Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!
Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!
Kommentit (173)
Miten mies perusteli käytöstään?
Onko siis anoppi tulossa ja isoäiti?
Vierailija kirjoitti:
Ap voitteko mennä eri mökeille?
Kysytkö ihan tosissasi kahdeksan vuoden takaiselta trollilta vai halusitko vain nostaa vanhan provon?
Voi sinua. Ja voi minua, järjestelen äitini hautajaisia. Surut ja murheet ovat suhteellisia.
Kaikki lähtee keskustelemisesta ap.
Onko mies perustellut päätöstään?
Timo Haapala kirjoitti tästä juuri.
Sinuna menisin hotelliin mielenosoituksena.
Syökää te omia ruokia ja veli avokkinsa kanssa omia, kai he saavat grilliä käyttää jos kuuluu mökin varustukseen, sitä et voi kieltää. Käyttäkää foliota lihan grillauksessa niin pysyy grilli puhtaana. Mä kun käyn naapurilla grillaamassa , otan aina folion mukaan kun hänen grilli ei ole puhdas.
Miten tää jussi sit lopulta meni, ap?
Ap voitteko mennä eri mökeille?