Mun ei tarvitse koskaan ostaa vessapaperia, koska otan aina julkisista vessoista laukkuun mukaan sen verran että riittää kotonakin
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Julkisissa vessoissa vessapaperi on usein jättirullilla telineen sisälä. Niitä paperitollojako sinä sullot laukkuusi?
Sitä paitsi se on ohutta ja huonolaatuista.
Ite oot tollo
Mun ei tarvii ostaa mitään kun kaiken saa pöllittyä jostain.
Kyllä on persees ruvella on se niin karheeta ja kuin pahvia ei ime mitään.
En ikinä haluaisi kotiini mitään sekundalaatuista julkisten vessojen paperia. Ansaitsen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet alhainen varas
Ei niissä missään lue paljonko vessapaperia saisi käyttää tai ottaa. Ap
Mä laitan ämpäriin vettä ja kannan sitä kotiin. Säästyy kotona, ei tartte valuttaa tiski vettä,ei hammaspesu vettä,ei peruna vettä yms. Sit menen shampoo päässä ulos odottaa sadetta. Joskus pitää soittaa töihin, etten pääse jos ei sada ja odotan kolmatta päivää.
Ei se vessapaperi nyt niin hirveästi maksa. Yhdellä ihmisellä kestää hyvin paketti Lidlin vessapaperia ehkä about kuukauden. Olikos se jotain 5,29. Kannattaako nähdä vaivaa? Ennemmin paastoat päivän, niin säästät sen ruokakuluissa, eikä vessapaperiakaan tuolloin kulu niin paljon.
Vessapaperi on epähygieenistä, puhtaat ihmiset pesee alapäänsä bidee suihkulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan ämpäriin vettä ja kannan sitä kotiin. Säästyy kotona, ei tartte valuttaa tiski vettä,ei hammaspesu vettä,ei peruna vettä yms. Sit menen shampoo päässä ulos odottaa sadetta. Joskus pitää soittaa töihin, etten pääse jos ei sada ja odotan kolmatta päivää.
Just eilen näin, kun kauppakeskukseen tuli yks täti kahden ison tyhjän kanisterin kanssa. Varmaan haki vettä jostain vessasta, ei kait sielläkään muualta vettä saa.
Oikeesti mä mietin keväällä, kun oli paljon yllättäviä kuluja, kuinka paljon mä säästän töissä käydessä vessapaperista. Yhdessä työvuorossa, ja ennen sitä ja sen jälkeen ehtii hyvin käydä yhteensä 4 kertaa vessassa. Se on kuulkaas paljon paperia. Ja ihan rehellistä vieläpä. Että kannattaa käydä töissä, eikä olla vapaalla, ihan jo säästöjenkin takia. Mä en myöskään syö niin paljon, kun en laidunna jääkaapin vieressä niin kuin kotona.
Just jouduin kädellä pyyhkimään julkisessa vessassa kun ap oli käynyt hamstraamassa
Hyi. Julkisissa vessoissa vessapaperi on usein jättirullilla telineen sisälä. Niitä paperitollojako sinä sullot laukkuusi?
Sitä paitsi se on ohutta ja huonolaatuista.