Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen aina miestä heikompi fyysisesti/tappelussa?

Vierailija
23.06.2015 |

Oon jo pitkään miettinyt tuota "Naisia ei hakata"-juttua. Tai siis, nimenomaan miehet tuntuvat olevan eniten sitä mieltä että naisia ei lyödä. Ja kun asiaan kysyy perustelua niin se on aina se sama; nainen on fyysisesti miestä heikompi, siksi naista ei saa lyödä. Mutta onko asia näin? Jos otetaan vaikkapa 70kg mies ja 90kg nainen ja kuvitellaan heidät tappeluun niin voittaako mies aina vain koska on mies? 

Onko miehillä luonnostaan jotenkin painavampi lihas tms. että normaalipainoinenkin mies voittaa aina naisen vaikka nainen painaisia kymmeniä kiloja enemmän? Kyllä, olen hölmö kun en tajua tätä. Selittäkää. 

(Ja nyt siis oletetaan että kummallakaan ei ole mitään kättä pidempää eikä taistelulajitaustaa/ninja-skilssejä vaan molemmilla aseena vain oma itsensä.) 

Kommentit (335)

Vierailija
61/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisten tutkimusten mukaan miehillä on ruumiinrakenteen ja hormonitoiminnan ansiosta keskimäärin 30-100% enemmän fyysistä voimaa kuin naisilla ihan synnyinlahjana ilman mitään treenaamistakin. Siihen vielä mahdollinen treenaus päälle ja sekin on miehen kohdalla tehokkaampaa.

Kertoo aika paljon nykyajan feministisestä aivopesusta ja viihdemaailman luomasta naiskuvasta, jos tällainen tulee yllätyksenä.

Vierailija
62/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää häviö kirjoitti:

Olen kokeillut 3 naista vastaan tapella. 1 oikea tappelu, 1 kerran paini ilman sääntöjä sillein että häviäjä on se joka eka anelee armoa ja sitten 1 naisen kanssa useamman painiottelun reiluilla säännöillä.

1 nainen voitti potkasemalla täysiä kiveksiin. Kaaduin maahan sikiöasentoon ja tappelu oli ohi.

2 nainen voitti puristamalla mua todella kovaa palleista. Lähes itkien anelin armoa ja nainen voitti. Makasin pitkään maassa ja vielä seuraavana päivänä oli paikat kipeenä.

3 naisen kanssa olen sekä voittanut että hävinnyt. Hän on vahva ja ketterä ja yleensä saa mut jaloillaan semmoiseen lukkoon etten pysty liikkumaan. n. 8 ottelua 10 olen hävinnyt.

Eli mun mielipide on se että nainen voi pärjätä kun pääsee yllättämään. Olen kuitenkin 85/180 mies ja voimaakin minulta löytyy.

Aika onneton olet, ei millään pahalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta kuuluu: Jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä. Ei voi tietää ennen kuin tilanne on päällä.

Vierailija
64/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää häviö kirjoitti:

Olen kokeillut 3 naista vastaan tapella. 1 oikea tappelu, 1 kerran paini ilman sääntöjä sillein että häviäjä on se joka eka anelee armoa ja sitten 1 naisen kanssa useamman painiottelun reiluilla säännöillä.

1 nainen voitti potkasemalla täysiä kiveksiin. Kaaduin maahan sikiöasentoon ja tappelu oli ohi.

2 nainen voitti puristamalla mua todella kovaa palleista. Lähes itkien anelin armoa ja nainen voitti. Makasin pitkään maassa ja vielä seuraavana päivänä oli paikat kipeenä.

3 naisen kanssa olen sekä voittanut että hävinnyt. Hän on vahva ja ketterä ja yleensä saa mut jaloillaan semmoiseen lukkoon etten pysty liikkumaan. n. 8 ottelua 10 olen hävinnyt.

Eli mun mielipide on se että nainen voi pärjätä kun pääsee yllättämään. Olen kuitenkin 85/180 mies ja voimaakin minulta löytyy.

Kylläpä kyllä. Tosin jos olet 85cm ja 180 kg, niin sitten voit olla mieskin ja jutut pitää paikkansa.

Vierailija
65/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin intersektionaalisten feministien mielestä.

Vierailija
66/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään päin ei ole uskottavaa, että nainen pärjäisi tappelussa miehelle. Voimaero on pöyristyttävä ja se on ainoastaan osa asiaa. Hollywoodin tappelukohtaukset, joissa mies ja nainen ottelevat tasaveroisen voimaannuttavasti keskenään ovat älyttömiä ja edesvastuuttomia.

Tämän voi jokainen todeta kokeilemalla leikkimielistä painioittelua vaikka sen oman kumppanin kanssa. Se laittaa sinut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nippuun vaikka olisi sinua kevyempi.

Nainen, 63 kiloa

Vierailija
67/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon naisia sparranneena voi todeta, että iskut ovat paljon kevyempiä.

Veikkaan että Gabi Garcia pieksisi jokaisen suomalaisen miehen :)

Gabi on auttamattoman hidas. 

Vierailija
68/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto nainen on huomattavasti heikompi kuin keskivertomies. Painosta ei ole isommin hyötyä tappelussa, jos se on rasvaa. Harva 90kg nainen pystyy enää edes liikkumaan kovin ketterästi.

Tappelussa pärjää se joka osaa tapella. Tässäkin miehet on luonnostaan (tai ehkä lapsuuden leikkien kautta) naisia parempia. Mutta tilanne toki muuttuu, jos vastassa on pitkään kamppailuurheilua harrastanut nainen. Tai jos nainen on suurikokoinen doupannut kehonrakentaja ja vastassa on tavismies.

Vierailija
69/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisiin tekoihin on itse valmis.

On eri asia että sisarukset naljailee ja painii leikkimielisesti, kuin se että nainen työntää sormensa miehen silmiin ja kaivaa ne kuopistaan musertaen ne massaksi

Vierailija
70/335 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaisiin tekoihin on itse valmis.

On eri asia että sisarukset naljailee ja painii leikkimielisesti, kuin se että nainen työntää sormensa miehen silmiin ja kaivaa ne kuopistaan musertaen ne massaksi

Luuletko että joku mies antaisi kaivaa silmät kuopista? Ellei olisi huumattu tai umpihumalassa.

Vierailija
71/335 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Olen paininut useampaa miestä vastaan ja näistä useamman voittanut. Kyllä mua hävettää se että olen hävinnyt naiselle, mutta sen verran puolustukseksi että yksikään näistä ei ollut täysin tavis nainen, vaan treenannut ja/tai isokokoinen

Vierailija
72/335 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on onneton jos häviää naiselle? Luulisin että aika moni mies ei paljoa pysty tekemään muuta kuin makaan maassa, mikäli nainen etsii muussaa kivekset polvellaan tai kengällään?

Vierailija
73/335 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi hävitä naiselle. Olen itsekkin hävinnyt parille naiselle.

Toisella kerralla leikkimielinen paini, mua pienempi nainen pisti nippuun, en voinut mitään. Pilkkaa mua yhä edelleen siitä välillä.

Toinen kerta oli ihan tappelu, pärjäisin ihan hyvin, kunnes työnsin tytön seinää vasten. Pääsi sitten jotenkin kiemurtelemaan irti, jonka jälkeen veti polvella kasseille. Tipuin polvilteni, se potkas selkään. En tiedä kauan olin maassa, mutta tällä välin oli tyttö poistunut paikalta.

Näiden kahden tapauksen jälkeen en ole uskaltanut naista vastaan kokeilla, liian noloa hävitä naiselle.

Vierailija
74/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika moni pullistelija äijä on löytänyt itsensä makaamassa sikiöasennosta maassa, kun on ensin isotellut jollekkin naiselle. Minä itse mukaan luettuna.

Kummasti sitä oppii kunnioittaan naisia kun saa niin hyvin pataan, että pallit on viikon turvoksissa ja kipeät tappelun jälkeen.

Vierailija
75/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi taistella. Ehkä massakas nainen voi heittäytyä massalla kohti, jos vihollinen lähestyy puskasta. Mutta kuka nyt niin tekisi? Tai juosta pakoon. 

Vierailija
76/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
77/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pitää aina vähän kurmuuttaa.

Vierailija
78/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epärelevantti kysymys, koska ketään sukupuoleen katsomatta ei pitäisi lyödä.

Vierailija
79/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisten tutkimusten mukaan miehillä on ruumiinrakenteen ja hormonitoiminnan ansiosta keskimäärin 30-100% enemmän fyysistä voimaa kuin naisilla ihan synnyinlahjana ilman mitään treenaamistakin. Siihen vielä mahdollinen treenaus päälle ja sekin on miehen kohdalla tehokkaampaa.

Kertoo aika paljon nykyajan feministisestä aivopesusta ja viihdemaailman luomasta naiskuvasta, jos tällainen tulee yllätyksenä.

Voimaero ei tule yllätyksenä, mutta se hämmästyttää että miehet edelleen luottavat pelkästään lihaksiin. Niillä pääsee pitkälle, mutta ei se tarkoita etteikö naiset osaisi tapella.

Vierailija
80/335 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha! Olen nyt pari kertaa ihmetellyt sitä miksi miesten mielestä naisilla ei mitään tekoa miehiä vastaan tappelussa kuten tässäkin ketjussa miehet selittää. Sitten seksuaalista häirintää ja perheväkivaltaa koskevissa ketjuissa mies onkin yhtäkkiä täysin avuton. Nyt tää yksi nostaa tän vanhan ketjun ja alkaa melomaan taaksepäin :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän