En tajua, miten muka TT olisi voinut uskoa murhasta syytetyn naisystävän ranskalaisuuteen
Ainakin jossain lehtijutuissa on ollut, että murhasta syytetty isä oli siinä uskossa, että hänen naisystävänsä on ranskalainen lääkäri. Tuntuu kyllä ihan käsittämättömältä. Ja oikeudenkäyntikuvassakin nainen näytti erittäin suomalaiselta.
Hätäpuhelussakin isä puhutteli naista suomeksi. Miksi hitossa ranskalainen lääkäri olisi muka osannut suomea? Puhuivatko he koko suhteensa ajan suomea?
Vai onko tämä koko ranskalainen lääkäri -tarina vain joku epätoivoinen yritys hämärtää totuutta?
Kommentit (47)
43, olen aivan samaa mieltä, jos ei henkilöllisyyttä tarkisteta niin eikö se ole jo iso virhe, luulisi olevan ihan ensimmäinen normi homma, kuka on siitä vastuussa?
Kyllä muakin ihmetyttää, miten idari pitää ihmisen olla, että kuvittelee nelosraskauden kestävän vuosikausia. tai että nelosraskaus voisi mennä yli lasketun ajan. ihmettelen myös miten kenelläkään on voinut mennä nuo lääkäriväitteet läpi. Se muijahan on lehtitietojen mukaan uskotellut olevansa osakkaana jossakin ranskalaisessa yksityispraktiikassa. Miksi se sitten oli suomessa, miksi suostui asumaa jossakin kämäsessä yksiössä ja ilmeisesti myös elämään sen miehen rahoilla? Joku vajakki voi toki mennä lankaan, mutta onko myös sossut uskoneet kaiken tämän tai edes osan tästä?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2012 klo 21:10"]
Mutta uskoihan tuo tomppeli senkin, että naisen "neloisraskaus" kesti vuosikausia.
[/quote
käsittämätöntä....mistä näitä tampioita tulee
[quote author="Vierailija" time="31.08.2012 klo 21:22"]
että uskoi naisystävänsä odottavan nelosia kahden vuoden ajan. Tarkki on narsisti, joka nyt teeskentelee idioottia saadakseen pienemmän tuomion.
[/quote]
jep. Mielentilattutkimuksessakin todettu syyntakeiseksi...
Joo, ei tässä jutussa ole oikein mikään kohdallaan..uskottiinko sosiaalipuolellakin kaikki nämä jutut..ei voi olla totta, kai siellä on tutkittu perheen asuminen ja olot ja tavattu tämä "ranskatarkin" ennenkuin tyttö sinne asutettiin..ja vielä neloset tulossa yksiöön jossa asui jo kolme..joopa joo.
Puhuuhan se suomea - mutta osaako kunnolla RANSKAA?
Tuli muuten mieleen, että olin kerran itse samassa työpaikassa tälläisen Laamasen kaltaisen ihmisen kanssa. Kuuntelin kauhulla miten hänen juttunsa kävivät aina vaan hurjemmiksi ja miten hänen käytöksensä muuttui yhä väkivaltaisemmaksi. Ensin oli sellaista pientä väkivaltaa, "unohduksia" ja laiminlyömisiä, sitten alkoi tapahtua "vahinkoja".
Miksi en sanonut mitään? Miksi en puuttunut? Itse olen järkeillyt sen niin, että niin kauan kun teeskentelin etten huomaa mitään, niin tämä valehtija joutuu pitämään kulissinsa pystyssä ja ainakin välillä teeskentelemään hyvää ihmistä ja käyttäytymään asiallisesti. Jos olisin paljastanut, että tiedän millainen hän on, hän olisi kadottanut täysin motivaationsa pitää yllä kulissia ja sitten hän olisi voinut tehdä ihan mitä tahansa koska hänellä ei enää olisi ollut mitään menetettävää.
En tiedä toiminko oikein. Olisi kiva kuulla niiden mielipiteitä jotka ovat olleet samassa tilanteessa.