Jos työnantaja ei kunnioita työntekijää niin pitääkö työntekijän kunnioittaa työnantajaa?
Jos työnantaja ei kunnioita työntekijää niin pitääkö työntekijän kunnioittaa työnantajaa?
Kommentit (54)
Sinne kuuseen kumartaminen.
Kunnioitat, kunnes löydät paremman.
Työnantaja maksaa palkkasi. Jos ei halua saada työstään sitä korvaustaan, voi aina prseillä itselleen potkut tai feidata itsensä ihan vapaaehtoisestikin työpaikaltaan jäljettömiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää.
Ja vitut. Sitten lähdetään ovet paukkuen.
Se on velvoite, lojaliteettivelvoite, molemminpuolinen, mutta ei ole varsinaisesti kunnioituksesta kyse. Työsuhteen raamit on tarkkaan säädelty ja moneen kertaan tsekattu oikeusasteissa. Ettei kannata pullistella.
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Pitää
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja maksaa palkkasi. Jos ei halua saada työstään sitä korvaustaan, voi aina prseillä itselleen potkut tai feidata itsensä ihan vapaaehtoisestikin työpaikaltaan jäljettömiin.
Voit tehdä työsi, mutta palkanmaksu ei pakota kunnioittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää.
Vaihtoehto sekin. Aina pitää olla takataskussa sen verran rahaa, että työnantaja ei pääse vittuilemaan.
Työpanosta siinä myydään, kunnioitus pitää ansaita erikseen ja se ei yleensä maksa mitään mutta voi olla joskus silti tiukassa. Eli ei tarvitse kunnioittaa.
Ei tietenkään tarvitse kunnioittaa. Menet töihin, teet mitä pitää lakeja sekä turvallisuutta noudattaen ja lähdet kotiin. Tästä saat palkkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää.
Vaihtoehto sekin. Aina pitää olla takataskussa sen verran rahaa, että työnantaja ei pääse vittuilemaan.
Tai sen verran ammattitaitoa sekä suhteita, että voi vaihtaa työpaikkaa koska vain.
Kostoretken tekemisellä et varmasti ainakaan ansaitse työnantajasi kunnioitusta. Kyllä sinua kunnioitetaan, jos olet sen arvoinen. Älä anna työnantajasi määrittää sitä millainen sinä olet. Vaan mieti itse millainen haluat olla. Haluatko olla sellainen joka kunnioittaa muita ihmisiä vai sellainen, joka ei kunnioita. Ja sitten olet arvojesi mukainen riippumatta siitä mitä työnantajasi tekee.
Minä olen niin vanha, että olen kokenut kaikki syyt työsuhteen loppuun. Olen sanoutunut irti, minut on irtisanottu ja kerran työsuhde päättyi konkurssiin. Se on vain elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä työsi, mutta palkanmaksu ei pakota kunnioittamaan.
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Olet luultavasti ymmärtänyt jotain väärin tai vääristelet asioita jonkin oman tavoitteesi mukaisiksi. Todennäköisintä on, että työnantaja kyllä kunnioittaa sinua, ja että jokin työpaikalla ei vain miellytä sinua, ja sinä väännät sen kunnioituksen puutteeksi.
Teet mitä käsketään ja vittuilet sisäisesti. Niin muutkin tekee.
Kunnioitus on sitten eri kun tehdään ihan oikeita törkeitä rikoksia jollekin tsi muuta jaittaa. Ilmeisedti joiltain ääliöiltä on hämärtynyt tuo itsestäänselvyys?
Ei moni vaadi kunnioitusta vaan ensisijaisesti sitä että ei tehdä törkeitä kuvottavia rikoksia tai sabotointeja. . No superääliöt eivät erota kunnioitusta ja sellaisia normi käytöstapoja ja moraaliasioita asioista, mitkä on päivänselviä tahallisia rikoksia.
Kiva käytös js kunnioitus plussaa, mutta vain sen jälkeen jos ei ole rikoksilla tehty pahaa. Aikuisten oikeesti. Jos pitää valita jompi kumpi niin kumman valitset? Esim, rahojen varastaminen tai kunnioitus? Ta jotkut muut teot ja sabotoinnit, midtä konkreettista haittaa vs. että olet kunnioitettu?
En kunnioita.
Tarhantäti