Mitä mieltä pomostani?
Aloitin uudessa työssäni helmikuussa. Pk-yritys. Aluksi pomo(nainen) oli tosi ystävällinen ja pyysi facessa kaveriksi. Tykkäili tiloistani ja kommentoi. Kului aikaa ja yhtäkkiä hän alkoi happamaksi töissä. Ei myöskään enää kommentoinut/tykännyt päivityksistäni. Olin/olen ymmälläni. Työni olen hoitanut erittäin hyvin. En ole ollut sairaslomalla. Olen ollut ahkera. Tulen myöskin muiden työkavereiden kanssa toimeen. Pomo ei myöskään voi olla kateellinen, olen lihava ja yli 40 v. Päivityksistä joskus sivulauseessa huomautti, että on niin onnellista, että. En oikein ymmärrä, päivitän ihan tavallisia, mies löytyy ja 2 lasta. Pomo on eronnut, mutta on uudessa suhteessa. Nyt pomo ilmoitti että kuun lopussa on palaveri hänen ja minu kesken. Ei kuulemma ole hyviä uutisia. Firmalla ei mene huonosti. Mitä olen tehnyt väärin, ja mistä tämä johtuu??
Kommentit (13)
Niin en osaa sanoa. Miksi tämä viha kohdistuu vain minuun?
Ap
Työkavereita ei kannata ottaa faceb kavereiksi koska luonne paljastuu vasta ajan kuluessa uteliaat vaan teeskentelee ystävällistä tämän huomannut kun useis työpaikois ollut.
Mitään konkreettista ei ole tapahtunut, APlla taitaa olla taipumusta yliaktiiviseen mielikuvitukseen ja hysteriaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:36"]Mitään konkreettista ei ole tapahtunut, APlla taitaa olla taipumusta yliaktiiviseen mielikuvitukseen ja hysteriaan.
[/quote]
Oletko sokea? Ap:n pomo on ollut hapan ap:lle ja vihjaillut "ikävästä palaverista" !
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:36"]Mitään konkreettista ei ole tapahtunut, APlla taitaa olla taipumusta yliaktiiviseen mielikuvitukseen ja hysteriaan.
[/quote]
Kyllä konkreettista on tapahtunut. Muutkin
ovat panneet merkille, että pomo piilovittuilee minulle joka päivä. Plus tuo palaveri, mikä koskee vain minua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:49"]Narsisti tuo pomo. Narsut eivät tutkimustenkaan mukaan kestä onnellisia päivityksiä. Aluksi natsu jaksaa olla lipevä, mutta hyvin pian alkaa katkera kalkki. Lisäksi melkein joka pomo on narsu. Narsut hakeutuvat johtotehtäviin.
[/quote]
Peesi
Olet tehnyt väärin sen, että lisäsit fb-kaveriksi/et piilottanut päivityksiäsi pomoltasi.
Minusta on tosi outoa että pomo haluaisi alaisen facekaveriksi. Itse en voisi kuvitellakaan pyytäväni, koska alainen voisi kokea ettei voi kieltäytyä ja toiseksi ei kiinnosta yhtään mitä alaiset facessa kirjoittaa. Yksityiselämä yksityisenä.
Kysy häneltä suoraan mikä nyt on pielessä
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:08"]Olet tehnyt väärin sen, että lisäsit fb-kaveriksi/et piilottanut päivityksiäsi pomoltasi.
[/quote]
Ja narsisti-pomohan on syytön ???
Tästä viisastuneena: jatkossa ota vaan pomot kavereiksi, mutta piilota kaikki yksityiselämääsi liittyvä heiltä. Sehän on ihan helppoa.
Narsisti tuo pomo. Narsut eivät tutkimustenkaan mukaan kestä onnellisia päivityksiä. Aluksi natsu jaksaa olla lipevä, mutta hyvin pian alkaa katkera kalkki. Lisäksi melkein joka pomo on narsu. Narsut hakeutuvat johtotehtäviin.