Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..
Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.
Kommentit (181)
semmoinen nainen, joka on jätetty toisen naisen takia, semmosta räksytystä tulee ketjun aloittajalle että.. :D
kyseessä oli kuitenkin vain avoliitto eikä kuviossa ollut lapsia.
Miehethän lupailee ja puhuu tuossa vaiheessa mitä tahansa. Minä olin se joka uskoi nuo liirumlaarumit jne. Kuinka ollakaan, mies löysi taas uuden naisen sinä iltana kun piti uuden asuntonsa tupareita kavereilleen.
opetus: jos mies pettää, se tekee sen erittäin helposti uudestaan. Tiukkapeppuinen tyttö vaihtuu toiseen nopeammin kun ehdit kissaa sanoa.
semmoinen nainen, joka on jätetty toisen naisen takia, semmosta räksytystä tulee ketjun aloittajalle että.. :D Mutta samoilla linjoilla menen 77 ja 79 kanssa, pistä suhde jäihin ja katso miten käy. Jos mies on tosissaan kanssasi, hän jättää vaimonsa. Jos ei, niin sittempä tiedät, et tuhlaa aikaasi enää häneen ja voit jatkaa elämääsi. :)
Tuo vain on hyvin klassinen selitys miehillä. :)
Sivusta seurannut erään miehen touhuja, kerran erehtyi pokaamaan kaverini, selitti hänelle ummet ja lammet, kun sain tietää kenen kanssa kaveri vehtasi, palautin kyllä maanpinnalle. Hänkin oli saanut kuulla tarinaa "kämppiksistä" ja "lasten takia vielä yhdessä" :) Eipä ole vielä se mies jättänyt vaimoaan ja jostakin syystä ei vaimo ole jättänyt miestään vaikka tietääkin parista suhteesta.
Kertoa miksi kokoajan vakuutat täällä että sua ei
Haittaisi vaikka mies valitsisikin
Vaimonsa mutta kuitenkin roikut hänessä? Mikset anna miehen siis rauhassa "erota" tuosta suhteesta ensin? Vähän kyllä vaikuttaa vaan siltä että miehellä ei ole aikomustakaan erotA! Miksi vasta syksyllä!???
"Jos puhutaan samasta miehestä niin tiedän kyllä, mitä hän on puuhaillut teidän suhteen aikana tai nyt viimeisinä vuosina. Ei se haittaa mua.. mä riitän hänelle, ei tarvii jatkaa sitä puuhaa. ap"
on myös tämä, että vaikka mies olisi pettänyt vaimoaan lukuisia kertoja, ei hän koskaan tule uusinta naistaan pettämään "koska hänellä ei ole siihen mitään syytä".
Vielä?
Ei ole trolli. Ja mies ei valehtele vaimolleen. Ihan mihin aikaan tahansa saan hänet kiinni ja joka ilta ollaan yhteydessä ainaskin 1,5 h, jos ei nähdä. Vaimo varmasti tietää. He ovat naimisissa, muttei heillä ole enää suhdetta, nih. ap
sillä muutoin vaikuttaisi siltä, että mies on ulkoistanut lapsiin liittyvät velvollisuudet vaimolle, mikäli hänellä on joka ilta noinkin paljon omaa aikaa ilman lasten aiheuttamia keskeytyksiä, iltapalaa, iltapesuja, iltasatua tms.
Saattaa mies ollakin niin härski, ettei pane kotona tikkua ristiin lasten suhteen (ja vaimo pettyy, väsyy ja pääsee plösööntymään...), mutta veikkaan kyllä että mies on ollut kesäleskenä.
Nih ;)
täällä. Mies palasi matkoilta, ollaan tavattu joka päivä. Ja siinä välillä miljoona viestiä. En mä voi olla erossa tosta miehestä. Se on mulle tarkoitettu. Aika pysähtyy, kun me ollaan yhdessä, muuta ei tarvita. Paitsi, että meidän välillä on mieletön intohimo, on myös paljon muuta. Me ollaan ihan samanlaisia, nauretaan samoille jutuille, toiselle on helppo puhua.
Mies on puhunut erosta ja miettii sitä. Annan hänelle aikaa miettiä, en painosta. Mutta itselleni laitan takarajan, en voi jäädä toiseksi naiseksi. Koitan katsella muitakin miehiä, mutta en voi mitään, että HÄN täyttää ajatukseni.
Miten kukaan haluaa jonkun toisen jämiä?
kukaan halua, mutta jotkut parat eivät muuta saa....
Mies on puhunut erosta ja miettii sitä.
vähän kuulostella miten ap:lla menee? vieläkö jaksat odottaa tämän miehen ero päätöstä.??
kauanko ajattelit odottaa?
tässä. Ajattelin odottaa syksyyn eli ehkä 2kk. Meidän suhde syvenee päivä päivältä. Pelkään, että rakastan häntä syksyllä jo ihan liikaa.. Mä koen, että kukaan ei ole ennen välittänyt musta näin paljon. Hän puhuu musta niin kauniisti, on mulle niin hellä ja kiva. Kun me ollaan yhdessä, ei ole mitään muuta kun me. Ei tommosta miestä voi toista löytää.
täällä. Mies palasi matkoilta, ollaan tavattu joka päivä. Ja siinä välillä miljoona viestiä. En mä voi olla erossa tosta miehestä. Se on mulle tarkoitettu. Aika pysähtyy, kun me ollaan yhdessä, muuta ei tarvita. Paitsi, että meidän välillä on mieletön intohimo, on myös paljon muuta. Me ollaan ihan samanlaisia, nauretaan samoille jutuille, toiselle on helppo puhua.
Mies on puhunut erosta ja miettii sitä. Annan hänelle aikaa miettiä, en painosta. Mutta itselleni laitan takarajan, en voi jäädä toiseksi naiseksi. Koitan katsella muitakin miehiä, mutta en voi mitään, että HÄN täyttää ajatukseni.
Jos kertoi, niin miten vaimo tämän tiedon otti?
Onko mies ajatellut jättävänsä lapset äidille mahdollisen eron tullessa, jotta voi vapaasti panostaa uuteen suhteeseensa? Vai haluaako hän ehdottomasti elää jatkossakin lastensa kanssa?
sanoin jo, heidän suhteensa on loppumetreillä ja ero tulisi, vaikka mua ei olisi olemassakaan. ap
että lähtivät vielä matkalle avioliiton ollessa tuossa tilassa. Just eroamassa.
Mä en olisi lähtenyt, olisin sitten vaan eronnut jos olisin tietänyt mieheni toisesta naisesta.
Myös me iäkkäämmät - jopa vanhat - , ryppyiset ja roikkuvalihaiset ihmiset harrastamme seksiä.
Ja jopa inhoa tuntematta.
Hyvä!Itselläni ikää kohta 50 ja kolme raskautta.
ON vähän ylipainoa ja muuta...ollaan oltu naimisissa pitkään ja seksi on vieläkin mahtavaa..iyse asiassa parantunut vaan.
Ei se seksi mikään timmien ja nuorien etuoikeus ole. Onneksi mtös ihania ja hyviä miehiä on olemassa. Sellainen kuin mulla!!!!
Tuntuu todella oudolta!
Ihan kuin hän vaan vedättäisi sinua liirumlaarumeillaan.
mies ja vaimo olisivat kyllä jo alkaneet sopia asumis-, elatus-, tapaamis- ja omaisuudenjakoasioita kuin myös valmistelisivat avioeropapereita. Tietääköhän vaimo oikeasti, että mies "on eroamassa"? Sillä erilaisia järjestelyjä pitäisi aikuisten oikeesti tehdä.
Mikäli mies ei eroa, olisi oikeus ja kohtuus, että vaimo saa tietää miehensä ystävästä, mikäli siis ystävyytenne jatkuu.
Vai miten itse koet tällaisen tilanteen, ap: Jos puolisosi pettäisi sinua, olisiko mielestäsi oikein, että suhteen päättymisen jälkeen puolisosi jatkaisi salaista ystävyyttä ko. naisen kanssa? Pitäisikö sinun saada tietää? Vai olisiko puolisollasi oikeus salasuhteen jälkeen salaiseen ystävyyteen?
tässä. Ajattelin odottaa syksyyn eli ehkä 2kk. Meidän suhde syvenee päivä päivältä. Pelkään, että rakastan häntä syksyllä jo ihan liikaa.. Mä koen, että kukaan ei ole ennen välittänyt musta näin paljon. Hän puhuu musta niin kauniisti, on mulle niin hellä ja kiva. Kun me ollaan yhdessä, ei ole mitään muuta kun me. Ei tommosta miestä voi toista löytää.
Onko mies puhunut mitään käytännön järjestelyistä mahdolliseen eroon liittyen? Mikäli ero on sinusta huolimatta ollut jo pidempään tuloillaan, on mies varmaan katsonut jo asuntoa ja miettinyt järjestelyitä lasten suhteen.
Onko mies puhunut mitään käytännön järjestelyistä mahdolliseen eroon liittyen? Mikäli ero on sinusta huolimatta ollut jo pidempään tuloillaan, on mies varmaan katsonut jo asuntoa ja miettinyt järjestelyitä lasten suhteen.
Vaimo-parka, hän kantaa vastuun arjesta, kun mies pakenee maailmaan, jossa "ei ole muuta kuin me". Siellä on niin helppoa ja ihanaa... Ei vastuuta, ei kotitöitä, ei laskuja, ei arkea. Kukapa ei sellaiseen paikkaan aina välillä haluaisi piipahtaa? Tosin vaimo ei taida päästä, kun on ne lapset.
Mutta mikäli miehen puheet pitävät oikeasti paikkansa, ja ero oli aikeissa jo ennen sinua, on mies varmasti alkanut etsiä jo asuntoa ja miettiä tapaamiskuvioita lasten suhteen. Mikäli mitään käytännön suunnitelmaa ei ole, puhuu mies paskaa ja tarttui kivaan ja nättiin mimmiin, joka uskoo hänen löpinöitään ja antaa seksiä ja seikkailua.
semmoinen nainen, joka on jätetty toisen naisen takia, semmosta räksytystä tulee ketjun aloittajalle että.. :D Mutta samoilla linjoilla menen 77 ja 79 kanssa, pistä suhde jäihin ja katso miten käy. Jos mies on tosissaan kanssasi, hän jättää vaimonsa. Jos ei, niin sittempä tiedät, et tuhlaa aikaasi enää häneen ja voit jatkaa elämääsi. :)