Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole olemassa ujoutta rasittavampaa luonteenpiirrettä.

Vierailija
23.07.2012 |

Argggh. Ihminen josta ei saa mitään irti edes puristamalla ja jonka käytös on suorastaan epäkohteliasta kun ei osaa normaaleihin kysymyksiin vastata. Aikuisia ujoja vielä pystyy vältellä mutta korpeaa nuo lasten kaverit jotka piipittävät hiljaa lattiaa tuijottaen kun heiltä kysyy jotain tärkeää. Häpeäisin lapsiani jos käyttäytyisivät noin huonosti.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidon sosiopaatin käytöstä vihata jotain ujoutta noin. :/

vetää tommonen natsikortin veroinen psykopaattikortti esiin. Eikö sosiaaliset taidot ole oikein kehittyneet?

Mä olen ujo, mutta tajuan täydellisesti, miten rasittava ujo ihminen kaikessa rasittavassa ansarikukkameinigissään on. Kaikki pitää kiskoa hohtimilla irti ja päälle saa syyllisyyden tunteen siitä, kun on haavoittanut sitä haurasta kukkasta, voi itku. TAi sitten ollaan niin kuin itse, että se ujous näyttäytyy ulospäin vauhkona vihamielisyytenä ja koppavuutena. En itsekään siedä itseni kaltaisi ihmisiä. Nämä ujoutta juhlivat kirjoittavat suojaavat itseään siltä ikävältä tosiasialta, että ujous ON vastapuolelle rasittavaa ja että ujon olisi syytä tehdä asialle jotain. EI ole niin että maailma on ain väärässä ja itse oikeassa.

Vierailija
22/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeäisi jopa omia lapsiaan luonteenpiirteen takia. Syntymässä saadun luonteenpiirteen takia.

Epäilenpä ap:ta kehittymättömäksi ja kouluttamattomaksi weeteeksi.

Aikuisia ujoja vielä pystyy vältellä mutta korpeaa nuo lasten kaverit jotka piipittävät hiljaa lattiaa tuijottaen kun heiltä kysyy jotain tärkeää. Häpeäisin lapsiani jos käyttäytyisivät noin huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää tommonen natsikortin veroinen psykopaattikortti esiin. Eikö sosiaaliset taidot ole oikein kehittyneet?

Mä olen ujo, mutta tajuan täydellisesti, miten rasittava ujo ihminen kaikessa rasittavassa ansarikukkameinigissään on. Kaikki pitää kiskoa hohtimilla irti ja päälle saa syyllisyyden tunteen siitä, kun on haavoittanut sitä haurasta kukkasta, voi itku. TAi sitten ollaan niin kuin itse, että se ujous näyttäytyy ulospäin vauhkona vihamielisyytenä ja koppavuutena. En itsekään siedä itseni kaltaisi ihmisiä. Nämä ujoutta juhlivat kirjoittavat suojaavat itseään siltä ikävältä tosiasialta, että ujous ON vastapuolelle rasittavaa ja että ujon olisi syytä tehdä asialle jotain. EI ole niin että maailma on ain väärässä ja itse oikeassa.

Minäkin olen ujo mutta en vauhko vihamielinen enkä mikään surkimus. Kyllä sun kannattaisi opetella sietämään itseäsi.

Vierailija
24/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen temperamentiltani ujo mutta onneksi minut on lapsena sellaisena hyväksytty ja olen saanut rauhassa omaa tahtiani rohkaistua. Aikuisena kukaan tuskin voisi arvata että olen ujo, koska ujous on vain pieni sisäinen varomisen tunne ihmisiä kohdatessa, ja käytökseen se ei vaikuta. Osaan jutella eikä asioita tarvi mitenkään kiskoa minusta väkisin puhuttamalla. Vihamielisyyteenkään en koe mitään tarvetta.

Vierailija
25/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puheliaat ihmiset ovat kaikkein rasittavampia. Sellaiset, jotka kertovat ummet ja lammet omista asioistaan, mutta eivät anna toiselle suun vuoroa.

Lapsista sellaiset pomppivat räkänokat ovat ärsyttävimpiä. Ei mua ainakaan hiljaiset häiritse.

Vierailija
26/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy hermoille semmoinen ihmistyyppi, joka puhua höpöttää kaiken aikaa ja tekee sitä myös sisäänhengityksen aikana. Ei saa aamupalaa syödä kaikessa rauhassa ja siinä samalla heräillä uuteen päivään, kun toinen höpöttää ja höpöttää kaiken aikaa. Välillä puhe hiukan samentuu, kun hän pureskelee ruokaansa, mutta taukoa juttuun ei tule missään vaiheessa.

Onneksi nykyiseen tuttavapiiriini ei tällaisia ihmisiä kuulu, mutta olen heidänlaisiaan tavannut. Kyllä heitä sitten herättyään paremmin kestää, mutta ne aamut.

Tällaisiä moottoriturpia on jopa palveluammateissa. En mene kaltaiselleen hierojalle/kampaajalle enää toitse!

Vierailija
27/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argggh. Ihminen josta ei saa mitään irti edes puristamalla ja jonka käytös on suorastaan epäkohteliasta kun ei osaa normaaleihin kysymyksiin vastata. Aikuisia ujoja vielä pystyy vältellä mutta korpeaa nuo lasten kaverit jotka piipittävät hiljaa lattiaa tuijottaen kun heiltä kysyy jotain tärkeää. Häpeäisin lapsiani jos käyttäytyisivät noin huonosti.

Jos hän oikeasti yrittää saada ujosta jotain irti väkisin puristamalla, niin sääliksi käy ujoa.

Vierailija
28/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen temperamentiltani ujo mutta onneksi minut on lapsena sellaisena hyväksytty ja olen saanut rauhassa omaa tahtiani rohkaistua. Aikuisena kukaan tuskin voisi arvata että olen ujo, koska ujous on vain pieni sisäinen varomisen tunne ihmisiä kohdatessa, ja käytökseen se ei vaikuta. Osaan jutella eikä asioita tarvi mitenkään kiskoa minusta väkisin puhuttamalla. Vihamielisyyteenkään en koe mitään tarvetta.

Maailman miljardeista ihmisistä juuri sinä olitkin luonnehdintani kohteena j aihan oikein sitten huomautit että olin ymmärtänyt sinut väärin.

Tota... kun ihmiset puhuvat eriliasisita asioista, tuleeko sulle useinkin sellainen olo, että nimenomaan sinusta puhutaan?

Monet ujot ihmiset ovat lähemmin heihin tutustuttaessa uskomattoman narsistisia. Tulee sama kavahduttava fiilis niin kuin olis puraissut omenaa ja sisällä kurkkisikin mato.

Vierailija
29/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekunnissa, mutta jotka eivät hiljene sen vertaa että ehtisi yhteenkään vastata

ja puheliaat ihmiset ovat kaikkein rasittavampia. Sellaiset, jotka kertovat ummet ja lammet omista asioistaan, mutta eivät anna toiselle suun vuoroa.

Vierailija
30/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää ujojen paapominen. Tajuan siis oikein hyvin, etteivät he sieltä kuorestaan tule yhtään sen paremmin, vaikka kuinka naputtaisi vieressä, mutta ärsyttää se, että se ujous nostetaan luonteenpiirteenä jalustalle.

Esim. päiväkodissa pihalla seisova poika tervehtii kaikkia vanhempia kuuluvalla äänellä ja kyselee (vähän liikaakin) päivän kuulumisia yms. Vanhemmat vähän hymähtelevät, joku jopa sanoo, että menepäs siitä leikkimään, ja hoitaja tulee sanomaan, että henkilökohtaisuuksia ei saa kysyä.Kauempana seisoo ujo tyttö, joka ei vastaa yhdenkään vanhemman tervehtimiseen vaan möllöttää paikoillaan. KUkaan hoitajista ei sano, että tyttö olisi epäkohtelias.

Molemmat lapset tosiasiassa ovat epäkohteliaita. POika kysyy ja utelee taukoamatta, vaikka tervehtiikin reippaasti, tyttö ei kykene edes tervehtimään. Miksi toista torutaan ja toista ei?

Vierailija
31/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman miljardeista ihmisistä juuri sinä olitkin luonnehdintani kohteena j aihan oikein sitten huomautit että olin ymmärtänyt sinut väärin.

Tota... kun ihmiset puhuvat eriliasisita asioista, tuleeko sulle useinkin sellainen olo, että nimenomaan sinusta puhutaan?

Monet ujot ihmiset ovat lähemmin heihin tutustuttaessa uskomattoman narsistisia. Tulee sama kavahduttava fiilis niin kuin olis puraissut omenaa ja sisällä kurkkisikin mato.

Huhhuh...itsekritiikki puuttuu täysin.

Vierailija
32/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mene niin, että vain ujot muuttuvat (ts tekevät itselleen jotain), myös muiden tulee ymmärtää, että on olemasa erilaisia ihmisiä.

Vierailija
33/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ainakin mun mielestä hauskinta mitä lapsena pystyi tekemään :D

Vierailija
34/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset tosiasiassa ovat epäkohteliaita. POika kysyy ja utelee taukoamatta, vaikka tervehtiikin reippaasti, tyttö ei kykene edes tervehtimään. Miksi toista torutaan ja toista ei?

Koska pojan käytöksen hillitsemiseen kieltäminen ja toruminen voivat olla tehokkaita keinoja saada käytös muuttumaan, mutta ujolle ne aiheuttavat vain vetäytymiseen lisää kuoreensa eli pahentavat ongelmaa.

Vierailija
35/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa nyt home. Näin nätisti sanottuna.

Mä olin lapsena ujo, mut tosi fiksu tyttö silti.

Ennemmin RASITTAVIN LUONTEENPIIRRE LÖYTYY KAIKILTA KIUSAAJILTA JOTKA HÄHÄTTÄÄ HÄRKKII...

Vierailija
36/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää ujojen paapominen. Tajuan siis oikein hyvin, etteivät he sieltä kuorestaan tule yhtään sen paremmin, vaikka kuinka naputtaisi vieressä, mutta ärsyttää se, että se ujous nostetaan luonteenpiirteenä jalustalle.

Esim. päiväkodissa pihalla seisova poika tervehtii kaikkia vanhempia kuuluvalla äänellä ja kyselee (vähän liikaakin) päivän kuulumisia yms. Vanhemmat vähän hymähtelevät, joku jopa sanoo, että menepäs siitä leikkimään, ja hoitaja tulee sanomaan, että henkilökohtaisuuksia ei saa kysyä.Kauempana seisoo ujo tyttö, joka ei vastaa yhdenkään vanhemman tervehtimiseen vaan möllöttää paikoillaan. KUkaan hoitajista ei sano, että tyttö olisi epäkohtelias.

Vierailija
37/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

agressiivisuus

päällepäsmärisyys

pinnalisuus

ailahtelevuus

petollisuus jnejne.

Ujous on minusta söpöä. Parempi ujo, kuin petollinen, valehteleva suunapäänä äänessä oleva.

Vierailija
38/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy hermoille semmoinen ihmistyyppi, joka puhua höpöttää kaiken aikaa ja tekee sitä myös sisäänhengityksen aikana. Ei saa aamupalaa syödä kaikessa rauhassa ja siinä samalla heräillä uuteen päivään, kun toinen höpöttää ja höpöttää kaiken aikaa. Välillä puhe hiukan samentuu, kun hän pureskelee ruokaansa, mutta taukoa juttuun ei tule missään vaiheessa.

Onneksi nykyiseen tuttavapiiriini ei tällaisia ihmisiä kuulu, mutta olen heidänlaisiaan tavannut. Kyllä heitä sitten herättyään paremmin kestää, mutta ne aamut.

Tällaisiä moottoriturpia on jopa palveluammateissa. En mene kaltaiselleen hierojalle/kampaajalle enää toitse!

Minulle soitti kerran tämmöinen moottoriturpa. Hänellä oli sata kysymystä ja lisäksi moitittavaa palvelustamme. Kesti aikani ennen kuin sain häneltä suunvuoron ja pystyin vastaamaan hänen kysymyksiin.

Vierailija
39/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska torumalla ei saada toivottua vaikutusta

Niin, eli toisen lapsen epätoivottavaa käytöstä torutaan, toisen ei, koska se toinen ei lopeta sitä torumalla. Tätä juuri tarkoitan. Minusta tämä on valtava epäreiluus ja juuri se ydin, kun sanoin, että ujoja paapotaan. Ei tarvitse naputtaa ujolle tai pakottaa, mutta hyvänen aika, kyllä sille ujolle pitää tehdä selväksi, että se käytös ei ole toivottavaa vaan itse asiassa jopa epäkohteliasta. Sen voi tehdä ihan rauhallisesti keskustelemalla ja kertomalla, että ei tarvitse tervehtiä kovaan, voi aloittaa ihan hiljaisella heillä tai pään nyökäytyksellä.

Vierailija
40/64 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein jalustalle.

Kehutaan reippaiksi ja ujostelemattomiksi.

Ihminen on mitä on, mutta jostain syystä vilkkailta puuttuvat usein sosiaaliset taidot kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän