Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan sitä eroaisi täydellisessä seksittömyydessä mua pitävästä miehestä? Äsken satutti taas

Vierailija
27.09.2012 |

Tultiin tänään isojen ostosten kanssa kotiin ja mies oli vielä menossa lähikauppaan. Pyysin tuomaan tamponeja jotka olin unohtanut ostaa, mies näytti ärsyyntyneeltä mutta sanoi tuovansa. Lähdimme eri suuntiin ja parinkymmenen metrin päästä kuulen EKSTRAKOKOISIAKO?!

Ei perkele.

Koen tuon aivan käsittämättömänä loukkauksena. Kymmenen vuotta yhdessä, joista viimeiset seitsemän mies on pihdannut seksiä niin että sitä on korkeintaan pari kertaa vuodessa. Olen yrittänyt kaikkeni mutta mies on onnistunut tappamaan seksuaalisuuteni niin täydellisesti, että se huuto sattuu yhä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sanavalinta tuli siitä, että mies halusi mun kuulevan kuinka viallinen pimppi mulla on. Mua tämä loukkasi ja surullisen tästä tekee se, että miehellä itsellään ei kyllä ole aavistustakaan siitä miten asiat todellisuudessa ovat.

-ap-

Kuulostaa ikävältä. Ei sinussa ole varmasti mitään vikaa. Mikä vika miehessä on? Jokin erektio-ongelma tai omasta mielestään liian pieni tms?

Vierailija
22/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksittömyyttä syytän siitä mistä se johtuu: mies ei halua.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Syyttääkö miehesi pillusi viallisuutta seksihaluttomuutensa aiheuttajaksi?

Vierailija
24/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän on liian arvokasta heitettäväksi hukkaan.

Vierailija
25/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sanavalinta tuli siitä, että mies halusi mun kuulevan kuinka viallinen pimppi mulla on. Mua tämä loukkasi ja surullisen tästä tekee se, että miehellä itsellään ei kyllä ole aavistustakaan siitä miten asiat todellisuudessa ovat.

-ap-

Kuulostaa ikävältä. Ei sinussa ole varmasti mitään vikaa. Mikä vika miehessä on? Jokin erektio-ongelma tai omasta mielestään liian pieni tms?

Ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista. Ne harvat kerrat (ehkä tosiaan kerta puoleen vuoteen jos hyvin sattuu) mies nauttii ja kehuu. Kyse ei myöskään ole erektio-ongelmasta, kirjoitin aiemmin kuinka mies esittelee seisokkiaan pussailuhetken päätteeksi mutta ei halua jatkaa siitä. Pieneksikään mies tuskin vehjettään mieltää siitä käytöksestä päätellen millaista on kun harvoin saan seksiä :D

Vierailija
26/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Syyttääkö miehesi pillusi viallisuutta seksihaluttomuutensa aiheuttajaksi?

Välillä on väsynyt, välillä stressaantunut, välillä pitää kohta lähteä sinne tai tänne.

Minusta ei ole ennen tätä sanonut mitään negatiivista.

-ap-

Vierailija
27/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista. Ne harvat kerrat (ehkä tosiaan kerta puoleen vuoteen jos hyvin sattuu) mies nauttii ja kehuu. Kyse ei myöskään ole erektio-ongelmasta, kirjoitin aiemmin kuinka mies esittelee seisokkiaan pussailuhetken päätteeksi mutta ei halua jatkaa siitä. Pieneksikään mies tuskin vehjettään mieltää siitä käytöksestä päätellen millaista on kun harvoin saan seksiä :D

No etkö sä ole kysynyt mistä tämä johtuu ettei halua?

Vierailija
28/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ykskää terve mies oo noin kauan ilman ja ESITTELE seisokkiaan mutta ei tee mitään?Onko , sori vaan sun miehes ihan psyykkisesti terve?

Vierailija
29/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vain sanoa, että tutulta kuulostaa. Meillä mies vielä lisäksi heittää aina seurassa sellaista "muija pihtaa2 -tyylistä läppää. Meidän tilanne ei ole aivan noin paha, mutta seksiä on tosi vähän (n. kerta/kk) ja sen verran vituttaa, että joku kerta taidan sanoa ääneen että kuka meillä pihtaa.

Ja ennen kaikkea tutulta kuulostavat nuo halusi ja ajatuksesi; minä itse (tilanteen kestettyä pitkään ja kymmenien puhumis- ja muiden ratkaisuyritysten jälkeen) harkitsen parhaillaan sivusuhteeseen ryhtymistä.

Haluaisin niin tuntea itseni taas naiseksi, halutuksi. Suhde toimii muuten loistavasti, on rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä ja turvaa, muttei lainkaan seksiä. Mies ei ole impotentti vaan jokin luonnonoikku joka kyllä esittelee seisokkiaan pussailuhetken päätteeksi :D

.

Vierailija
30/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta seksistä miehesi sitten pitää tai kenen/minkä kanssa, jos ei halua edetä kanssasi seksiin, vaikka saa erektion pussailusta?

Haluaako hän jotain erityistä? Vai vaan runkata? Vai ei halua mitään seksiä kuin ne pari kertaa vuodessa? Traumoja?

Mietityttää mikä on ongelma.

Vierailija
31/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä olen kysynyt. Vuosien saatossa paitsi kysynyt, myös itkenyt, anellut, heitellyt ilmoille mahdollisia syitä haluttomuuteen. Aina palataan samaan: ei seksiä. En todellakaan muistuta miestä asiasta päivittäin, en viikottain enkä enää edes kuukausittain. Mutta kyllä tehokas tapa tappaa naisen seksuaalisuus on torjua tämä joka ikinen kerta kun yrittää jotakin.

Vierailija
32/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään suhdetta sillä ei ole, sen tiedän. Sitä sen sijaan en tiedä että onko mies sitten jotenkin niin minusta poikkeava että riittää esimerkiksi jotkut nettisivut tms.

Vierailija
33/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en omassa ketjussa. Nyt vain meni kuppi nurin.

Mies ei runkkaa. Musta se on outoa, mutta ei kuulemma pidä siitä ja tekee hyvin harvoin. Vähän aikaa sitten tuli häpeissään sanomaan, että nyt kävi taas se mikä pari vuotta sittekin, oli unissaan tullut pöksyyn... Mitä siihen muuta sanomaan kuin että no pistä pyykkiin ja tuohonhan auttaisi jos jompikumpi meistä avitettaisiin joskus. Ei kiinnostanut.

Seksiä meillä oli ensimmäiset 1,5-2 vuotta aivan jatkuvasti, siis useita kertoja päivässä. Olen mieheltä kysynyt tylsistymiseen asti että mitä haluaa, mutta ei tule tulosta.

-ap- (kuten myös 37 ja 38)

Vierailija
34/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap, älä loukkaannu.

Miehesi mielestä sinulle on väljät paikat. Mies ei tämän vuoksi halua seksiä kanssasi. Mies on pitänyt tätä asiaa sisällään jo kauan, ei uskalla sanoa sinulle siitä mitään. Nyt hänellä kuohui kaupassa yli, ja toi asian ilmi tuolla tavalla. mistään muusta ei ole ollut kysymys.

Vierailija
35/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuohon oikein ole muuta keinoa kuin yrittää puhua rakentavasti asiasta. Jotenkin tuntuu että jos ainoat selitykset on jotain hetkellisiä "väsyttää" tms, niin ei asiasta ole kovin perusteellisesti puhuttu. Mies ilmeisesti sivuuttaa vakavan keskustelun asiasta?

Vierailija
36/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua tämä loukkasi ja surullisen tästä tekee se, että miehellä itsellään ei kyllä ole aavistustakaan siitä miten asiat todellisuudessa ovat."

Pitäisiköhän sun saattaa miehesi kartalle, eikä hautoa asioita päässäsi!

Vierailija
37/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua tämä loukkasi ja surullisen tästä tekee se, että miehellä itsellään ei kyllä ole aavistustakaan siitä miten asiat todellisuudessa ovat."

Pitäisiköhän sun saattaa miehesi kartalle, eikä hautoa asioita päässäsi!

Ap varmaan tarkoitti että ei mies ap:n tiukkuudesta tai väljyydestä tiedä kun ei suostu seksiä harrastamaan.

Vierailija
38/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekaa vuotta teillä meni ilmeisesti hyvin, mitä sitten tapahtui? Lapsia? kiloja lisää 20 vai 30? Tapahtuiko miehen työsuhteessa jotain?

Vierailija
39/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta loukkaantua, jos on vuotoa enemmän?

Vierailija
40/89 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta loukkaantua, jos on vuotoa enemmän?