Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei suostu poistamaan eksäänsä facebookkavereista

Vierailija
16.09.2012 |

Olen pyytänyt miestäni poistamaan eksänsä facebookkavereista, siksi koska mielestäni se ei ole sopivaa, eikä minulla itsellänikään ole eksiä siellä kavereina. Olen ottanut asian puheeksi muutaman kerran, mutta siihen mies on aina vastannut, että hänen olisi kai parempi poistaa koko facebooktili.(jota ei kuitenkaan ikinä tee) Sama keskustelu käytiin taas alkuviikosta, ja kuvittelin että nyt tapahtuisi jotain, kun huomautin, että eipä hän ole tiliään poistanut aiemmista puheistaan huolimatta.. Eilen kuitenkin kuikkasin kaverilistaansa, ja siellähän se EDELLEENKIN oli. Vedin hirveät raivarit ja huusin että pidä sitten se rakas ***si siellä kaverina, mutta älä odota että minä hyväksyisin sen. Siitä asti kestänyt mykkäkoulu ja ääh itketys ja paha paha mieli. :'( Mitä teen?

PS. Eikä yhtään auta että olen ihan aluillani raskaana, ja hormonit sekoittaa muutenkin mielialoja..

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP haluaakin olla EX?

Eli suomeksi, tuollainen ääliömäinen ja lapsellinen mustasukkaisuus on ihan toimiva perheenhajoitus ja miehenkarkoitus keino :)

Vierailija
42/158 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun huudan mutta mun mielestä tää asia on päivän selvä.

Mun mies oli naimisissa,erosi ja vuosi tästä me tavattiin. En koskaan siis milloinkaan ollut mustis exästä en edes vaikka anoppi niin häntä hehkutti. Kun tulin raskaaksi kaikki muuttui,näin tosiaan "mörköjä" kaikkialla. Yritä ymmärtää että mielesi vähän reistailee ja sano vaikka ukolle että sulla on jotenkin epävarma ja sekava olo,jos poistaisi edes raskauden ajaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan varmasti mulla olis siellä kavereina kaikki entiset eksät, eikä mun miehellä olis siihen mitään sanomista. Ja ihan sama hänellä, ei kiinnostaisi pätkän vertaa hänen kaverinsa siellä.

Mitä iloa moisesta fb:stä on, jos elämä on puolison touhujen ja kavereiden vahtaamista siellä? En tajua...

Vierailija
44/158 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistanut exäni kaverilistalta pelkästä kunnioituksesta nykyistäni kohtaan. Halusin osoittaa että hän on ainoani.

Hatunnosto tuolle yhdelle miehelle joka on myös pitänyt arvossa naistaan ja hänen tunteitaan.

Jos tekee kerran jotakin toisen hyväksi, se ei tarkoita että olisi ikuinen tossukka ja nössykkä. Todella kylmäsydämisiä naisia täällä, ehkä he painiskelevat sen kanssa että joutuvat exiä sietämään ja kovaan ääneen vaativat sitten samaa kurjuutta muiltakin.

Vaikka elämmekin nykyaikaa, niin kaikki eivät tosiaan ole seksuaalisesti niin vapaamielisiä! Olkaa omine mielipiteinenne, mutta antakaa toistenkin olla. Muiden ei tarvitse elämässään hyväksyä joukkorakkautta vaikka itse hyväksyisittekin (tai siihen alistuisitte).

Joku täällä sanoi hyvin että exät ovat entisiä, siis entistä elämää, ei nykyistä! Vai onko toiveita entiseen paluusta?

Vierailija
45/158 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seitsämän ex-äijää

listoilla 16:toista, ihan frendeinä siellä

ja ei se kyllä tota mun miestä häiritse.

Jos hän tuollaisen vaatimuksen esittäisi pääsisi vain sohvalle yöksi ja jos asiaan pitäsi palata niin pääsisi ulkoruokintaa lopuksi iäkseen,

se ei vaan kertakaikkiaan kuulu sille kenen kanssa oon ystävä ja kenen en.

Meillä on molemmilla kulku toistemme fb-tileihin

se on vanha tapa millä ruokittiin luottamusta

sama koskee puhelimia ja sähköposteja..ei toi hormooneista johdu vaan mustasukkasuudesta mihin taas ei ole mitään aihetta.

Vierailija
46/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatko???

Pitääkö aina sen exän kanssa olla vihollinen?

Kyllä ne voi ihan hyvin olla kavereita ilman mitään sen kummempaa.

Olet lapsellinen.

Vierailija
47/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et luota mieheesi. Onpas siinä hyvä pohja parisuhteelle.

Ja niitä eksiä itseltäni löytyy kavereista parikin kappaletta, eikä aiheuta mitään ongelmaa mihinkään suuntaan.

Vierailija
48/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse et ole väleissä eksiesi kanssa?

Eksät on yleensä eksiä ihan syystä, mutta ei kai se nyt sitä tarkoita, että niiden kanssa pitäs verivihollisia olla? Tai leikkiä, ettei tyyppiä ikinä ollut olemassakaan?

Jos mun mies haluaisi, että poistan eksäni fb-kavereistani, niin toki voin sen tehdä, JOS ukolla on siihen joku selitys MIKSI mun pitäisi niin tehdä. Se, että "mä haluun", "enkä tykkää nyt yhtään" ei mielestäni ole pätevä selitys, vaan pelkästään osoitus siitä, ettei muhun luoteta...

Tosin ei mun mies sellaista ole vaatinutkaan.

Itse en tiedä, onko miehellä eksiä kavereina. Kun en tiedä minkänimisiä eksiä sillä on.

Vierailija
49/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla kaveri, ei se ole sinulta pois.

No ei. Minäkin olen exäni fb-kaveri ihan vain siksi, että hän on huipputyyppi-ei vain aviomies materiaalia silloin aikanaan.

Meillä on pitkä historia, käytännössä koko aikuistumisvaihe(se tärkein)meni hänen kanssaan. Yhteisiä jo kuolleisiin sukulaisiin liittyviä hersyviä muistoja jne.

Olemme nykyään kaukaisia kavereita, ei travitse soitella kun on fb, osallistumme ja riemuitsemme sitä kautta toisteme perhe-elämää.

Tuntuisi hassulta poistaa hänet fb:stä hän on kuitenkin tärkeä osa menneisyytttäni.

Aikanaan kävimmme aviomieheni kanssa täästä keskusteluja ja jo seurusteluvaiheessa tein selväksi, että x-on ystäväni ja sillä selvä-ota tai jätä.

Hänen oli hankala ymärtää, koska ei itse tullut kerrassaan toimeen ex-vaimonsa(lastensa äidin) kanssa.Ihan eri asia.

Mustasukkaisuus on häipynyt kun hän on tajunnut ettei ole mistä olisi mustasukkainnen..

Vierailija
50/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Ja niin on miehenikin!! Olemme puhuneet tästä. Siksi luulisin että hän ymmärtäisi poistaa sen eksän sieltä. Kun tietää millaisia tunteita se minussa aiheuttaa. Mutta Ei..

ap

Vierailija
51/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos siellä kavereissa olisi joku jonka kanssa on pettänyt sinua suhteenne aikana. Se ei kävisi laatuun, jos miehelle uuden mahdollisuuden olisi hairahtanut antamaan.

Jos sattuu olemaan sellainen eksä, joka ei ole päässyt menneestä yli, ja vonkaa ja muistuttelee menneistä yhteisistä asioista niin silloin ehkä ymmärtäisin poistopyynnön.

Vierailija
52/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole mikään fyysinen vamma, minkä takia muiden pitäisi siihen toimintaansa sopeuttaa. Kyse on miehesi eksistä, siis menneisyydestä. Jos hän haluaa olla heidän kanssaan pettämismielessä yhteydessä, siinä joku FB on vain yksi väline. Mahdollisuudet ovat

Minä olen. Ja niin on miehenikin!! Olemme puhuneet tästä. Siksi luulisin että hän ymmärtäisi poistaa sen eksän sieltä. Kun tietää millaisia tunteita se minussa aiheuttaa. Mutta Ei..

ap

Vierailija
53/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sua, ap. En minäkään olisi innoissani asiasta. Toivottavasti saatte asian sovittua. Tsemppiä raskauteen! =)

Vierailija
54/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se nyt jutustelee sen naisen kanssa, jonka kanssa se on: rakastellut, nuollut sitä, sormetellut, suudellut, halannut, kertonut sille että rakastaa.. yms. yms.

Minua se ajatus suorastaan RAASTAA! En usko että mies tekee mielessään minkäänlaisia vertailuja.. Mutta minä teen. :(

ap

Vierailija
55/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sua, ap. En minäkään olisi innoissani asiasta. Toivottavasti saatte asian sovittua. Tsemppiä raskauteen! =)

ap

Vierailija
56/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla todisteita tästä asiasta?

Voihan niitä eksiä siellä kavereissa olla, mutta harva niiden kanssa oikein "jutustelee". Joskus saattaa jotain kommentoida ja "tykätä" tilasta, mutta tuskin siellä tarvetta on pitkiä keskusteluja käydä.

Vierailija
57/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi 18-vuotiaana, mutta 36-vuotiaana EVVK.

Vierailija
58/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole nyt vittuilua. Mutta edelliset kommentit on kyllä oikeassa. Olet lapsellinen ja suosittelen, että menisit juttelemaan jollekin mustasukkaisuudestasi. Ei ole normaalia.

Vierailija
59/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sinun suhtautumisesi!

Mulla on FB kavereina exiä, jopa the one, jolle menetin neitsyyteni.

Hän ei ole kovin aktiivinen Facebookissa, mutta on siis kaverini, vaikka on kokenut kanssani sen kaiken.

Olen ollut 13 vuotta naimisissa ja tuntenut 20 vuotta mieheni, ei joku ex todellaakaan saa meissä aikaan mitään mustasukkaisuutta. Musta on jopa ihan oikeasti tosi hauska lukea exien lapsista, elämästä jne. Jos meidät olisi tarkoitettu toisillememe, olisimme kai yhdessä. Mutta kun emme ole ja elämä menee eteenpäin.

Vierailija
60/158 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookhan aiheuttaa joillekin pareille ongelmia... Tilaisuus kun voi tehdä varkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme