Mieheni ei puolustanut minua !!
Olimme mieheni kanssa ravintolassa ja eräs (vain hieman) känninen miestäni vain hieman isompi öykkärikaveri huusi mulle naureskellen että paljonko pillu maksaa. Mieheni sanoi että ei huutelisi johon tuo tyyppi sanoi että otetaanko matsi, johon mieheni sanoi että ei. Tyyppi vielä provosoi ja haukkui miestäni munattomaksi ja homoksi ja ties miksi. Mieheni sanoi mulle että vaihdetaan ravintolaa ja niin teimme. Olisin halunnut että hän jää puolustamaan kunniaani mutta noin surkeasti kävi. Mieheni on siis tosipaikan tullen pelokas vellihousu. En enää kunnioita häntä. Olisi vaikka ottanut turpaansa, kunhan olisi siinä paikassa tehnyt sen ainoan mitä Miehen pitää tehdä eli olisi ottanut haasteen vastaan ja käynyt nyrkkitaistoon. Toivon että seuraava mieheni olisi rohkeampaa tekoa. Kommentteja?
nimim. mieheensä hyvin pettynyt 24 v. nainen
Kommentit (87)
ap:n käytökseen. Jos joku tulee mulle päätään aukomaan, niin vähiten toivon, että mieheni alkaa väkisin riitaa ja tappelua haastamaan. Vaikka toinen sitä haastaisikin, kertoo mun mielestä miehestä, että on fiksu, kun vain suosiolla poistuu paikalta.
Sano se miehes kuitenkin sille öykkärille jotain. Se on eri asia, jos öykkäri olis käyny käsiksi, ni siinä tapauksessa olisin odottanut mieheltäkin puolustavampaa toimintaa, mutta tollasessa tapauksessa kaikkein järkevintä on poistua paikalta ja olla noteeraamatta kyseistä öykkäriä kokonaan.
FIKSU MIES SULLA! Pointsit sille!
...on akateeminen, sivistynyt ja rauhallinen.
Olen ollut n. tuollaisessa tilanteessa pari kertaa ja mieheni on lamaantunut pelosta ja halunnut poistua paikalta. Hävettää!! Kaverini mies sen sijaan on palomies ja hän on vastaavassa tilanteessa näyttänyt öykkärille kovin kourin mistä kana kusee: kerran todistin ko. tapahtumaa ja suoraan sanottuna kostuin kun näin kun hän rökitti sitä päänaukojaa. Mieheni on nykyään silmissäni nössö ja hänen uskottavuutensa myös sängyssä romahti koska en enää pidä häntä Miehenä. Silti meillä on ajoittain edelleen hyvää seksiä koska ajattelen sängyssä tuota kaverini palomiesmiestä joka todella toimii kuin Mies silloin kun niin pitää toimia. Akateemisissa, sivistynessä ja kaikin puolin ns. "fiksuissa" miehissä on usein juuri se vika että he loppupelissä ovat munattomia nössöjä, eli suomeksi sanottuna sittenkin onnettomia surkimuksia.
t. EI-wt-(!)nainen Ullanlinnasta
...ja jopa ylitsepääsemätön/tabu aihe naiselle ja parisuhteessa käsiteltäväksi. Mies ei saa pelätä, mutta ilmeisesti jotkut (usein pienemmät) miehet kuitenkin pelkäävät, joka on surullista, mutta totta, koska pelkohan tunnetusti on heikkoutta johon on helppo iskeä.
...pelkuriudesta: se syö sekä miestä itseään, hänen naistaan että parisuhdetta: asiasta ei voi oikein puhua eikä sille voi tehdä mitään koska pelkurius on ominaisuus joka joko on miehessä tai ei ole. Usein nainen ei tiedä miehensä olevan pelkuri ennen kuin on jo kiinteässä parisuhteessa / naimisissa, jolloin käytännössä alkaa olla jo liian myöhäistä pakittaa suhteesta pois, koska eihän se ole hyväksyttävä peruste torpata suhdetta tai liittoa väittämällä miestänsä pelkuriksi, se on tavallaan navan alle lyömistä tai jo lyödyn lyömistä.
Ja kysyn teiltä jokaiselta: onko Sinun miehesi pelkuri / oletko valmis myöntämään että on. Jos kenenkään mies ei - muka - ole pelkuri niin elämme kollektiivisessa valheessa ja olemme todellisen tabun äärellä.
Ja kysyn teiltä jokaiselta: onko Sinun miehesi pelkuri / oletko valmis myöntämään että on. Jos kenenkään mies ei - muka - ole pelkuri niin elämme kollektiivisessa valheessa ja olemme todellisen tabun äärellä.
Olen niin pettynyt tähän provoon koska ilmeisesti tämä provoaja ei edes yritä muuttaa tylsää kirjoitustyyliään esiintyessään eri henkilöinä.
nimim. tähän provoon niin pettynyt 35-vuotias Mies Kaerlasta
oli kännissä aina sellainen rambo, että hyökkäsi apinan raivolla muiden ukkojen kimppuun välillä ihan mitättömistäkin syistä. Välillä voitti painimatsin, mutta välillä sai silmän mustaksi.
Muistan parikin tappelua, joihin minä liityin tavalla tai toisella. Oliskohan ollut niin, että toinen mies koitti lähestyä liian suorasukaisesti tmv. Häpesin silmät päästäni, kun koitin repiä riitapukareita irti toisistaan. En todellakaan ollut imarreltu. Koin jokaisen silmäparin baarissa tuijottavan mua säälivästi "että ompa naisella juntti miesmaku".
Nykyinen mieheni on todella kookas - pitkä ja lihaksikas. Hänellä on luontaista auktoriteettiä (mikä eksältäni puuttui), mistä syysä esim. muut miehet eivät uskalla kokeilla onnea minun suhteen tai ärsyttää miestä muutenkaan. Hassua sinänsä, koska uskoisin mieheni käyttäytyvän samoin kuin ap:n mies, jos joutuisi vastaavanlaiseen tilanteeseen. Itse olisin ainakin todella tyytyväinen cooliin ratkaisuun. Tiedän kuitenkin sisimmässäni, että jos tiukka paikka tulisi, mieheni antaisi kaikkensa suojellaakseen minua.
...pelkää fyysistä uhkaa, eli ei oikein edes uskalla sanoa tiukasti takaisin aamuöisille päänaukojille taksijonossa. Silti rakastan häntä edelleen, kai, tuosta ilmeisestä ja ikävästä heikkoudestaan huolimatta. Ihme juttu sinänsä tuo pelkurius: mieheni on aika iso kaveri, mutta siis ei koko takaa rohkeutta, näemmä.
Moni ei myöskään tiedä esim. että yksi nyrkinisku voi viedä hengen tai yksi kamppaus/tönäisy voi tappaa jos uhri kaatuu ja lyö päänsä.
onhan tää provo? Mieshän toimi tosi fiksusti, arvostan syvästi.
Nainen voi muuten puolustaa ihan itse itseään myös..
Olet joko idiootti tai tämä on provo. Toivon jälkimämistä.
Sun miehesi hoiti tilanteen aikuismaisesti ja fiksusti.
Olisi tuohon voinut sanallisesti sivaltaa moneenkin otteeseen, ennenkuin olisi tullut itse lyödyksi fyysisesti kanveesiin; "Ootko semmosesta kuullut, että pillua saa maksamattakin - jos oot kiltisti voin kertoa sullekin pari vinkkiä", "voit sä sen matsin aloittaa, jos uskot, ettei järkes riitä muuten asiaa selvittämään", "aika surullista, että munaton saa sitä pillua maksamatta, mutta sä joudut kyselemään hintojen perään".. jne.
Jos kaveri käy päälle, niin turpaanhan siinä (todennäköisesti) tulisi, mutta hyvässä tapauksessa tilanne voi laueta ennen sitä jonkun väliintuloon tai sitten jos vastapuoli menee sen verran lukkoon.
t. ei ikinä elämässään tappelussa ollut.
Tajuatko, että jos miehesi olisi jäänyt tappelemaan, voisi teillä ollut mustat silmät, puuttuvia hampaita, syyte pahoinpitelystä tai vaikka mitä!!!
tilanteeseen, jossa vastapuoli on ihan syyttä raivon vallassa ja haastaa tappeluun. Voin kertoa, että sellainen voi olla pelottavaa ja epämiellyttävää jopa miehestä. Haluaisitko itse tulla mukiloiduksi? Tajuatko, miltä se tuntuu?
Toisekseen tällaisista jutuistahan ne sanomalehtien pikku-uutiset lähtee, eli pahoinpitelyuutiset, joissa miehet on tapelleet kapakassa tai kadulla. Ja joskus joku menettää niissä henkensä.
Mun on pakko luulla, että ap on provo. En nimittäin halua uskoa, että kukaan nainen kohtelisi omaa miestään noin tunteettomasti, että olisi innoissaan kun mies lähtee mieluummin ottamaan matsia kuin vaihtamaan ravintolaa kun joku känniääliö huutaa vaimolle jotain törkeää.
hetken mietittyäni asiaa omalle kohdalleni, niin valitettavasti tuli ajatus, että jos mun mies noin tekisi, niin kyllä mua ottais aivoon. Ja mun mieshän tekisi juuri noin - luikkisi vain pois paikalta.
Mulla on joskus todella turvaton olo mieheni kans yöllä kaupungilla, kun tiedän, ettei siitä olisi "olemaan mies". Ihan kuin täällä mitään tarvisi pelätä, mutta se ajatus...
Naiset haluaa suojelevaa miestä. Vähän sitä luolamiesmäistä örinää. Näin se vaan on.
En kyllä ikinä haluaisi että mieheni joutuu tappeluun. Olisi kyllä todella pelottavaa. Koskaan ei tiedä miten huonosti käy.
Tiedän tapauksen, jossa eräs juoppo huuteli hävyttömyyksiä naisen perään. No poikaystävä meni ja tuuppasi tään juopon nurin. Seuraus siitä oli, et juoppo löi päänsä asfalttiin ja kuoli aivoverenvuotoon. Poikaystävä sai syytteen kuolemantuottamuksesta.