Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..

Vierailija
18.07.2012 |

Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta miehellä on ja minkä ikäisiä?

Vierailija
62/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole solvannut vaimoa, vaan sitä joka "esiintyi vaimona". Lisäksi olen sanonut sen, mitä mies sanoi vaimostaan. ap

Onnea valitsemallesi tielle.

Onko Hän ottanut yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, kuinka niin? Ja ovat alle kouluikäisiä. ap

Vierailija
64/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla hoikka, nuori, seksikäs - siitähän näissä vastauksissa ei ole ollut kyse.

Vaan siitä, että sinä selvästikin halveksut niitä naisia, jotka eivät ole kuten sinä.

Etkä millään ymmärrä, että makuja ja mieltymyksiä voi olla muitakin kuin omasi. Selvästi yökkäilit tuolla pariskunnalle, jolla ilmeisesti on kiloja ja joku sairauskin.

Ja etenkin "miehesi" vaimon ulkonäköä selvästikin halveksut - miksi muuten toistelisit kuin papukaija mitä mies on sanonut? Oletko nähnyt vaimoa koskaan?

Sinun käsittämätön sinisilmäisyytesi ja ylimielisyytesi se tässä taitaa ärsyttää - ei suinkaan kauneutesi ; ) Emmehän ole sinua koskaan nähneet ja kauneus todellakin on katsojan silmässä.

Vierailija
65/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai pelkäättekö, että tämä mun rakkaani on se teidän ihku mussukka? ap"

on sun "rakkaasi", niin se on jymäyttänyt sua pahasti, sillä me ei olla missään ulkomailla. Ihan vaan kotona hengaillaan, eilen tosin oltiin kaksin merillä. Sillä meidän veneellä. Se ei puhunut eilenkään mistään erosta.

Vierailija
66/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, kuinka niin? Ja ovat alle kouluikäisiä. ap

mies ei kestä perhe-elämää ja hakee viihdykettä muualta. Pelkää ottaa vastuuta perheestään ja haluaa olla vapaa ja seikkailla.

Olin avoliitossa ja meillä oli yksi lapsi ja päätettiin hankkia toinen. Kun odotin toista lastamme niin mies ajautui sivusuhteeseen. Heitin miehen pihalle.

Mies olisi halunnut jatkaa suhdettamme mutta en suostunut.

Ap teidän tapauksessa voi olla niin että mies on aiemmin kärähtänyt uskottomuudesta ja nainen haluaa erota. Mies on edelleen uskoton koska ei koe menettävänsä enää mitään.

Haluatko oikeasti petturimiehen itsellesi. Etkö ansaitsisi jotain parempaa. Tähän mieheen et voi luottaa koskaan täysin.

Omani oli sellaista miestyyppiä että piti olla toinen katsottuna valmiiksi kun ei osannut olla yksin. Näin on myöhemmin selittänyt elämäänsä. Jokaisessa suhteessa on ollut myös sivusuhde.

Vierailija
67/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon uutta näkökulmaa ajatuksilleni, kiitos teille. Voi olla, että mies on petturi, vaikka en olisi halunnut tai en haluaisi edelleenkään niin uskoa. Mutta miten selvitän asian. Miten saan miehen puhumaan totta?

Aion tavata hänet niinkun sovittu. Mutta en niin sinisilmäisenä kuin olen ollut. Jos selviää, että hän on valehdellut, ihan mitä vaan niin saa mennä. ap

Vierailija
68/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sun päässäs on kakkaa.

Miksi tämä juttu provosoi niin kauheasti teitä av-mammat ja papat? Siksikö, että ei saa olla kaunis ja seksuaalinen. Pitää olla rupsahtanut läski, ollakseen aito ja syvällinen, plaah.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että on oikeasti avioliittoja, jotka on käyty loppuun ja asioista on jopa puhuttu. Vai pelkäättekö, että tämä mun rakkaani on se teidän ihku mussukka? ap"

Olet ilmeisesti todella nuori ja siksi vielä kokematon. Nuoruudessa ja kokemattomuudessa ei ole mitään pahaa, sitä en tarkoita, mutta kyllä kaikki täällä kirjoittamasi on juuri sitä kaikkein tyypillisintä selittelyä, jolla ukkomiehet hakevat avioliiton ulkopuolista seikkailua.

Olen kuullut juuri nuo samat selitykset useammaltakin mieheltä, jotka tänä päivänäkään eivät ole vaimoistaan eronneet.

En kuitenkaan ole tarttunut syöttiin.

Tsemppiä, ap, nämä ovat ikäviä juttuja.

Vierailija
69/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies voisi noin vaan siirtyä perhe-elämästään uuteen suhteeseen suoraan ja yhtäkkiä uudesta suhteesta tulisi automaattisesti onnellinen.

Mies ei kehity ollenkaan tuolla tavoin. Siihen on syynsä miksi avioliitto ei toimi. Se on kaksisuuntainen juttu. Useimmat avioliitot saataisiin toimimaan, jos pariskunta sitä todella haluaisi ja tekisi töitä sen eteen (kokemusta on).

Jos yrittämisen (ja terapian) jälkeen kumpikin avioliiton osapuoli toteaa edelleen, että ei siitä mitään tule ja päättävät erota, on syytä ihan rauhassa kummankin elää aikansa itsekseen. Selvittää kuka on ja mitä haluaa sekä tietenkin huolehtia siitä, että lapset selviävät erosta mahdollisimman hyvin.

Ja vasta sitten on aika katsella uutta kumppania.

Toiset naiset eivät vaan tajua tätä. En ikinä oman (petetyn vaimon) ominaisuudessa suostuisi seurustelemaan naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa (ellen sitten haluaisi vain sitoutumatonta hauskanpitoa).

Vierailija
70/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla hoikka, nuori, seksikäs - siitähän näissä vastauksissa ei ole ollut kyse.

Vaan siitä, että sinä selvästikin halveksut niitä naisia, jotka eivät ole kuten sinä.

Etkä millään ymmärrä, että makuja ja mieltymyksiä voi olla muitakin kuin omasi. Selvästi yökkäilit tuolla pariskunnalle, jolla ilmeisesti on kiloja ja joku sairauskin.

Ja etenkin "miehesi" vaimon ulkonäköä selvästikin halveksut - miksi muuten toistelisit kuin papukaija mitä mies on sanonut? Oletko nähnyt vaimoa koskaan?

Sinun käsittämätön sinisilmäisyytesi ja ylimielisyytesi se tässä taitaa ärsyttää - ei suinkaan kauneutesi ; ) Emmehän ole sinua koskaan nähneet ja kauneus todellakin on katsojan silmässä.

ja ap voi tyttöparka! kyllä se siperia tulee vielä sinuakin opettamaan kovalla kädellä!

et sinäkään muuten pysy koko ikääsi timminä,pyöreä peppusena ja kauniina! muista tämä ylimielisyytesi silloin..

Vierailija
71/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun rakas. Kun sä oot niin timmi ja kaunis, ja syvällinenkin kerroit olevasi! Sähän oot ihan ylivoimainen muhun nähden. Nyyh.

Ehkä meille tulee sitten ero. Odotan vaan, että mies joskus puhuisi siitä mullekin.

Vierailija
72/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo minäkään koskaan haaveillut suhteesta varatun miehen kanssa. Tai paremminkin olen aina vannonut, että ei koskaan. Mutta koskaan ei pitäisi sanoa "ei koskaan". Tutustuin mieheen ihan muissa ajatuksissa kuin suhteen aloittaminen. Puhuttiin paljon, minä elämästäni ja hän omastaan. Kertoi avioliittonsa tilasta avoimesti. En todellakaan usko, että olisi valehdellut, vaikka täällä kaikki niin väittävät. Kertoi, millaisen naisen halusisi tulevaisuudessa. Mä olin ja olen osittain edelleen ihan varma, että on eroamassa pian. Meni jonkun aikaa ja huomasin, että meillä synkkaa tosi hyvin, helppo jutella. Siitä se sitten lähti. Katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kovin valoisalta se ei näytä teidän vastausten perusteella. Omat pilvilinnat olivat ihan erilaiset. ap

Vierailija
73/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun sinisilmät vähän aukeaa... Et muuten tainnut vieläkään kertoa, miten vanha olet ja miten vanha tuo mies on? Vaikutat kovin nuorelta ja kokemattomalta haaveinesi.

Vaikka mies eroaisikin, ne aikaisemmat ongelmat (esim. tämä arkeen kyllästyminen, vapauden ja seikkailun halu, sitoutumiskyvyttömyys, vastuuttomuus, valehtelu) jatkuvat suoraan seuraavaan suhteeseen, jos niitä asioita ei käsitellä ensin - yksin eläen tai terapiassa. Suora siirtymä tylsästä vaimosta uuteen suhteeseen ei yleensä onnistu, etenkin kun uudessa kuviossa on mukana myös edellisen liiton kaikki sotkut, lapset, elatuskuviot jne. jne.

Kannattaisi joka tapauksessa elää ensin erillään, tutustua toiseen ihmisenä ja antaa silmien aueta ja arjen paljastua. Se ihana, mystinen rakastaja on usein kuitenkin arjen valossa keskivartaloa kasvattava, sisäkumia päälaellaan paistatteleva perusjannu, joka jättää hikiset sukat ja vauhtiraitaiset kalsarit lattialle vaimon kerättäväksi, odottaa palvelua kotona ja puutarhassa ja sittenkin valittaa sitä tylsää arkea " ja miten sustakin on tollanen laiska plösö tullut, sun kanssa ei ole enää yhtään niinkuin ennen"...

Vierailija
74/181 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen nainen, joka on jätetty toisen naisen takia, semmosta räksytystä tulee ketjun aloittajalle että.. :D Mutta samoilla linjoilla menen 77 ja 79 kanssa, pistä suhde jäihin ja katso miten käy. Jos mies on tosissaan kanssasi, hän jättää vaimonsa. Jos ei, niin sittempä tiedät, et tuhlaa aikaasi enää häneen ja voit jatkaa elämääsi. :)

ei edellytä ko. tapahtuman omakohtaista kokemista. Otetaan esimerkiksi vaikka pedofilia. Tai omalle puolisolle valehtelu, selän takana paneskelu ja pahan puhuminen.

Vierailija
75/181 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he elävät vaimon kanssa avoimessa liitossa. Näihinkin törmää aina välillä ; )

Vierailija
76/181 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ap? joko oot päässy juttelemaan miehen kanssa? kuinka hyvin tällä kertaa sua kusetti?

Vierailija
77/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap voi tyttöparka! kyllä se siperia tulee vielä sinuakin opettamaan kovalla kädellä!

et sinäkään muuten pysy koko ikääsi timminä,pyöreä peppusena ja kauniina! muista tämä ylimielisyytesi silloin..

ihan hutsu ap.

Vierailija
78/181 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten menee ap?

Vierailija
79/181 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjoilla. Kyllä mulla pientä viritystä on löytynyt. Mutta aion tavata miehen. Haluan puhua rauhassa asioista. Hän haluaa tavata ja on viestitellyt useaan kertaan. Kyllä teidän viestit ovat pistäneet miettimään, mutta lopullinen totuus on meidän kahden välillä, eikä siihen pysty kukaan muu vaikuttamaan. Jos hänellä ei ole enää vaimoa kohtaan mitään tunteita ja meillä synkkaa niinkuin ennenkin niin en voi lopettaa.

ap

Vierailija
80/181 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti voit vain arvailla oikeita tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi