miehen perse oikeesti haisee
Vaikka käy suihkussa ha tulee nukkumasn niim saman peiton alla ei voi olla. Se lemu on ällöttävä! Seei iite haista enkä kehtaa sille sanoa. Mut haisee. Melkein aina. En tiedä miks ei aina mut melkein. Hyi hitto!
Kommentit (96)
Mä mielummin sanoisin suoraan kuin haistelisin! Ja olenpa joskus huomauttanutkin omalle miehelle, saman tien se on mennyt suihkuun :D Eiköhän siitä tule miehelle itselleenkin parempi olo, kun peseytyy kunnolla.
TUHKALUUKUN PITÄÄKIN TUOKSUA ! " PALANEELLE LEIVÄLLE " SUUT MAKIAKSI ! EI MILLÄÄN PAHALLA ! :)
Kysy voitko nuolla/sormettaa. Putsaantuu paikat samalla.
Nuole puhtaaksi. Tekisin saman naiselle(ni).
Voisiko pepussa olla jokin tulehdus? Onko lihava? Käske käydä miesten gynekologilla pepputarkastuksessa.
Onko miehellä peräpukamat? Ne nimittäin hoitamattomana haisevat!!!
Terveen miehen perseen kuuluukin haista.
Mä nuolen aina pillun lisäksi myös perseen naiselta kun oon kovas kiimas ja sormetan molempia reikiä ja panen. Ja monesti sormetan pyllyä samalla kun panen pillua. Jotku ujommat naiset häkeltyy semmosesta aluksi, mutta ovat kyllä sitten mukana. Kyllä nainenkin nukkuu paremmin vieressä kun on reiät hellänä panosta ja spekut molemmissa rei'issä yön yli hautumassa, joka muuta väittää niin puhuu paskaa!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:25"]Mä nuolen aina pillun lisäksi myös perseen naiselta kun oon kovas kiimas ja sormetan molempia reikiä ja panen. Ja monesti sormetan pyllyä samalla kun panen pillua. Jotku ujommat naiset häkeltyy semmosesta aluksi, mutta ovat kyllä sitten mukana. Kyllä nainenkin nukkuu paremmin vieressä kun on reiät hellänä panosta ja spekut molemmissa rei'issä yön yli hautumassa, joka muuta väittää niin puhuu paskaa!!!!
[/quote]
kuulostaa AIVAN! AIVAN!! AIVAN MAHTAVALTA!!!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:25"]Mä nuolen aina pillun lisäksi myös perseen naiselta kun oon kovas kiimas ja sormetan molempia reikiä ja panen. Ja monesti sormetan pyllyä samalla kun panen pillua. Jotku ujommat naiset häkeltyy semmosesta aluksi, mutta ovat kyllä sitten mukana. Kyllä nainenkin nukkuu paremmin vieressä kun on reiät hellänä panosta ja spekut molemmissa rei'issä yön yli hautumassa, joka muuta väittää niin puhuu paskaa!!!! [/quote] kuulostaa AIVAN! AIVAN!! AIVAN MAHTAVALTA!!!
[/quote]
laitas tuonne noottia. isthisfree@gmx.com
Mun miehen pylly haisee mansikalta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:36"]
Mun exä oli haisuperse. Onneks on exä. Eikai vaan oo sama tyyppi. Alkaako T kirjaimella? :D
[/quote]
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13401560
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:36"]
Mun exä oli haisuperse. Onneks on exä. Eikai vaan oo sama tyyppi. Alkaako T kirjaimella? :D
[/quote]
HYI
http://www.vauva.fi/keskustelu/331278/ketju/lesboseksista/sivu/6
kysy apteekista os sieltä saisi jotain salvaa siihen?
Hihih mun miehen pylly haisee kanssa. Ja kun pesen pyykkiä niin kalsareissa on aina kauheet jarruraidat.
Oon huomauttanu ehkä tuhat kertaa että opettelis pyyhkiin ja peseen pyllynsä, mutta alkaa aina mököttään, joten haiskoot sitten :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:36"]Mun exä oli haisuperse. Onneks on exä. Eikai vaan oo sama tyyppi. Alkaako T kirjaimella? :D
[/quote]
mun miehen nimi alkaa T:llä,. ja on todellinen haisupylly, vielä kauheat perskarvat hautoo pieruja ja kakkoja kun ei pese sitä paskantamisen jälkeen!! Hyhyh. Pesulle nyt välillä muistaa kun sanon mutta sitä hirveetä perspuskaa johon tarttuu hien ja paskan ja pierujen hajut ei suostu ajeleen!
Siis WTF. Kyllä meillä pestään perse ihan saippualla kunnolla.