Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei puolustanut minua !!

Vierailija
15.08.2012 |

Olimme mieheni kanssa ravintolassa ja eräs (vain hieman) känninen miestäni vain hieman isompi öykkärikaveri huusi mulle naureskellen että paljonko pillu maksaa. Mieheni sanoi että ei huutelisi johon tuo tyyppi sanoi että otetaanko matsi, johon mieheni sanoi että ei. Tyyppi vielä provosoi ja haukkui miestäni munattomaksi ja homoksi ja ties miksi. Mieheni sanoi mulle että vaihdetaan ravintolaa ja niin teimme. Olisin halunnut että hän jää puolustamaan kunniaani mutta noin surkeasti kävi. Mieheni on siis tosipaikan tullen pelokas vellihousu. En enää kunnioita häntä. Olisi vaikka ottanut turpaansa, kunhan olisi siinä paikassa tehnyt sen ainoan mitä Miehen pitää tehdä eli olisi ottanut haasteen vastaan ja käynyt nyrkkitaistoon. Toivon että seuraava mieheni olisi rohkeampaa tekoa. Kommentteja?

nimim. mieheensä hyvin pettynyt 24 v. nainen

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaisi kuvitella häntä mihinkään kapakka tappeluun känniääliön kanssa. Kyllä tekisi lähes samoin kuin ap:n mies, saisi puhumalla tilanteen loppumaan. Me emme kapakoissa käy, mutta jos jossain muualla tulee joku känniääliö jotain aukoon päätään, saa kyllä napakan vastauksen.

Mieheni osaa kyllä fyysisestikin laittaa kuriin vastustajat tarpeen vaatiessa, koska se kuuluu hänen työhönsä ja hänet on koulutettu siihen.

Vapaa-aikana hän ei halua olla tekemisissä asiakkaiden kanssa.

Jos jossain kummallisessa tilanteessa tulisi tarvetta puolustaa minua tai lapsia fyysisesti, hän kyllä tekisi sen epäröimättä, mutta tuollaisen huutelun jättää kyllä ihan omaan arvoonsa.

Minä osaan myös itse puolustaa itseäni, minulle harvemmin kukaan uskaltaa tulla huutelemaan ;)

Vierailija
82/87 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.

Mies joutuu tuollaisessa tilanteessa tavallaan tienristeykseen. Sitä voi alkaa nuijimaan sitä suupalttia, jolloin riskeeraa että nainen ei puhu enää sulle sen jälkeen koska ollaan lähdetty tappelemaan, tai sitten jos ehdotetaan raflanvaihtoa, niin leimaudutaan juuri tuolla tavalla pelkureiksi ja loukkaannutaan verisesti kun mies ei tehnyt mitään. Parhaiten tuollaiset dilemmat vältetään kun toimintasuunnitelma sovitaan etukäteen, tai kysytään paikan päällä naiselta, öykkärin soittaessa suutaan, että "Tapanko? Vai mennäänkö toiseen baariin."

Tietysti jos nainen ei sano tuohon mitään, ja tekee itsestään mahdollisimman vaikeastitulkittavan, on silloin naisessakin vikaa. Sitten jos nainen itsekään ei tiedä mitä haluaa milloinkin, ansaitsee hän joka ainoan tipan suuttumusta minkä pettymykset hänelle aiheuttavat. Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, suurin osa meistä miehistä haluaa antaa naiselleen kaiken minkä hän haluaa. Me vain odotamme tyynesti ja maltillisesti että nainen kehtaisi avata suunsa ja ilmaista halunsa, tai sitten kohdatessamme hiljaisuutta vastauksena, vapautamme itsemme vastuusta ja teemme kuten haluamme, tai kuten oletamme naisemme meidän haluavan toimivan. Jokaisella naisella täytyy olla majesteettista tyyliä ja itsevarmuutta sanoa joko "Tapa tuo houkka" tai "Täällä on liikaa mulkkuja. Vaihdetaanko baaria?", joihin mies voi vastaavasti vastata "Minä en tapa tai tappele julkisilla paikoilla, en ainakaan näissä vaatteissa." tai "Jep, lähdetään vaan. Ei jaksa tappaakaan tänään ketään."

Tai sitten tappokäskyn tullessa voi vetää öykkäriä ritarillisesti turpaan useasti.

Itse olisin ehdottanut vaihtanut baarinvaihtoa, ja vinkannut pokelle poislähtiessä rauhallisesti että yleisön seassa on riitapukari, joka on se syy meidän poistumiseen, kuvaillut hänet yksityiskohtaisesti, ja jatkanut matkaa.

AP on vielä nuori ja ajattelematon, joten annetaan se anteeksi hänelle. Hänen suuttumuksensa on suoraa seurausta siitä miten kommunikointi ei ole pelannut hänen suhteessaan. Asioista sopimalla etukäteen, ja ilmaisemalla halunsa ääneen, vältetään monta konfliktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Huomaat kyllä aikanasi eron, kun aikuistut!

Vierailija
84/87 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aihe on ihan jees. Miehenä en laske tappelemisenen arvoiseksi tosipaikaksi jonkun humalaisen homo ja huora huuteluita. 15-vuotiaalle tilanne voisi olla miekkaan tarttumisen arvoinen, aikuiselle moisesta käytöksestä napsahtaa erkki-merkki, lisäksi pikku paineista voi seurata kaiken muun typeryyden jatkoksi ikäviä jälkipyykkejä ja kaikenmaailman korvausvaateita. Jos joku nainen vaatisi kukkotappeluja, passittaisin hänet humalaisen urpon seuraksi. Heillä voisi vaikka synkata.

Vierailija
85/87 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mikä osoittaa vahvuutta on ETTEI jää siihen tilanteeseen... Olisithan itse voinut itseäsi "puolustaa".

24v aikuisuuteen on VIELÄ pitkä matka. Kuvitteletko todellakin että tässä maailmassa asiat ratkotaan nyrkeillä. Siellä baarissa on poke joka voi viskasta pihalle.

Itse näin yli 30v osaan kyllä itseäni puolustaa, sanallinen arkku sivaltaa kyllä jos ei raja löydy. Siltikään ei ole tarvetta alkaa öykkäröimään (kaivaa nyrkkejä) miehen tai minun puolelta.

Häpeä itse käytöstäsi jos haluat miehen joka on nostamassa kaikki suun soittajat seinälle... Niitä varmasti tästä maasta löytyy.

Vierailija
86/87 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up tämä ikuisuusaihe!

Vierailija
87/87 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up tämä ikuisuusaihe!