Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..

Vierailija
18.07.2012 |

Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaan seurannut vierestä mm. sellaista tarinaa, jossa ystäväni luhistui suhteessa, jossa mies lupaili eroa ja selitteli kuinka ei ole tunteita vaimoa kohtaan eikä seksiäkään. Ystäväni halusi myös lapsen, jota mies lupaili. Ystäväni odotti reilut neljä vuotta. Hän on nykyisin sinkku ja edelleen lapseton (40v.), mies elää edelleen vaimonsa kanssa ja heille syntyi vuosi sitten kolmas lapsi.

Näiden lähipiirissäni tapahtuneiden vedätysten johdosta olen kovin epäileväinen varattujen lupauksien suhteen. (En kyllä muutoinkaan pidä varattujen seurustelua millään tavoin reiluna puuhana.)

Vierailija
82/181 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään vaiheessa ei ole tässä ketjussa käynyt ilmi mikään konkreettinen asia eroon liittyen, ainoastaan miehen puheet siitä, miten ero on vireillä ja tulee vaikkei ap:ta olisi olemassa.

Onko mies maininnut sanallakaan mistään järjestelyistä asumisen ja lasten suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Väliaikatietoja.. Mies ei ole puhunut mitäänkokreettista eroon liittyvää, paitsi pohtinut elatusmaksuja jossain sivulauseessa. Ei olla tavattu nyt molempien kiireiden takia moneen päivään, mutta viestitelty joka päivä. Hän ei "peittele" mua mitenkään ihmisiltä vaan ihan julkisille paikoille mennään yhdessä. Mä olen ottanut vähän vaisumman roolin, annan hänen olla aloitteellinen kaikessa. Mutta musta tuntuu vaan edelleen, että hän on ihan mun mieheni. Kaikki meidän jutut on niin ihania ja hauskoja, ehkä vain meidän mielestä. Ihan kun oltais aina tunnettu. Mun tuntee hänestä aina vaan niin hyvä mieli, ihan vaikka pelkästä hänen ajattelemisestaan..

Vierailija
84/181 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, tunnistan teksitisi. Voisi olla omaani muutaman vuoden takaa. Mies otti lähes heti eron (olisi eronnut muutenkin) ja muutettiin yhteen. Mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. Me oltiin kuin luodut toisillemme. Uskon että teillä menee kaikki hyvin :).

Vierailija
85/181 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, tunnistan teksitisi. Voisi olla omaani muutaman vuoden takaa. Mies otti lähes heti eron (olisi eronnut muutenkin) ja muutettiin yhteen. Mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. Me oltiin kuin luodut toisillemme. Uskon että teillä menee kaikki hyvin :).

Kiitos:) Mä en odota tai toivo miehelle eroa. Jos hän sen tekee niin ihan omasta halustaan.. En uskalla unelmoida tulevaisuudesta, en edes halua. Jokainen pieni hetki on tärkeä. ja se, että hän on olemassa. Joskus kun ajatukseni vaeltavat meidän suhteesta liian pitkällä, alan ajattelemaan muuta. En halua pettyä. Toisaalta, jos hän jää vaimon kanssa. voin silti olla hänen elämässään aina, vaikka ystänä. Siinä tapauksessa haluan itselleni kyllä toisen miehen. Mutta en häntä kokonaan pois elämästäni.

Vierailija
86/181 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttaa hetkeksi omaan asuntoon, jotta tilanne rauhoittuu. Minunkin mielestä hyvä, että on hetken yksin ja käsittelee eroaan. Tapaillaan siihen tahtiin, kun tuntuu hyvältä. Vaimo on kuulemma ottanut erouutisen melko helposti vastaan. Olihan siitä aiemminkin puhuttu. Lasten tapaamisia miettivät parhaillaan.

Vierailija
87/181 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on jo pidempään pettänyt tätä uuden ihastuksensa kanssa?

Vai onko mies pelkurimainen vässykkä?

Vierailija
88/181 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikosta! Mies tulee entistä kiihkeempänä takaisin...

Vierailija
89/181 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten menee??

Vierailija
90/181 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taas. Meillä menee hyvin. Miehen lapset ovat meillä melko paljon. Tulevat hyvin toimeen omien lasteni kanssa. Suunnitteilla on ollut jo hetken aikaa myös yhteinen lapsi. Ex vaimo on ottanut hyvin miehen ja minun suhteen. On siinä uskossa, että tulin kuvioon vasta eron jälkeen, mikä on hyvä asia tai uskon sen helpottavan meidän toimeentulemista keskemämme.

Vierailija
91/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestin: "pusipusi ja ikävä", pian nähdään. Mä lähden huomenna baariin. Aion katsella, millasia miehiä siellä on. Seuraavana viikonloppuna tapaan miehen ja puhutaan- ja varmaan jotain muutakin.... ap

Sä voisit jättää ehkäisyn pois (tuossa kun vihjaat teinimäisesti saavasi ukkomieheltä munaa) ja napata sen vanhanaikaisella.

Vierailija
92/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestin: "pusipusi ja ikävä", pian nähdään. Mä lähden huomenna baariin. Aion katsella, millasia miehiä siellä on. Seuraavana viikonloppuna tapaan miehen ja puhutaan- ja varmaan jotain muutakin.... ap

Vierailija
93/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai se alle parikymppisillä monesti tekee. Ei noin tyhmän tekstin kirjoittaja voi olla aikuinen nainen. "Nyyh, mun ihqu kultamussukka ja sen läskiplösö vaimo, joka on muhun verrattuna tosi tylsä ja läski eikä niillä ole mun kultamussun kanssa mitään yhteistä enää"... (ei vai: ne on naimisissa -todennäköisesti vielä kauan, yhteiset lapset, talo, muuta omaisuutta, kymmenen-kahdenkymmenen vuoden yhteinen historia, yhteiset perheystävät jne. jne.) Satunnainen seksi ja tuhma tekstailu teinibimbon kanssa on kivaa aikansa mutta ei siitä sen enempää...

Vierailija
94/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt miehen jo kesällä jatkuvan pettämisen ja muiden ongelmien takia, mutta mies anoi ja pyysi, että katsotaan vielä jouluun saakka ja erotaan sitten, jos vielä siltä tuntuu. Lupasi näyttää siihen mennessä, että pystyy parantamaan tapansa ja pystyy panostamaan suhteeseemme.

Jossain vaiheessa selvisi, että miehellä oli koko tämän ajan toinen nainen vähän niin kuin varalla, että jos jätän hänet, ei jää yksin. Toiselle naiselle oli kertoillut kaikenlaista peetä suhteestamme, kuten etten halua seksiä, olemme vain kämppiksiä, olemme puhuneet jo erosta ja että hän on suhteessa vain lasten takia.

Kaikki tuo oli totta, mutta vain puolet totuudesta. En vähään aikaan halunnutkaan seksiä, kun tiesin miehen käyneen vieraissa ilman kumia ja tahdoin hänen tekevän tekevät sukupuolitautitestit ensin, eikä oikein muutenkaan tuntunut hyvältä pettämisen jälkeen.

Kämppiksiä olimme sillä perusteella, ettemme harrastaneet seksiä, mikä tosin ei kestänyt kauaa. Olin puhunut erosta, mutta mies olisi halunnut jatkaa ja lupasi siis tehdä kaikkensa pelasteekseen liittomme. Lasten takia hän oli suhteessa, koska tiesi joutuvansa ottamaan enemmän vastuuta lastenhoidosta erotessaan, kun joutuisi hoitamaan lapsia joka toisen viikonlopun ihan yksin ja olemaan nuo ajat täysin vastuussa lapsista ilman mahdollisuutta esim. lähteä rakastajattarensa luo ilman suurempia ennakkojärjestelyitä.

Toisen naisen olemassa olo selvisi minulle sattumalta ja olen siitä onnellinen. Helpotti eropäätöksen tekemistä. Jos toinen nainen olisi soittanut aiemmin, olisimme eronneet heti ja hän olisi saanut miehen itselleen saman tien.

Mies muutti tämän toisen luo suoraan luotani.

Vierailija
95/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut niin inhottavia ja ärsyttäviä vastauksia teiltä, että haluan ihan tahallani provosoida lisää, ei voi mitään.

Olen sinisilmäinen. Luotan siihen ihmiseen lähtökohtaisesti, kenen kanssa juttelen, ellei ole mitään syytä epäillä. Miksi epäilisin miehen puheita? Miksi hän ei olisi vaimon kanssa asiasta puhunut? Ja jos hän ei puhu totta, on se hänen vastuullaan. En minä ole vastuussa vaimosta. Hänhän olisi voinut vaikka jättää kertomatta koko avioliitosta. Olisin autuaan tietämätön ja onnellinen hänen kanssaan.... ap

Vierailija
96/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se olet, joka tässä eniten tulee kärsimään, kävi miten kävi. Joko odotat vuosikausia turhaan miehen lupauksia (aina vain siirtyvästä) erosta ja teidän yhteisestä tulevaisuudesta (tämä on se tavallisin tilanne) tai sitten (mikä voi olla vielä pahempi vaihtoehto!) oikeasti saat tämän vaimoaan ja perhettään pettävän kyseenalaisella luonteella ja moraalilla varustetun keski-ikäisen ihqusi viikonloppulapsineen, elatusmaksuineen, pettämis- ja kyllästymistaipumuksineen itsellesi.

Oikeasti, juokse kauas, kun vielä pystyt ja etsi itsellesi sellainen mies, josta vielä on johonkin parisuhde- ja perhemielessä, ei tuollaista sekundakamaa.

Vierailija
97/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut niin inhottavia ja ärsyttäviä vastauksia teiltä, että haluan ihan tahallani provosoida lisää, ei voi mitään.

Olen sinisilmäinen. Luotan siihen ihmiseen lähtökohtaisesti, kenen kanssa juttelen, ellei ole mitään syytä epäillä. Miksi epäilisin miehen puheita? Miksi hän ei olisi vaimon kanssa asiasta puhunut? Ja jos hän ei puhu totta, on se hänen vastuullaan. En minä ole vastuussa vaimosta. Hänhän olisi voinut vaikka jättää kertomatta koko avioliitosta. Olisin autuaan tietämätön ja onnellinen hänen kanssaan.... ap

, eikö maailmasta muita miehiä löydy? En ala nimittelemään sua mitenkään, vaan tunnen jotain säälinsekaista empatiaa tai jotain. Siis naimisissa oleva mies, joka tosiaan tulee maksamaan elareita tulojensa mukaan vielä 12 vuotta tai yli (mikäli lapset ovat alle kouluikäisiä). Ja on kuitenkin jatkossakin kiinni exässään lasten asioiden takia, ja ne lapset alkavat viettää viikonloppuja isänsä ja sun luona. He pitävät lasten vuoksi yhteyttä, mies saattaa jäädä sinne lastensa kotiin jopa yöksi toisinaan. Sitäkö sinä tosiaan haluat?

Ei hyvää päivää, etsi nyt itsellesi vapaa, trimmattu mies. Sen ei pitäisi sun kauneutesi huomioon ottaen olla edes vaikeaa.

Vierailija
98/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epäilisin miehen puheita? Miksi hän ei olisi vaimon kanssa asiasta puhunut? Ja jos hän ei puhu totta, on se hänen vastuullaan. En minä ole vastuussa vaimosta. Hänhän olisi voinut vaikka jättää kertomatta koko avioliitosta. Olisin autuaan tietämätön ja onnellinen hänen kanssaan.... ap

miehelle on kivaa tekstailla rakastuneen tytön kanssa ja käydä välillä hänen kiinteiden reisiensä välissä. Me olemme aika monet kokeneet tuon ja tiedämme mistä puhumme. Mies puhuu sinulle yhtä ja vaimolle toista, pitääkseen perheensä ja saadakseen sinulta seksiä SEKÄ pitääkseen sinut varalla jos vaimo kyllästyy lopullisesti. jos mies haluaisi, hän olisi lähtenyt jo (usko pois, ihan totta).

me emme yritä puhua sinulle järkeä sen takia että olisimme jotain kateellisia ja läskejä akkoja jotka pelkäävät perheensä puolesta. Me olemme aika moni menneet tuohon samaan ansaan, joten ole sinä se fiksu ja älä lähde tuohon mukaan. Pistä suhteenne jäihin ja sano että palataan asiaan sitten kun ero on selvä, rahat jaettu ja asia hoidettu lastenkin osalta kuntoon.

Vierailija
99/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot taas joutuvasi odottamaan, kun ukkomies viettää aikaa perheensä kanssa?

Ja kun kerrot olevasi timmimpi ja kauniimpi kuin petetty vaimo?

Kukaan ei halua joutua petetyksi, ei, vaikka suhde alkaisi olla lopuillaan. Perheen hajoaminen on ilman kolmatta osapuoltakin todella raskasta, mutta kolmannen osapuolen mukaan tuominen tekee siitä vielä lisäksi likaista ja mahdollisimman loukkaavaa petetylle osapuolelle ja mahdollisesti myös lapsille. Siksi täällä niin monet asettuvat vaimon ja lasten puolelle.

Voitko vilpittömästi kunnioittaa miestä, joka salaa vaimoltaan pitää yllä seksisuhdetta ja joka puhuu vaimostaan niinkin rumasti kuin olet antanut ymmärtää?

Sinä olet ilmeisesti hyvin nuori. Sitä vasten ymmärrän empatianpuutteesi ja melko minäkeskeisen näkemyksesi. Tämä ei ole ivailua, vaan kehityspsykologiaa; ihmisen kasvuun kuuluu nuoruuden minäkeskeisyys.

Toivon sinulle hyvää kesää, ja kaikille osapuolille mahdollisimman vähän kärsimystä tuottavaa loppuratkaisua. Kävi niin tai näin, jompi kumpi naisista tulee kärsimään ja mies pääsee luikahtamaan valmiiseen petiin kuin koira veräjästä.

Vierailija
100/181 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättäisi, olisi se jo tehty. Minä tapasin mieheni kun hän oli vielä naimisissa, meni kuukausi ja mies kertoi vaimolleen, toinen kuukausi ja pääsimme muuttamaan yhteen. Jos se mies oikeasti haluaa lähteä, niin ei olisi mitään "sitten syksyllä" -juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän