Pitäisi pudottaa painoa... Miten päästä alkuun?
Tai alkuun pääsen kyllä, mutta miten pidän rutiineista kiinni? Aluksi se on helppoa, mutta oon hyvä keksimään kaikkia verukkeita, miksi en menisi lenkille, tekisi jumppaa tai mitään liikunnallista. Perse levenee ja vatsa pömpöttää kun oon kuluttanut sohvaa liikaa
Kommentit (44)
Valitse sellainen tapa, mikä on sulle helpohko. Esim. jos liikunta on vaikea juttu, ei sun ole sitä pakko painonpudotusvaiheessa harrastaa ollenkaan. Pelkkä ruokavaliokin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän ja liiku enemmän.
Helpommin sanottu kuin tehty. Miten teen liikunnasta rutiinin?
Vierailija kirjoitti:
liikkuminen on huono tapa laihduttaa. kyll se ratkasu löytyy syömisestä
Ei sinun tarvitse liikkua ollenkaan jos halua pudottaa painoa, syö vain vähemmän.
Karsi ruokavaliosta kaikki ylimääräinen energia ja pysyttele siinä, että syöt alle kulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtemällä säännöllisesti lenkille tuntemuksista välittämättä.
Aloita pienestä kävele esim. Portaat hissillä menon sijaan ja laihdutuksessa 90 tulee ruokavalio muutoksista. Aloita vähän kerrassaan esim. Lisää ensin kasviksia enemmän ja kun se sujuu niin pienennä ruoka annosta jos se on nyt liian suuri. Ja muista syödä proteiinia ja hyviä rasvoja joka aterialla, se pitää nälkää
opetelkaa sietää nälkää, ei siihen kuole. kaupassa käyntiä nälkäsenä pitää vältää
Älä liiku, jos se on vaikeaa. Tee ne muutokset, jotka on helpompia.
Se, mikä on helpointa, riippuu sinusta itsestäsi. Itselläni ei ole iltaisin nälkä, ja jos on, niin teen juominen sammuttaa nälän. Eli minulle pätkäpaasto on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Karsi ruokavaliosta kaikki ylimääräinen energia ja pysyttele siinä, että syöt alle kulutuksen.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
opetelkaa sietää nälkää, ei siihen kuole. kaupassa käyntiä nälkäsenä pitää vältää
Laihduttaakseen ei tarvitse sietää nälkää. Proteiinia paljon ja hieman hyviä rasvoja ne pitää nälkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku?
jos liikuntaa niin kasvata lihaksia. ne kuluttaa vaan olemalla kaloreita ja niistä pääsee eroon helposti jos haittaa. ja oleminen on helpompaa kun on lihakset tukemassa rankaa
Mä olen alkanut pienentää ihan tavallisia kotiruoka-annoksia. Juusto on mun pahe, ei mikään makea niinkään. 2kg kuukaudessa on pois, hitaasti aion yrittää.
Pitäkää peukkuja.
- eri -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnasta ei tule rutiinia, ellei liiku rutiininomaisesti. Se ei tapahdu itsestään vaan vaatii itsensä voittamista.
Unohda alkuun se liikunta.
Keskity ruokavalioon. Pienet muutokset siinä. Itse esim. vaihdoin aamupalan. Yleensä se oli muki kahvia ja pari palaa leipää.
Vaihdoin sen maustamattomaan jogurttiin, lusikallinen hunajaa ja lusikallinen chiasiemeniä sekaan. Huomasin miten se pitää nälkää iltapäivään asti.
Lisäksi jos syöt makeaa tai juot alkoa, vähennä tai lopeta esim. karkkien, keksien syönti tai pidä karkkipäivä, jolloin voit syödä vähän.
Uskon, että jo viikossa näkyy tuloksia.
Alkuun pääsee mittauttamalla kolesterolin.
paino putoaa kun päästät irti, varo vain ettei tule varpaille