Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla on iso ja pehmeä povi, morsiuspuvuista asiaa

Vierailija
25.08.2012 |

Millanen puku teillä oli häissänne? Kokonne muuten? Isolla povella tarkoitan nyt vaikka F/G-kuppia ja siitä kookkaampia. Mulla on kuppikoko 75H ja löysät/pehmeät rinnat ja alkaa tässä vähän ahistamaan että joudunko valikoimaan pukuni sen mukaan mitä liivit antaa myöten. Onko tällaisille lolloille jotain kikka kolmosia tai tukevia "huomaamattomia" rintsikoita olemassa? "Höllyvät tissit tarjottimella"-efekti ei oo kovin suotava.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista laihduttaa?

Vierailija
2/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja laihdutankin, mutta ei se niin paljon siihen rintojen kiinteyteen ja suuruuteen vaikuta. Mulla oli ennen turpoamistakin isot ja löysät tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA Suomesta hyvin vaikea löytää, kannattaa googlettaa nettikauppoja.

Yksi vaihtoehto on myös se, että ompelija tekee sinulle rintaliivit. Rintaliivien ompeleminen mittojen mukaan on aika vaikeaa ja työlästä (=kallista) mutta myös jonkinlainen toppi ratkaisu voisi tulla kyseeseen? Tuollainen toppimainen helpompi ja edullisempi toteuttaa. Ja toppiratkaisustakin saa tukevan, pitää vaan käyttää oikeanlaista kangasta jne.

Jos teetät rintaliivit, siinä sekin hyvä puoli että ne voidaan rakentaa sen pukusi mukaan. Eli riipumatta millainen puku on, saat alle sellaiset rintaliivit etteivät ne näy.

Vierailija
4/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaikuttaa oikeasti rintojen terhakkuuteen. Tiedät varmaan miten (se kämmenten painaminen vastakkain tuossa rintamuksen edessä).

Levitä kosteusvoidetta joka ilta rintoihin, äläkä laihduta liikaa liian nopeasti, sillä muuten lörpähtävät entisestään.

Minulla on 75F kokoiset, joten tiedän mistä puhun. Rintalihasten harjoittaminen on oikeasti tehnyt ihmeitä.

Vierailija
5/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin helpompaa se on kuin koittaa väkisin muovata kroppaa hirveästi.

Suuririntaiselle voisi sopia vähän sellainen Kate Middleton -tyylinen yläosa. Hihoja ei tarvi olla mutta olkaimet kuitenkin, ja jotain pitsiä tms. siinä tissien peittona. Sinne alle kunnon tukevat liivit sitten.

Vierailija
6/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 85H, ja menin naimisiin viime kesänä. Laihdutus ei varmasti auta rintojen kanssa, niiden koko pienenee kyllä, mutta ei niin nopeasti eikä niin merkittävästi kuin muuten laihtuu. Itselläni rinnat eivät muuttuneet mihinkään, vaikka laihdutin 10kg.

Aloittaisin koko morsiuspuku-urakan rintaliiveistä. Mene erikoisliikkeeseen ja pyydä myyjältä apua. Tarvitset rintaliivit, jotka auttavat saamaan rintoihisi sen tuen ja muodon, jonka haluat. Älä ajattele pukua vielä siinä vaiheessa, ettet valitse epämukavia liivejä vain koska mietit puvun kaula-aukkoa. Kun löytyy hyvät liivit, menet ne päälläsi sovittamaan pukuja, näät millainen puvun kaula-aukko sitten sopii. Jokaiseen rinnankokoon ja liivien muotoiluun löytyy upean nätti puku! Jos liivit eivät ole tukevat yms, on ihan sama millainen mekko on, niin lopputulos on karsea.

Itse halusin peittävämmän puvun, joten en joutunut miettimään asiaa mekon osalta, mutta kaverini kokemusten perusteella voin sanoa, että liivit ovat melkein tärkeämmät kuin puku - suuririntaisilla.

Vierailija
7/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalihasten treenaamisen oon jo aloittanut ja laihdutan tosiaan hitaasti. Hyvä kuulla että siitä rintalihasten treenaamisesta on oikeasti hyötyä, aattelin että kyllä se varmaan jotain auttaa, mutta tuskin paljoa. Ja kosteusvoidevinkistä kiitoksia myös, en olis itse tajunnut :) Ap

Vierailija
8/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaikuttaa oikeasti rintojen terhakkuuteen. Tiedät varmaan miten (se kämmenten painaminen vastakkain tuossa rintamuksen edessä).

Levitä kosteusvoidetta joka ilta rintoihin, äläkä laihduta liikaa liian nopeasti, sillä muuten lörpähtävät entisestään.

Minulla on 75F kokoiset, joten tiedän mistä puhun. Rintalihasten harjoittaminen on oikeasti tehnyt ihmeitä.

Rintalihakset ei nimittäin ole mitenkään kiinni rintarauhasessa. Ne ovat vain päällekkäin.

Vierailija
9/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien erikoisliikkeissäkin on eroja, mieti minne menet! Ketjuliikkeet eivät ole olleet toimivia minulle... Netistä löytää hyviä, jos on aikaa sovitus-palautus-runbaan.

Vierailija
10/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasinkin että alotan tän homman rintsikoista. Erikoisliikkeet on jo muutenkin tuttuja, niihin toki luotan tässäkin tapauksessa. Ja tosiaan liiveihin panostan varmasti, ne löllyvät ja näkyvät isot rinnat morsiamella on ihan kamalan näköiset. Kamalan näköiset siis kellä tahansa, mutta morsiuspuvussa vielä karseemmat. Tätä välttelen. Ap

Vierailija
11/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalihakset ei nimittäin ole mitenkään kiinni rintarauhasessa. Ne ovat vain päällekkäin.

Ken tietää. Paino pudonnut vain pari kiloa ja kuppikoko sama, mutta silti näyttävät ja tuntuvat paremmilta kuin ennen.

Vierailija
12/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä kokeillut hieman matalampia rintaliivejä? Ovat melko huomaamattomat.

Tyyliin google kuvahaku : Salma Hayek Ugly Betty (siis hakusanaksi) :)

Vierailija
13/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut Lumingerie:stä, kaikki merkit eivät itselleni sovi, mutta kun sopivat löytyvät niin hmmmmhalleluja!!! Rinnat tulevat oikeasti näteiksi, kun on oikeat liivit, sulla myös! Siinä mielessä erikoisliike voisi olla hyvä, että on toisen (ammattilaisen) silmä sanomassa, onko rinnan profiili hyvä. Kotona testaan liivit aina vetämällä päälle jonkin tosi ohuen ja joustavan paidan, jolloinka rintojen muoto tulee armottomasti esille. Oikean kokoinen rintaliivi tuntuu myös erittäin mukavalta, isollakin povella. Hääpäivänä on tärkeää, ettei rintaliivien luut tai olkaimet aiheuta ongelmia.

Vierailija
14/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie on suomalainen rintaliivien ym. alusvaatteiden nettikauppa, joka on tarkoitettu nimenomaan isorintaisille (pienin tarjolla oleva kuppikoko taitaa olla D, ja isoimmat mennevät jonnekin K:hon asti...). Vaatii toki oman vaivansa, kun pitää mitata, tilata ja mahdollisesti palauttaa, mutta itse olen ollut ostoksiini niin tyytyväinen, ettei pieni postitusrumba haittaa.

Löysin ko. nettikaupan etsiessäni sopivia imetysliivejä, mutta imetyksen päätyttyä aion ehdottomasti tilata muitakin liivejä! Osoite taitaa olla www.lumingerie.fi, mutta ainakin googlettamalla löytyy varmasti.

Terv. nimim. 70 E

Vierailija
15/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, en tiedä oonko sovitellut vääränlaisia matalia rintsikoita, mutta poikkeuksetta ne aiheuttaa tällaisen: http://www.plussizebras.info/img/bulge2_.jpg

Lumingerien sivuilla oonkin jo vähän pyörinyt ja katsellut valikoimaa. Voisin siis harkita sieltä tilailua ja sovittelua. Itse teen kanssa tuota, että liivikaupoilla vetäisin jonkun armottoman paidan päälle niin tietää sitten miltä näyttää. Oon joutunut teini-ikäisestä asti hankkimaan liivit erikoisliikkeistä, joten itsekin siinä sivussa "ammattilaistunut", mutta jotenkin iski epävarmuus kaiken suhteen kun hääpäivän varustusta pitäis hankkia!

Vierailija
16/16 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuva on tutun näköistä, valitettavasti! Ihan ylipienet liivit siinä nyt ainakin oli! Itselläni oli ahaa-elämys, kun sovitin kerran itselleni liian isoa kuppikokoa. Ymmärsin sitten vasta, mikä oikea koko piti olla. Ja eri merkeillä on todellakin eroa. Häihin valitsisin sileäkuppisen liivin, joissa olisi tosi leveä ympärysosa. Vähän sellaiset mummoliivit, mutta pyöreällä rinnan profiililla. Hääyötä varten voi sitten ostaa ihan omanlaisensa liivit...