Mieheni ei puolustanut minua !!
Olimme mieheni kanssa ravintolassa ja eräs (vain hieman) känninen miestäni vain hieman isompi öykkärikaveri huusi mulle naureskellen että paljonko pillu maksaa. Mieheni sanoi että ei huutelisi johon tuo tyyppi sanoi että otetaanko matsi, johon mieheni sanoi että ei. Tyyppi vielä provosoi ja haukkui miestäni munattomaksi ja homoksi ja ties miksi. Mieheni sanoi mulle että vaihdetaan ravintolaa ja niin teimme. Olisin halunnut että hän jää puolustamaan kunniaani mutta noin surkeasti kävi. Mieheni on siis tosipaikan tullen pelokas vellihousu. En enää kunnioita häntä. Olisi vaikka ottanut turpaansa, kunhan olisi siinä paikassa tehnyt sen ainoan mitä Miehen pitää tehdä eli olisi ottanut haasteen vastaan ja käynyt nyrkkitaistoon. Toivon että seuraava mieheni olisi rohkeampaa tekoa. Kommentteja?
nimim. mieheensä hyvin pettynyt 24 v. nainen
Kommentit (87)
eli oma arka hipiä on tärkeämpi kuin naisensa kunnia. Laita vaan mies vaihtoon, se on selvää luuseriainesta!!
Miehesi poistui viisaasti paikalta ja vältti tappelun kännisen öykkärin kanssa.
Hanki mieheksesi joku lapsellinen huumehörhö öykkäri, joka varmasti haastaa riitaa ja tappelee sinun maineesi puolesta.
Olen aina ihmetellyt kuka niitä tappelevia luusereita huolii, mutta ilmeisesti joissain (wt) piireissä se on oikein toivottavakin ominaisuus.
nimim. Miehiä arvostava ja Neiti-"miehiä" halveksiva 30 v. nainen
Väkivalta on heikkouden merkki.
on monesti hyvä ratkaisu mutta miksi turhaan ottaa turpiin isommalta?
Tai joutua putkaan ja saada syyte jos voittaa?
Tai lyödä kunnolla, kaataa tyyppo suorilta jaloilta takaraivolleen maahan jolloin tiltaankin jo ruumisautoa paikalle...
Poliisi korjaa moiset uhoajat pois jos tarvetta on.
todellinen turn off katsoa tappelevia miehiä. Ei sekään tapahdu kuten elokuvissa.
Jos se on sinua myymässä, niin kyllä hinta täytyy tietää.
sekä hävennyt miestäni mikäli olisi provosoitunut idiootista ja alkanut tappelemaan.
fiksu mies sulla! Mitä sillä tappelulla olisi voittanut?
...kun mieheni halusi livahtaa paikalta ennen kuin nyrkit alkoivat puhua. Sitä häpeää mieheni ja minä kannamme edelleen, koska porukka muistaa aina että kuka on oikeasti pelkuri.
Että miehen kuuluu puolustaa naistaan. Mutta ei kenenkään tarvitse olla niin typerä, että lähtee ehdoin tahdoin tappelemaan. Jos öykkäri olisi vaikka käynyt käsiksi sinuun, silloin voisit olla pettynyt, ettei miehesi tehnyt mitään. Mutta järkevä mies poistuu ennemmin, kuin jää tappelemaan aivan turhasta.
Otitkohan neniisi vähän liian herkästi?
Jos sä jotain turpareissua odotit, niin sinähän se tässä säälittävin olet.
mä en olis odottanut mieheni edes kommaavan tuollaiseen ala-arvoiseen huuteluun. Sätkikööt idiootit keskenään.
Tämä on niin huono provo.
nimim. aloittajaan hyvin pettynyt 24 v. nainen
alentuisi tuollaisen pellen kanssa vänkäämään. Sitä paitsi ei mun kunniaa tarvi miehen puolustaa. Osaan itsekin ja mua ei horjuta tuon kaltaiset huorittelut pätkän vertaa. Naurattaa vaan.
...tuollaisessa tilanteessa miehenne löisi paskat pihalle öykkäristä.
t. Pena vm. -58
ap ite vetäny dunkkuun niitä äijiä? Oletko sä oikeasti sellainen surkimus, että sulle voi huudella mitä vaan ilman että puolustat itseäsi? Oot sä kanssa jumalauta akka jos et uskalla miestä hakata. En tajua mitä sun oma miehes tohon liittyy edes. Sun ja huutelijoitten välinen juttuhan se oli.
Mun mies on kuumakalle ja valitettavasti olisi puolustanut ja luultavasti olisi tullut hänkin häiritsijän lisäksi heitetyksi raflasta ulos sitten kun järkkärit olisi nähnyt hänet tappelussa osapuolena.