Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkee elää jos ei saa naista

Vierailija
29.06.2015 |

Elämä on iha turhaa ku ei oo ikinä saanu naiselta rakkautta. Maailma on kurja paikka, kun pitää elää sitä yksin. Henri Laasanen on oikeessa että naiset on hypergamisia ja valitsee miehen joka on statukseltaan parempi kuin mitä ite on. Ja noi ATM puheet pitää paikkansa, joho luokkaan itekki kuulun. Jos ei oo statusta ja ulkonäköö nii naisia ei kiinnosta. Omaan keskiverrot sosiaaliset taidot, mut en silti saa keskiverrolta sosiaalisilta taidoilta olevaa naista. Oon tavannu satoja naisia ja kukaa ei oo kiinnostunu musta. Vihaan tätä kaikkea ku en syntyny pitkäks ja komeeks mieheks. Kyl se päätetään jo yläasteella tuleeko tytöt kiinnostumaan. Nyt ikää jo yli 20 ja ei oo tähääkää mennes kukaa kiinnostunu, joten peli alkaa olla pelattu. Vois vaa ampuu ittensä kun yksin ei jaksa.

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vois lukea jotain piristävämpää kuin Laasasta.

Vierailija
2/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin noin ensin, mutta päätin sitten kouluttautua. En tiedä auttaako tää, mutta kokeillaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan youtubessa paljon kissavideoita jne. ja jos kysyt ukkomiehiltä onko se nainen hyvä hankinta niin 100% vastaa ei.  

Vierailija
4/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne on tuo niin ei ihme että naiset kiertää kaukaa.

terv. nainen, joka meni naimisiin työttömän miehen kanssa jolla ei statusta, omaisuutta eikä juuri ulkonäköäkään

Vierailija
5/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä päätetä.

Vierailija
6/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en jaksa enää noin ajatella. En kelpaa naisille vaikka pukeudun hyvin, olen treenattu ja muutenkin koulu/työjutut hoitanut aina hyvin. Kasvoissa, tai pikemminkin hiuksissa vain yksi virhe mistä jaksavat aina huomauttaa. Semmoinen mikä pitäisi kuulemma käydä tuhansilla hoitaa jossai plastiikkakirurgilla.  Olenkin päättänyt, ettei kiinnosta. Naiset eivät tajua,että heissäkin on virheitä ja moni ei ole edes kaunis. En ole naisten poikaystävillekään mistään kateellinen ja harva vastaankävelevä nainen on Suomessa kasvojen ja vartalon suhteen virheetön.

Vierailija
7/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)

Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.

N28

Vierailija
8/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:57"]

Jos asenne on tuo niin ei ihme että naiset kiertää kaukaa.

terv. nainen, joka meni naimisiin työttömän miehen kanssa jolla ei statusta, omaisuutta eikä juuri ulkonäköäkään

[/quote]

Olipa typerä defenssi, jossa hukattu syy seuras suhde kokonaan ämmämäiseen tapaan. Aplle. Helposti voi elää. Ajattele miltä kaikelta säästyt. Et joudu antamaan miehuuttasi pois, olet itsesi pomo ja voit harjoittaa vapaata ajattelua.

Vierailija
9/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]

Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)

Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.

N28

[/quote]

Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä?

Vierailija
10/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28

[/quote]

Elä itse yksin, mutta olet nainen niin sinun ei tarvitse. 

Vierailija
11/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt.

Vierailija
12/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]

N28

[/quote]

[/quote]

AP:n kannalta olisi tärkeää lopettaa ruikuttaminen siitä että ei kelpaa naisille, se on vastenmielinen piirre miehessä. Ryhdistäydy mies, tämän halusin ap:lle kertoa.

N28

Vierailija
13/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt.

[/quote]

Ne on saaneet naisensa jo ennen internettiä. Nykyään internetin kautta jokainen nainen voi valikoida supermiehen, vaikka olis itse millainen suohirviö tahansa.

Vähän sama miten joskus sai töitäkin ja nykyään ei ole enää työpaikkoja avoinna missään.

Vierailija
14/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]

N28

[/quote]

[/quote]

AP:n kannalta olisi tärkeää lopettaa ruikuttaminen siitä että ei kelpaa naisille, se on vastenmielinen piirre miehessä. Ryhdistäydy mies, tämän halusin ap:lle kertoa.

N28

[/quote] AP ei ruikuta naisille kelpaamattomuuttaan, vaan ruikuttaa netissä kelpaamattomuuttaan. Naisille on ihan normaali, mutta naisia ei kiinnosta. Yritä siinä sitten elää hyvässä itsetunnossa, kun sinua ei hyväksytä. Vieressä 190 senttinen komeakasvoinen adonis keskiverroilla sosiaalisilla taidoillaan vetää naisia puoleensa, mutta keskiverroilla sosiaalisilla taidoilla oleva ATM ei vedä naisia puoleensa.

Vierailija
15/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten  ap lasket tuon, että olet tavannut satoja naisia? Oletko tutustunut satoihin naisiin, eikä kukaan ole kiinnostunut? Vai oletko tehnyt kännisiä ja kömpelöitä lähestymisyrityksiä?

Vierailija
16/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

[/quote]

Ne on saaneet naisensa jo ennen internettiä. Nykyään internetin kautta jokainen nainen voi valikoida supermiehen, vaikka olis itse millainen suohirviö tahansa.

Vähän sama miten joskus sai töitäkin ja nykyään ei ole enää työpaikkoja avoinna missään.
[/quote]
Ihmiset tapaa toisiaan edelleen ihan livenä.

Vierailija
17/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän AP ja kaltaisensa sillä naisellaan sitten tekisivät?
Elämä ja parisuhdd on muutakin kuin panemista.

Vierailija
18/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

[/quote]

Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa.

Vierailija
19/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei enää puhu rakkaudesta? Mitä sillä on väliä, missä kuka 190cm mies iskee ketä, kun itse näet naisen jossakin ja alat pitää hänestä ja käyttäydyt kuin ihminen - jonain päivänä tapaat naisen, joka myös etsii RAKKAUTTA. Ei ulkonäköä ja statusta. Ja silloinhan teillä on ihan paras olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän