Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen perse oikeesti haisee

Vierailija
14.02.2015 |

Vaikka käy suihkussa ha tulee nukkumasn niim saman peiton alla ei voi olla. Se lemu on ällöttävä! Seei iite haista enkä kehtaa sille sanoa. Mut haisee. Melkein aina. En tiedä miks ei aina mut melkein. Hyi hitto!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen aamulla ensimmäisenä työpaikalla, niin pieren satunnaisesti jonkun työkaverin tuolille niin, että nousen samalla, jolloin pierua jää istuintyynyyn. Kun kaveri istahtaa, niin pierunhaju leviää.

Vierailija
62/96 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen aamulla ensimmäisenä työpaikalla, niin pieren satunnaisesti jonkun työkaverin tuolille niin, että nousen samalla, jolloin pierua jää istuintyynyyn. Kun kaveri istahtaa, niin pierunhaju leviää.

Törkeää toimintaa! Etkö koskaan ole jäänyt kiinni itse teossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Koska jokainen epäilee itseään ja on hiljaa.

Vierailija
64/96 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Koska jokainen epäilee itseään ja on hiljaa.

On se kamala pelko pelätä haisevansa tai sulkijalihas pettää huomaamatta.

Vierailija
65/96 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen pylly haisee mansikalta.

Aivovammassa/kasvaimessa on hajuaistihäiriöitä. Suosittelen menemään lääkäriin jos olet vielä elossa.

Vierailija
66/96 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen pylly haisee mansikalta.

Aivovammassa/kasvaimessa on hajuaistihäiriöitä. Suosittelen menemään lääkäriin jos olet vielä elossa.

Voi olla myös,että mies on ns. herkkuperse.

Vierailija
67/96 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn naisten vessassa aamutuimaan ennenkuin toimistotytöt tulee töihin ja pyyhin kaahnat esarin takaa oven kahvaan,.,,,juuri tiedät kyllä miltä ne haisee. sit kun tyttö tulee veskistä takaisin koneelle seuraan kun se haistelee kättään ja ihmettelee mistä vitusta eltaantunut sissijuustonlöyhkä tuli.

toinen bravuuri on vessassa kun pyyhin persettä niin viimeiset 2 pyyhkäisyä vedän paperirullaan josta vedän siis alas 5 palaa ja pyyhin 6 ja 7 palaseen ja sit rullaan paperiin takaisin ja laitan telineeseen   eli källi on valmis.  kaveri kun tulee istumaan ja pyyhkii ensin parit paperit nin sen jälkeen huomaakin jotta rullassa on jo tositteet edellisestä talletuksesta. naurattaa kaikkia.

Vierailija
68/96 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse käyn naisten vessassa aamutuimaan ennenkuin toimistotytöt tulee töihin ja pyyhin kaahnat esarin takaa oven kahvaan,.,,,juuri tiedät kyllä miltä ne haisee. sit kun tyttö tulee veskistä takaisin koneelle seuraan kun se haistelee kättään ja ihmettelee mistä vitusta eltaantunut sissijuustonlöyhkä tuli.

toinen bravuuri on vessassa kun pyyhin persettä niin viimeiset 2 pyyhkäisyä vedän paperirullaan josta vedän siis alas 5 palaa ja pyyhin 6 ja 7 palaseen ja sit rullaan paperiin takaisin ja laitan telineeseen   eli källi on valmis.  kaveri kun tulee istumaan ja pyyhkii ensin parit paperit nin sen jälkeen huomaakin jotta rullassa on jo tositteet edellisestä talletuksesta. naurattaa kaikkia.

Ei helvetti. Tää on ihan parhautta. Sait masentuneenkin ihmisen nauramaan oikein tosissaan, kun oikein kuvittelin tuon kertomasi tilanteen. Miten keksitkin noin hyvän källin😂😂😂😂😂

Vierailija
69/96 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanha homppeli, jonka luukku on löystynyt ja valuttaa hieman.

Varokaa vaan arvon naiset, että ei omaa luukkua jyystetä pilalle. Pimpsa on pipelin pesä, ei anus.

Vierailija
70/96 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen Zen kirjoitti:

Joo sellanen vieno naisen pyllyn tuoksu onkin kiihottava esim. 69:ssä kun haistelee ja on kiva nuollakkin. Mut sellanen muhinut tunkkanen perseen haju ei todellakaan.

Vähintään aamusta iltaan muhinutta sen olla pitää. Mieluummin pidempäänkin

Vierailija
71/96 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pershiki ihan kammo kauhee seksin tappaja jos nai takaapäin naista jolla persikka haisee. Ei oo yks tai kaks kertaa kun pitää kääntää päätä sivuun ja laittaa paitaa tai muuta vaatekappaletta pepun päälle ettei jokaisella työnnöllä lemahtais pilaantunut juuston haju. Ihan jäätävää oikeesti. 

Vierailija
72/96 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon perse haisee pahalle, haluaa takaapäin ja silloin paska lemahtaa.

Asiasta on juteltu. Hänen ei kuulemma tarvitse paskalla kynnin jälkeen pestä vedellä. Paska sitten hautuu siellä persevaossa hien kanssa koko päivän.

Pestä hutaisee pillunsa ja haluaa seksiä. Paskanhaju hautunut persevaossa päivän, haju on ällöttävä.

Itse pesen perseeni aina paskalla käynin jälkeen. Mukava puhdas tunne.

Akka vaihtoon?

Vierailija
73/96 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Mun tulevan vaimoni perse tuoksuu ja maistuu ihanalta. Ihan oikeesti on upeeta nuolla sitä milloin tahansa, koska se vaan tuoksuu hyvältä. 

Kai se on sitä täydellistä sopivuutta...

Sxxxx mä rakastan sua.

Vierailija
74/96 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käydessäni paskalla sekä miehille että naisille tarkoitetuissa kopeissa heiluttelen sanomalehdellä pytyn päällä paskanhajua kopin täyteen. Jos vuoroaan odottelemassa on nainen, niin hymyilen ja isken silmää. Kauempaa seuraan käykö kopissa vain kääntymässä.

Vierailija
75/96 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että naiset saisivat kyllä enemmän haistella miesten perseitä.

Vierailija
76/96 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh no onneksi lainaille itseäni kirjoittelin vain vitsinä mahdollisia källejä, mites menisi sellainen pihvinsyönnin jälkeisen päivän,miel itapäivän vc reissu jossa tunkkaisi pythonin pönderoosaan ja juuri sekuntia ennen kuin se kuuskanttinen jööti irtoaa persereiästä heilauttaa lannetta yhtä päättäväisesti kuin somppi kela korttia kaupan kassalla jolloin jööti napsahtaa pyttyyn kiinni koko pituudeltaan  ja parhaimmassa tapauksessa jos ruoassa oli tärkkelystä tarpeeksi jää siihen ikäänkuin liimautuneena ja pyyhkii takapuolen ja laittaa paperit  roskiin ja jättää vetämättä ja kansi kiinni, seuraavaksi tulee pomon rouva asioilleen ja nostaa kannen.... ja näkee pitkää ällöä ja paksua mikä ei irtoa edes vetämällä

Vierailija
77/96 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
78/96 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos on oikein tuuhea viidakko perskarvoja niin jää enemmän paakkuja muhimaan 😀

Vierailija
79/96 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna muhia vaan.

Vierailija
80/96 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut miehelle ihan suoraan, jos peffa haisee ja keskeyttänyt seksin siihen. Kyllä normaalimies tajuaa silloin viimeistään mitä pitää tehdä. Ja heti suhteen alussa ilmoitin, että kun tämän naisen kanssa tulet vällyihin niin pitää olla kikkeli ja peffa pestynä...