi alkaa seksisuhteeseen yli 40v miespuolisen työkaverisi kanssa vuoden päästä?

Vierailija
12/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kumpikaan ole tahoillanne varattuja, niin anna palaa! 

Vierailija
13/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sun omassa päässäsi. Tuon ikäinen on vain elämäniloinen ja viaton, joten älä mene pilaamaan sitä.

Vierailija
14/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä välit poikki tyttäreen, jos teidän suhteenne realisoituisi. Ainakin tytärtä voisi ällöttää todella raskaasti. Muutoin 20-vuotiaan miehen ja 40-vuotiaan naisen ikäero ei näytä pahalta. 40-vuotiaalla naisella ei ole vielä alkanut vanhenevan naisen vaivat ja ulkonäkö on helppo pitää timmissä, toisin kuin sitten kun täyttää 55v. Ja lapsenkin ehtisi vielä hyvin hankkia. Jos tuo juttu päätyy jännittävään salatapailusuhteeseen, on tapaamiset tehtävä supersalassa. Voi tulla muuten kuormasta syömis -syytöksiä työpaikalla. 

Vierailija
15/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit sä vaan vaihdevuosihormoneissasi kuvittelet kaiken.

40v ei kylläkään ole vielä vaihdevuosi-iässä. 

Vierailija
16/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko, että tyttösi alkaa seksisuhteeseen yli 40v miespuolisen työkaverisi kanssa vuoden päästä?

Työpaikan setämies käy vain kiksauttaan 20v. tytärtä, koska selkeästi "oli kemiaa". 😎

Vierailija
17/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
18/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit että tapahtuisi?

Vierailija
19/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sun omassa päässäsi. Tuon ikäinen on vain elämäniloinen ja viaton, joten älä mene pilaamaan sitä.

Tää on just sitä kun jotkut kuvittelee ystävällisyyden, naureskelun, jopa kevyen flirttailun ilman mitään suurempaa kiinnostukseksi

Vierailija
20/45 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aikuinen melkein , no mikä ettei, et tee mitään väärää jos hommanne menee pitemmälle.Joten antaa palaa, siitä saattaa tulla teille seikkailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi