Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaihtaako miehesi kalsarit päivittäin?

Vierailija
06.05.2012 |

entäpä sinä itse?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaihdamme. Jos tulee urheiltua kesken päivän, uudet myös silloin. Jos on vaikka peli vasta illalla ja käy kotona suihkussa, laittaa suoraan pyjaman kalsarit.

Voi oksetus sitäkin ketjua jossa jonkun mielestä kalsareissa saa näkyä kaikki mahdolliset eritteet ja se on normaalia :D

Vierailija
2/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen siis on, mutta kulkee au naturel, farkuissaan. Minä itse kyllä vaihdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen siis on, mutta kulkee au naturel, farkuissaan. Minä itse kyllä vaihdan.

Vaihtaako/peseekö farkut joka päivä?

Vierailija
4/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolustautuu sillä, että pesee pyllyn päivittäin. No joo, hän ei opi/ halua oppia käyttämään bidee-suihkua. Hän pesee pylly niin, että on selin ammeeseen päin ja kädellään pesee sen sitten. Usein on ammeessa ruskeita tiploja merkkinä siitä, että taas on pylly pesty ;(

Vierailija
5/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tässä perheessä pukee joka aamu puhtaat alus- ja sisävaatteet päälleen. Ok, farkut tms. housut voivat olla käytössä enemmän kuin yhden päivän, riippuu tahratilanteesta.

Vierailija
6/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolustautuu sillä, että pesee pyllyn päivittäin. No joo, hän ei opi/ halua oppia käyttämään bidee-suihkua. Hän pesee pylly niin, että on selin ammeeseen päin ja kädellään pesee sen sitten. Usein on ammeessa ruskeita tiploja merkkinä siitä, että taas on pylly pesty ;(

Vierailija
7/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen kyseinen possu on?

ja miksi hitos ei käytä kalsareita?

luulis paikkojen hiertyvän farkuissa..

Vierailija
8/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä miehiä oikein löydätte ja ennen kaikkea; miksi elätte niiden kanssa???

Vierailija
9/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä miehiä oikein löydätte ja ennen kaikkea; miksi elätte niiden kanssa???

purematta nielette nämä tarinat? ;)

Vierailija
10/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä kalsareita

Vierailija
11/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen ylihygieenisyys. Kerran-pari viikossa riittää aivan hyvin. Suihkussa meillä käydään kahdesti viikossa. Tosi siistejä ollaan.

Vierailija
12/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

possu. Se, joka pesee pyllyn kädellään ammeen päällä. Enkä saa häntä opetettua paremmille tavoille. Sitä päivää odotan (kun hän kulkee ilman kalsareita), että se vetskari jää auki tai munakarvat vetoketjun väliin :D - mutta en ole itse samanlainen, huolehdin kyllä hygieniastani.

Vierailija
13/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex käytti kyllä kalsareita, mutta farkkujaan ei pessyt koskaan. Eikä tainnut käyttää vessapaperia pissalla käydessään. Kesällä sitten ne farkut oikeasti löyhkäsivät vehkeelle ja kuselle, eikä mies tajunnut mitään.

Joskus ei käynyt suihkussa viiteen päivään. Sanoi kyllä huolehtivansa intiimialueiden pesusta, mutta esim. käsisuihkun ääntä en koskaan kuullut. Ilmeisesti vähän lavuaarissa huljutteli vehjettää tai jotain. Mun piti käskeä sen lopulta mennä suihkuun kun en muuten halunnut seksiä. Sitten se teki itselleen muistilapun jossa luki "peseydy"

Siis oikeesti.

Vierailija
14/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuon kirjoitin, ja kunpa se ei olisi totta. Mutta se on, mun karvasta arkea. Huomatkaa, että vain vastasin viestiin. Ei ole tapanani provottaa, jos olis niin sitten olisin tehnyt aloituksen. Tämä nyt vaan on valitettavasti totta, tällaisia miehiä täältä Suomesta löytyy ;(

Vierailija
15/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

possu. Se, joka pesee pyllyn kädellään ammeen päällä. Enkä saa häntä opetettua paremmille tavoille. Sitä päivää odotan (kun hän kulkee ilman kalsareita), että se vetskari jää auki tai munakarvat vetoketjun väliin :D - mutta en ole itse samanlainen, huolehdin kyllä hygieniastani.

joka kysy possun ikää,lähettää sulle syvät empatian toivotukset ja hermojen kestävyyttä!!

Vierailija
16/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sekä naurattaa että toisaalta itkettää. Olen jo semmoista vähän vanhempaa sorttia, ja lapset on suurin osa jo aikuisia tai melkein sitä. Olin luullut, että ne kakka-asiat on jo ohitettu, kun lapset oppivat kuiviksi. Mutta tämän nykyisen miehen myötä olen havainnut, että niin ei ole (ne jarrujäljet farkuissa, roiskeet siellä ammeessa jne) ;) Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeks vanhaks elää :D

Vierailija
17/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu mielestäni hyvään hygieniaan.

Vierailija
18/18 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sekä naurattaa että toisaalta itkettää. Olen jo semmoista vähän vanhempaa sorttia, ja lapset on suurin osa jo aikuisia tai melkein sitä. Olin luullut, että ne kakka-asiat on jo ohitettu, kun lapset oppivat kuiviksi. Mutta tämän nykyisen miehen myötä olen havainnut, että niin ei ole (ne jarrujäljet farkuissa, roiskeet siellä ammeessa jne) ;) Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeks vanhaks elää :D

mä uskon sen.

tuskin on edes harvinaista epähygienisyys vanhojen jäärien kohdalla. ainakin vaari-vainaani keksi jos jonkinmoista rienaa mummoani kohtaan. jemmas mm. ruokalautasen sängyn alle,miltä söi monta viikkoa niin kaurapuurot kuin kalakeitot! hyi!

on minunkin miehellä ällöttävyytesä,pesee meinaan tosi harvakseltaan hampaitaan. yöööks! harvemmin viitsin pussailla.ihme kyllä sille ei tuu edes reikiä.vaikea se on aikuista ihmistä pakottaa pesemään hampaita. ja ihan päälle kolmikymppisiä ollaan.