Mieheni ei puolustanut minua !!
Olimme mieheni kanssa ravintolassa ja eräs (vain hieman) känninen miestäni vain hieman isompi öykkärikaveri huusi mulle naureskellen että paljonko pillu maksaa. Mieheni sanoi että ei huutelisi johon tuo tyyppi sanoi että otetaanko matsi, johon mieheni sanoi että ei. Tyyppi vielä provosoi ja haukkui miestäni munattomaksi ja homoksi ja ties miksi. Mieheni sanoi mulle että vaihdetaan ravintolaa ja niin teimme. Olisin halunnut että hän jää puolustamaan kunniaani mutta noin surkeasti kävi. Mieheni on siis tosipaikan tullen pelokas vellihousu. En enää kunnioita häntä. Olisi vaikka ottanut turpaansa, kunhan olisi siinä paikassa tehnyt sen ainoan mitä Miehen pitää tehdä eli olisi ottanut haasteen vastaan ja käynyt nyrkkitaistoon. Toivon että seuraava mieheni olisi rohkeampaa tekoa. Kommentteja?
nimim. mieheensä hyvin pettynyt 24 v. nainen
Kommentit (87)
Ap:n ei tarvi olla huolissaan,maailma on täynnä hänen tasoisiaan juntteja,joitten älynlahjat ei riitä ongelmien ratkomiseen ja täytyy turvautua nyrkkeihin,siitä vaan miestä vaihtamaan.
Itse vastustan väkivaltaa ja olisin tosi tyytyväinen jos mieheni ratkaisi tuollaisen tilanteen noin fiksusti.
henkensä mun puolesta mutta ei kävisi tappelemaan humalaisen idiootin kanssa. Minustakin se olisi noloa ja niin ala-arvoista!
Joku akateeminen täällä Ullanlinnasta kirjoitti ihan outoja. Onko mieleesi juolahtanut ettei akateemisuus ole mitään sydämen sivistystä. Eikö ne olleet juuri filosofeja, jotka olivat rotuerottelun alkuunpanijoita akateemisilla arvioinneillaan ihmisrodusta? Sitä sivistystä sitten puoli maailmaa Aatua myöten noudatti Jenkkilästä Australiaan! Mietis vähän!
suunsoittajia vastaan. Olisin todennut tuossa tilanteessa, että ko mies on juovuksissa ja ei nähtävästi siksi näe asioita selvästi. Olisimme poistuneet paikalta. Jos mies olisi käynyt käsiks,i olisin puolustautunut. Jos olisin jäänyt vähänkin alakynteen, niin olisin uskonut saavani mieheltäni apua tilanteeseen.
mies alkaisi leikkiä machoa ravintolassa jonkun känniääliön kanssa. Niin wt-touhua, ettei mitään rajaa..
Apinoita löytyy taksinoista jokaiselle sellaista kaipaavalle naiselle. Ottakaa sieltä.
Koska tämä on niin huono provo. Ei vastata tähän enää.
Nimim. pettynyt
Kommentteja?
Provo.
Onko yhtään fiksumpaa toimintatapaa kuin väitteessäsi esität? Ja se olisi mielestäsi pahasta. Siinä mies vältti pahemmat seuraamukset joka tapauksessa. Mies jo kielsi tyyppiä. Vaikka mies olisi agitoitavissa, osasi katsoa, ettei lähde isomman kanssa riehumaan. Lopputulos olisi joka tapauksessa ollut ikävä. Nyt kertomuksessasi säilytitte molemmat kunnian.
Niin, no ollaan av:lla: tottakai miehen olisi pitänyt mennä nurkan taakse tappelemaan. Aivan kuten Ruotsin prinssi. Ja saada lööpit, kun baarimikko ottaa kurkusta kiinni. Sohvia mahtaa olla ylpeä pojastaan, jolla on munaa. Pitää toivoa, että sellainen muna edes seisoo, kun Sohvi katselee sitä.
nimim. Miehiä arvostava ja Neiti-"miehiä" halveksiva 30 v. nainen[/i
Joo, tosi noloa, niin noloa. Minä otan vaikka turpaani jollei hyökkäys tehoa mutta heti käyn päälle tuollaisessa tilanteessa ja taon nyrkeillä päähän niin paljon kuin jaksan. Kun öykkäri laskeutuu sopivan alas, alkaa tulla maiharia päähän ja sitten taas nyrkkiä. Naisia on paljon kavereina ja joskus on asiasta keskusteltu.
Nainen saattaa sanoa kaikke aettä "olit parempi mies kun et lähtenyt tappelemaan" jne, mutta totuus on aivan toista. Heitä jää kalvamaan miehen munattomuus takaraivoon. Mitä jos joku tulee ja sanoo että nyt mä nussin sinun naistasi.. Puhujamiehen nainen jo tietääkin miten siinä sitten käy.
...on akateeminen, sivistynyt ja rauhallinen.
Olen ollut n. tuollaisessa tilanteessa pari kertaa ja mieheni on lamaantunut pelosta ja halunnut poistua paikalta. Hävettää!! Kaverini mies sen sijaan on palomies ja hän on vastaavassa tilanteessa näyttänyt öykkärille kovin kourin mistä kana kusee: kerran todistin ko. tapahtumaa ja suoraan sanottuna kostuin kun näin kun hän rökitti sitä päänaukojaa.
Ensin miehiä syyllistetään väkivaltaisuudesta, riskinotosta ja huonoista elintavoista. Sitten vedetään henkeä ja aletaan syyllistämään, jos mies ei ole väkivaltainen riskinottaja.
Ja kohta luemme tälläkin palstalla taas valituksia siitä kuinka mies on parisuhteessa väkivaltainen.
Olihan aloitus provo? Toivon että oli. Sinänsä kohtuuhyvä semmoinen.
Nakkikioskinjonossa tappeleva kännikala?
Lisäksi tarvii olla keskusteleva pehmoisä.
Varmaan ÄO vois olla samaa tasoa AV-mammojen kanssa, eli jota 75 pinnaa.
Ja sit kotona ihmetellään kun se valittu purkaa sosioekonomista ja nalkutusta paetakseen nyrkein turhautumia.
Minä puolustin aikanani naiseni kunniaa. Tulos 2v.8kk ehdotonta vankeutta. Kun pääsin lusimasta oli eukko lähtenyt toisen matkaan.
Suuri puunjalostustehdas, jossa tuhansia miehiä töissä. Kaikensorttisia miehiä siis! Sitten tapahtui onnettomuus ja työntekijä jäi ansaan syväänkuiluun. Tässä kuilussa oli suuri kaasuvaara eikä kukaan uskaltanut mennä pelastamaan. Kiirekin oli!
Kuinka ollakkaan kuiluun asteli mies, joka ei ikinä olisi tapellut kenenkään kanssa mistään hinnasta, jopa aseistakieltäytyjä! Henkensä uhalla siis kävi hakemassa työntekijän. Pistääkö yhtään ajattelemaan mitä on tosi miehisyys?
vastaavassa tilanteessa jos joku huutaisi kuten ap:n tapauksessa. Mies sanoi että "huutaisin takaisin että paljonko perse maksaa?":D
Eli taitaisi nyrkkitappeluksi mennä sekin tilanne.
Suuri puunjalostustehdas, jossa tuhansia miehiä töissä. Kaikensorttisia miehiä siis! Sitten tapahtui onnettomuus ja työntekijä jäi ansaan syväänkuiluun. Tässä kuilussa oli suuri kaasuvaara eikä kukaan uskaltanut mennä pelastamaan. Kiirekin oli!
Kuinka ollakkaan kuiluun asteli mies, joka ei ikinä olisi tapellut kenenkään kanssa mistään hinnasta, jopa aseistakieltäytyjä! Henkensä uhalla siis kävi hakemassa työntekijän. Pistääkö yhtään ajattelemaan mitä on tosi miehisyys?
Aseistakieltäytyjäthän vastustaa väkivaltaa eikä halua tappaa tai opetella tappamista.
Luulitko itse että jotkut kieltäytyy aseista koska ovat pelkurimaisia nössöjä?
...on akateeminen, sivistynyt ja rauhallinen.
Olen ollut n. tuollaisessa tilanteessa pari kertaa ja mieheni on lamaantunut pelosta ja halunnut poistua paikalta. Hävettää!! Kaverini mies sen sijaan on palomies ja hän on vastaavassa tilanteessa näyttänyt öykkärille kovin kourin mistä kana kusee: kerran todistin ko. tapahtumaa ja suoraan sanottuna kostuin kun näin kun hän rökitti sitä päänaukojaa.Ensin miehiä syyllistetään väkivaltaisuudesta, riskinotosta ja huonoista elintavoista. Sitten vedetään henkeä ja aletaan syyllistämään, jos mies ei ole väkivaltainen riskinottaja.
Ja kohta luemme tälläkin palstalla taas valituksia siitä kuinka mies on parisuhteessa väkivaltainen.
Väkivaltainen ihminen on väkivaltainen ihminen. Mies, joka lähtee joka känniääliön provosointiin mukaan nyrkit pystyssä, on todennäköisesti väkivaltainen jossain elämäntilanteessa myös perhettään kohtaan. Mun mielestä ap:n mies teki fiksusti kun halusi poistua paikalta. Jos huutelija olisi käynyt ap:een käsiksi, sitten olisi tietenkin ollut aihetta mennä väliin ja puolustaa naista. Mutta huutelijoiden takia ei kannata aloittaa mitään baaritappelua vaan siirtyä mieluummin jonnekin sellaiseen paikkaan missä riekkujat eivät edes viihdy.
Vaan olisi alkanut soittaa suutaan takaisin. Ja jos toinen olisi käynyt päälle, niin lyönyt takaisin, ei vain tönäissyt vaan hakannut nyrkillä ihan kunnolla. Ja voi että minua hävettäisi.
Minusta ainoa oikea tapa hoitaa asia on ap:n miehen tapa, arvokkaasti poistua paikalta aiheuttamatta fyysisiä vahinkoja kenellekään. Sellaista ihmistä oikeasti arvostan, joka ei provosoidu vaan nousee tilanteen yläpuolelle. No, kyllä miestäni monesta muusta asiasta arvostan ja rakastan, tuo on hänen huono puolensa joita jokaisessa meissä lienee. :)
Tällaisissa tilanteissa ongelma onkin, että vaikka itselläni riittääkin verbaaliset lahjat puolustamaan naistani näiden känniääliöiden huuteluilta, niin näiden huutelijoiden älykkyysosamäärä yleensä loppuu kesken siinä vaiheessa, kun pitäisi jotain sanoa taas takaisin. Silloin aletaan uhoamaan tappelulla ja puhtaalla voimankäytöllä.
Tästä syystä on vain parempi poistua paikalta, sillä vaikka itselläni voima, koko ja taitokin riittäisi fyysiseen painiin todellisen tilanteesn kohdalle sattuessa, niin Suomessa siitä saa linnaa, jos itseään tai kumppaniaan puolustaa fyysisesti ja antaa toiselle neniin.
Tappelun aloittajaa pitää vain ymmärtää, kun sillä on "muutenkin niin vaikeaa".
samantapaisessa tilanteessa mutta jossa muhun käytiin oikeasti KÄSIKSI lähti POIS PAIKALTA sanaakaan sanomatta ja antoi mun pärjätä itse. Ihmetteli vielä miksi olin kiukkuinen. Onneksi mulla on munaa enemmän kuin puolella miehistä. >:-( Ja sit ihmetteli vielä kun halusin viimein erota.
voiko näin idiootteja oikeesti olla?