Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!
Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Ensiksikin, se mökki on iskän ja äidin mut me saadaan käyttää sitä. Ja aina on ollut niin, et sovitaan etukäteen koska kukakin siellä mökillä on. Toiseksi, veli oli siellä jonkun jätkäporukan kanssa just kaks viikkoo sitten. Ne jätti sen ihan hirveeseen kuntoon ja mä kävin siivoomassa koko mökin viime viikolla niiden "vierailun" jäljiltä. Se oli ihan karseessa kunnossa, en halua edes kertoa mitä siellä oli. Ja nyt veljen avokkikin haluaa sinne mökille kun ei päässyt sen jätkäremmin kanssa, niin veli morkkiksissaan lupasi et pääset sit jussina. Mut veli tiesi hyvin, et me ollaan menossa sinne tän kaveripariskunnan kanssa ja ollaan ajateltu rentoutua ja syödä hyvää ruokaa. Mä tiedän että veli ja avokki on kännissä aamusta iltaan ja huudattaa musiikkia terassilla ja vittuilee meille kun ei syödä makkaraa ja juoda lonkeroa. Tästä tulee paskin juhannus ikinä ja mua suututtaa kyllä ihan syystä. Ja anteeks vaan jos mun kirjoitustyyli ei miellyt
Juota ne kaks totaalikänniin niin että sammuvat että saatte sitte nautiskella rauhassa. Kun heräilevät ja pyytävät teidän herkkuja niin sanot vaan että jokainen syö sitä mitä on tuonutkin eli ne syövät sitte makkaraa. Tähän hätään en parempaa keksi. Toivottavasti kuitenkin nautit juhannuksesta!
Vierailija kirjoitti:
"Tuontioluet"? Onko tämä joku käännösprovo amerikkalaiselta vauvapalstalta?
Tänne on tänään tullut pyccätrollien provoja. Yrittävät epätoivoisesti saada riitaa aikaan suomalaisten välille. Niillä on kohtalaisen suuri riski tippua ikkunasta jos ei provoilu tuota tulosta.
Miten meni. AP, yritä ymmärtää, että vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten puuttumatta, mutta "lyö golfpallojatiiauspaikalta järveen"?? Älkää hyvät ihmiset sotkeko silkasta turhudesta luontoa/vesistöjä muovipaskalla!
Tämä pisti silmään. Järvi joku golffareiden roskapönttö?
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa sitte ne pallot pois sieltä järvestä, urpot. Tuontiolut, mitä se on, Virosta tuotua?
Alekökkit suoraan Latvian rajalta
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n veli ja avokki tosiaan on noin rasittavaa porukkaa, ymmärrän hyvin, että ap on harmissaan. En kuitenkaan peruisi juhannussuunnitelmia. Ap:llahan on kuitenkin bestis matkassa, joten eiköhän ne voi yksissä tuumin tehdä avokille selväksi, että seuraa ei kaivata. Siinäpä voi sitten avokki miettiä, kannattiko tunkeutua paikalle kuokkavieraaksi.
On sullakin aikuismainen tapa lähestyä tilannetta.
Vuokratkaa mökki juhannukseksi nyt muualta ja menkää perheen mökille sitten toisena ajankohtana .