Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko jonkun lainata puhelinta?

Vierailija
23.06.2026 |

En halua antaa kenenkään roplata puhelintani koska se mahdollistaa pääsyn henkilökohtaisiin asioihin.

 

Mitä sanotte kun joku pyytää lainata puhelinta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan tuollaista kysellyt 20 vuoteen. En kyllä antaisikaan lainata.

Vierailija
2/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä tuntemattomia sisälle 👴🏼👍🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me käytetään ukon kanssa näppispuhelimia. ei niitä osaa kukaan enää käyttää :) niillä voi soittaa tai laittaa viestin. on toki tarjottu jos on kyselty luuria lainaksi. ei vaan ole kelvannut, kun ei pääse nettiin. 

Vierailija
4/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan pyytänyt lainata puhelinta.

Vierailija
5/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, multa ei tähän ikään mennessä ole vielä koskaan kukaan kysynyt puhelinta lainaan. En ihan äkkiä keksi sellaista tilannetta missä olisin paikallaolijoista ainoa jolla on toimiva puhelin.

 

N50

Vierailija
6/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa, voin kyllä pyynnöstä soittaa johonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotenkin miellän puhelimen tosi yksityiseksi jutuksi. Musta on epämiellytävää koskea muiden ihmisten puhelimiin, jos joku vaikka haluaa että katson jotain kuvia. Toki jossain akuutissa tilanteessa annan toisen soittaa tai katsoa jotain puhelimeltani, mutta sekin tuntuu epämukavalta. 

Vierailija
8/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ukkoni saa lainata puhelintani. Muut eivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut puhelinta naapurille, kun hänellä oli akku loppu ja hätä ja saman naapurin lapsenlapselle. Olin tuntenut naapurin jo vuosikausia ja silloinen puhelin oli älytön, ei siellä mitään muuta tietoja ollut kuin tallennettuja numeroita. 

Vierailija
10/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must⁢alaiset yritti joskus. Sanoin ettei ollut mukana vaikka oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän