Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!

Vierailija
17.06.2015 |

Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:09"]Hahahahahahahaahahahaahahaha :D Kuka AIKUINEN käyttää isästään sanaa ISI???!!
[/quote]

Kermaperseet.

Vierailija
122/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko paljasti sinut, vanha palstaprovoilija. Menehän nyt sinne juhannuksen viettoon :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, antaisin veljen mennä mökille. Jättäisin itse menemättä, enkä ilmottaisi veljelle tai vanhemmille. En myöskään menii mökille veljen jälkeen, ennen kuin vanhemmat ovat nähneet, kuinka heidän mökkiään on pidetty. Myöhemmin arkena ottaisin veljeen yhteyttä ja yrittäisin puhua. Jos puhuminen menee veljen/kälyn puolelta asiattimaksi, lähtisin ja antaisin heidän olla omissa oloissaan. Apn veli kuulostaa sen verta ikävältä ihmiseltä, ettei varmaan ole ainoa kerta tämä, kun hänestä on murhetta.

Vierailija
124/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan ap kertomaan meille tarinaasi jatkoa :)

Vierailija
125/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:37"]Miksei tää juttu vois olla ihan tottakin, eikä provo? Kyllä näitä tällasia on paöjonkin, että sovitaan vuoroista, ja sit yks lapsista alkaakin mankua, että on munkin päästävä sillon sinne, ja vanhemmat ei uskalla kieltää, varsinkaan äiti ei uskalla kieltää pojaltaan! Jos mä olisin ap, en ilmoittaisi veljelle enkä vanhemmille yhtään mitään. Kun veli soittaisi ja kyselisi, sanoisin, että olisin halunnut viettää juhannuksen omien ystävieni kanssa, koska se mökki oli silloin mulle luvattu, ja koska se ei onnistunut niin muutimme suunnitelmia. Eihän se veli voi syyttää oharista, koska ei sen tarkoitus ollu tullakaan sinne, eihän sen kanssa oltu sellaista sovittu, itse se sinne halus tunkea. Yhtään en lepyttelisi, ja jos vanhemmat soittais, niin sanoisin että menkää sit hoitamaan kakaraanne, ei se mulle kuulu.
[/quote]

En ymmärrä alunperinkään miksi veli soitti vanhemmille kysyäkseen lupaa? Jos tietää ettei sisko kaipaa niin ei voi vanhemmilta AIKUINEN IHMINEN kinuta lupaa tahallaan pilata toisen juhannus!!

Vierailija
126/173 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:13"]

samppanja ja mansikat eivät sovi yhteen. liian kirpeä ja karvas yhdistelmä. ehkä jonkun tosi makean kuoharin kanssa sopisivat. siis jossa sokeripitoisuus jälkiruokaviinin luokkaa ja esim muscat rypäleestä.

ihan vaan vinkkinä teidän ihanalta kuulostavaan juhannukseen :)

[/quote]

Samppanjoita on makeitakin...

[/quote]

On toki, mutta ei ihan niin makeita, että sopisivat täydellisesti "oppikirjojen mukaan" yhteen varsinkaan alkukesän mansikoiden kanssa (jotka ovat vähän kirpsakampia, eivätkä täysin makeita). Tietynlainen kuivuus, joka kaikessa shamppanjassa (mitä olen tähän mennessä maistanut, ja olen maistanut, ostanut ja juonut enemmänkin erittäin paljon shammpanjaa)  on, ei sovi  täydellisesti mansikoiden kanssa. En tiedä mistä tuo ajatus perustaa.

Mutta kyseessä on tietysti makuasia, ja minun mielestäni jokainen saa syödä shamppanjansa kanssa ihan mitä tykkää, eikä se ole noloa eikä outoa. Ajattelin vain vhjaista aloittajaa, että täydellinen juhannus voisi olla vieläkin "täydellisempi" (oppikirjojen mukaan kun tuntuvat menevän :) )

[/quote]

Noin kun sitä oppikirjanmukaisuutta tykkäät hehkuttaa, niin se Champagnen alueelta peräisin oleva kuohuviini on suomeksi samppanja.
[/quote]

Haha! Noh, kiitos korjauksesta

Vierailija
127/173 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontioluet? Jotain Virosta pakettiautolla kärrättyä kahdeksanprosenttista? Mitä tarkoitat ap?

Vierailija
128/173 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontioluet? Jotain Virosta pakettiautolla kärrättyä kahdeksanprosenttista? Mitä tarkoitat ap?

Vierailija
129/173 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein tuontioluita...

Vierailija
130/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus Helsingissä ei ole mitään

verrattuna Juhannukseen Pihlajaveden

taikka Saimaan rannalla.

Helsingin Juhannustarjonta täysin

näivettynyttä, eikä kaikki viitsi

osallistua Helsingissä johonkin

diskohileiden, räppäreiden taikka

hippien, hipstereiden ja juppien

järkkäämiin bailuihin.

Helsinki 0 points.

Pihlajavesi, Saimaa,

Pariisi ja Rooma 12 points.

Vierailija
131/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,00/5!

Vierailija
132/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä: ateistit kännää, rellestää, nai

ja hukkuu kännissä järveen.

Asiaan perehtyneet teistit tietää

että Juhannusta vietetään juutalaisen

maallikkosaarnaaja Johannes Kastajan

kunniaksi.

Fiksut naiset eivät viitsi sivusta seurata

miesten keskikesän känniörvellystä, vaan

yllättävät moiselle sikailulle.

Vierailija
133/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä: ateistit kännää, rellestää, nai

ja hukkuu kännissä järveen.

Asiaan perehtyneet teistit tietää

että Juhannusta vietetään juutalaisen

maallikkosaarnaaja Johannes Kastajan

kunniaksi.

Fiksut naiset eivät viitsi sivusta seurata

miesten keskikesän känniörvellystä, vaan

hymähtävät moiselle sikailulle.

Vierailija
134/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehet ovat hankkineet pallot, kun niitä on varaa lyödä järveen? Taitavat olla niitä keltaisia, joissa on golfseuran logo.

Kelluvia palloja - käytän.

Vierailija
135/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pärjäillä vaikka vaikuttaa ettei helppoa tule olemaan.

Mitä hoitoja suunnittelitte?

Vierailija
136/173 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin, se mökki on iskän ja äidin mut me saadaan käyttää sitä. Ja aina on ollut niin, et sovitaan etukäteen koska kukakin siellä mökillä on. Toiseksi, veli oli siellä jonkun jätkäporukan kanssa just kaks viikkoo sitten. Ne jätti sen ihan hirveeseen kuntoon ja mä kävin siivoomassa koko mökin viime viikolla niiden "vierailun" jäljiltä. Se oli ihan karseessa kunnossa, en halua edes kertoa mitä siellä oli. Ja nyt veljen avokkikin haluaa sinne mökille kun ei päässyt sen jätkäremmin kanssa, niin veli morkkiksissaan lupasi et pääset sit jussina. Mut veli tiesi hyvin, et me ollaan menossa sinne tän kaveripariskunnan kanssa ja ollaan ajateltu rentoutua ja syödä hyvää ruokaa. Mä tiedän että veli ja avokki on kännissä aamusta iltaan ja huudattaa musiikkia terassilla ja vittuilee meille kun ei syödä makkaraa ja juoda lonkeroa.

Tästä tulee paskin juhannus ikinä ja mua suututtaa kyllä ihan syystä. Ja anteeks vaan jos mun kirjoitustyyli ei miellytä. Olen ihan raivoissani, mut en siitä huolimatta ole provo vaan tulin tänne ihan vaan pyytämään neuvoja. Miehestä ei ole mitään apua, se on vaan et ihan kiva ja sit kun veli ja avovaimo alkaa kännissä riehua niin mies menee vaan aittaan koisiin ja jättää mut rauhoittamaan tilannetta. Näin käy aina. Ja se ei näe mitään ongelmaa ilmeisesti siinä et avovaimo vittuilee mulle ihan koko ajan mun ulkonäöstä, iästä, koulutuksesta, ammatista, rahoista ja ihan kaikesta! Siis suoraa vittuilua aamusta iltaan! Aina kun on joku tilanne päällä mies vetäytyy ja jättää mut yksin selviämään "kun ne ei oo mun vaan sun sukulaisia". Mä peruisin koko jutun mutkun meillä ei ole tähän hätään mitään muuta paikkaa ja kaverit ei edes tiedä et veli on tulossa sinne mökille kanssa. Mä en keksi mitä mä voisin tehdä. Mä haluan juoda skumppaa ja syödä mansikoita mun miehen ja meidän parhaitten kavereiden kanssa, en katsella kun kaksi urpoa örveltää kännissä ja kaatuilee kanervikkoon. Ja ne tuontioluet on belgialaisia ja brittiläisiä oluita joita

Me tykätään maistella esim saunan jälkeen. Niitä saa esim alkosta ja hyvin varustetuista elintarvikeliikkeistä, jeesus!

Jos teillä on yleensä tapana sopia etukäteen, kuka mökkiä käyttää, eikö tästä juhannuksesta ole sovittu etukäteen? Mikset vaan sano veljelle, että sori, mutta sinä ja avokkisi ette tule mökille jussina, koska on minun, mieheni ja ystäviemme vuoro? Jos veli kerran juuri on ollut mökillä kavereineen, niin ihan reilu meininkihän se olisi. 

Vierailija
137/173 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontioluet???

Vierailija
138/173 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn ongelma on syntyminen spurguperheeseen. Siksi hän on itsekin spurgu ja koko fasadi romahtaa kun nuo Lidl ihmiset tulevat paikalle.

Vierailija
139/173 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kaveri näkee kaiken ja kertoo siitä kaikille. Kaikki apn ystävät ja tuttavat tietävät juhannuksen jälkeen että Ap on teennäisestä esittämisestään huolimatta räkäporukkaa!

Vierailija
140/173 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi juhannuksen viettoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä