Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotin eilisen koko päivän lääkärin soittoa..ei soittanut

Vierailija
15.11.2022 |

Taas tänään sama homma. Mihinkään ei voi lähteä eikä voi mennä takaisin nukkumaan edes. Pitää päivystää Puh ääressä 8-16

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lankapuhelin vai miksi et voi ottaa puhelinta mukaan ja mennä vaikka kävelylle tms??

Vierailija
2/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lankapuhelin vai miksi et voi ottaa puhelinta mukaan ja mennä vaikka kävelylle tms??

Oon vähän huono puhumaan niin on lapulla asiat mitä pitää sanoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin taskuun ja äänet tarpeeksi kovalle että kuulet ja menet vaikka lenkille tai otat puhelimen sänkyn viereen ja äänet tarpeeksi kovalle ja menet nukkumaan.

Vierailija
4/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täytyy olla iso lappu, jos ei takin taskuun mahdu. Sori kyllä tää ongelma on nyt ihan vaan sun pääkopassas.

Vierailija
5/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sit lappu mukaan taskuun sinne lenkille tai lappu siihen sängyn viereen.

Mikä tässä nyt on ongelma?

-3

Vierailija
6/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tekemällä tehty ongelma. Puhelimeen saa äänet päälle, se kulkee hyvin mukana. Tosin paskempi homma, jos oot umpikuuro. 🙉

Vierailija
7/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että yksityinen lääkäriasema vastaa soittopyyntööni. Tavallisesti saan hoidettua asiani heti samalla puhelulla, mutta tällä kertaa jouduin jättämään viestin vastaajaan.  Odotusaika oli pitkä klo 8:sta 14:sta. Annoin heikon arvostelun. Taitaa olla työvoimapulaa?

Vierailija
8/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen puhelimen mukaan ja jos lääkäri sattuu soittamaan niin sovit jonkin uuden ajan jolloin voit keskustella rauhassa.

Vierailija
9/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa..mä taas toivoisin, että lääkärin soittoajat olisi mun vapaapäivänä. Tosi hankalaa, kun joutuu työpäivänä pitämään puhelinta taskussa ja se soi aina juuri silloin kun ei oikeasti voisi vastata puhelimeen. Normaalisti puhelimeni on laukkukaapissa työpäivien ajan. Sairaanhoitaja siis olen. 

Vierailija
10/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se puhelu tulee kun olet kaupan kassajonossa tms.  Sanot siinä sitten syntymäaikasi  joo täytyis ottaa pissanäytettä jne jne. Miksi ei pysty tilaamaan puhelinaikaa/ siis sopia vaikka milloin ottaa vastaan puhelun, välillä 9-12 tai 12-15 tai klo 15 jälkeen.

Vierailija
11/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-3

Rautalankaporukkaa taas paikalla!

Itse ainakin kirjoitan kaiken ylös, mitä lääkäri/hoitaja sanoo! Hoito-ohjeita voi olla hankalaa sitte muistaa oikein, kun pitää muistaa sen sata asiaa.

Miten siellä lenkillä mitään kirjoitat ja kailotat kaikkien kuullen mikä vaivaa!

Olipa taas järjen jättiläisiä....

Vierailija
12/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa palvelu ei pelaa, ei tässäkään. Niin sanottu omahoitaja ei edes kuuntele ja sen perusteella sitten meitä hoidetaan (tai siis ei hoideta) Jos minulta löytyy syöpä kun apua en ole saanut 7kk, teen kyllä hoitovirhekantelun.)

Vierailija
13/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pitää olla kaikki omat paperit käsillä, että voin vastata mitä on viimeksi tutkittu, mitä edellinen lääkäri sanoi, mitä oireita on ollut, minä vuonna kaikki tämä alkoi ... Lääkärit ei lue mitään, ei edes sitä, mihin tarkoitukseen tämä puhelu oli varattu. Viimeksi oli paha silmätulehdus joka uusii aina, niin lääkäri luuli antavansa ohjeita virtsatietulehdukseen.

Eri

Vierailija
14/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköihin löytyy sovelluksia, joilla saa puhelut nauhoitettua.

Vierailija
15/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollaan samaa maata, kirjoitan aina kaiken ylös enkä uskalla tehdä mitään, jos soitto on tulossa. Pitää olla kaikki täydellisesti valmiina.

Vierailija
16/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-3

Itse ainakin kirjoitan kaiken ylös, mitä lääkäri/hoitaja sanoo! Hoito-ohjeita voi olla hankalaa sitte muistaa oikein, kun pitää muistaa sen sata asiaa.

Miten siellä lenkillä mitään kirjoitat ja kailotat kaikkien kuullen mikä vaivaa!

Meillä päin ne hoito-ohjeet löytyy myös omakannasta.

Vierailija
17/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-3

Pyydät ne ohjeet sähköpostilla tai laitat puhelimesta nauhoituksen päälle puhelun ajaksi. Jos olet pahassa paikassa niin pyydät, että lääkäri soittaa hetken kuluttua uudelleen.

Ei oo noin vaikeeta.

Vierailija
18/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollaan samaa maata, kirjoitan aina kaiken ylös enkä uskalla tehdä mitään, jos soitto on tulossa. Pitää olla kaikki täydellisesti valmiina.

Varmasti paras tapa, kun hälinää ympärillä niin helposti unohtuu jokin asia.

Mutta voisiko ne asiat lähettää sähköpostilla?

Mikäli ulkosalla niin ei edes kuule puhelinta, sellaset nappikuulokkeet auttaa asiassa. (Itsekin sellasia ostanut koska niillä voisi äänikirjoja kuunnella mutta ei ole löytynyt semmosta joka pysyisi korvissa)

Vierailija
19/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on se että ns. omahoitaja soittaa ja toimii "tulkkina" sairaan ja lääkärin välillä? Jos minun pitäisi kysyä neuvoa lääkäriltä, oisi kiva ihan itse puhua hänelle.

Vierailija
20/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on kuin kepu, pettää aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi