Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..
Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.
Kommentit (181)
Mies aikoo erota. Mulla on ristiriitainen olo. Sanoin, että en halua, että ero tulee mun takia. Hän sanoi, että se tulee joka tapauksessa.
Ei olla nähty nyt hetkeen. Hän selvittää vaimon kanssa asioitaan. Joka päivä laitetaan miljoona ikäväviestiä. Mä rakastan sitä miestä.
Mies laittoi viestin: "pusipusi ja ikävä", pian nähdään. Mä lähden huomenna baariin. Aion katsella, millasia miehiä siellä on. Seuraavana viikonloppuna tapaan miehen ja puhutaan- ja varmaan jotain muutakin.... ap
Kirjota jo taas joku ihana vuodatus!
sä ehdottaa jos pääsisit mukaan. Voisitte sit vaimon kanssa käydä shoppailemassa ym.
rakastaako vaimo sitä, mutta mä rakastan. ap
rakastaa.. lasten takia lähtee matkaan ja toki itsensä.. Syksyllä laittaa eron vireille. ap
Että syksyllä sitten ero vireille. Sä oot niin helppo.
rakastaa.. lasten takia lähtee matkaan ja toki itsensä.. Syksyllä laittaa eron vireille. ap
Juu, sit syksyllä... vähän myöhemmin... mut ihan heti ei voi, kun lapsilla alko just koulu, ei olisi reilua sekoittaa niitten päätä... mutta heti joulun jälkeen!
tilanteessa eli rakastaa ukkomiestä ja mies ystävääni. Ratkaisut menossa.
Ja varmaan sua harmittaa vielä enemmän kun ei olla päätetty millon tullaan takaisin. Mies osti ihania alusvaatteita mulle ja uuden uimapuvun jossa näytän tosi hottikselta (toisin kuin sinä kiloinesi, niin minä tiedän sinusta).
Me vietetään upea loma ja tuskin mies ehtii sua edes kaivata!
T: vaimo
Ja varmaan sua harmittaa vielä enemmän kun ei olla päätetty millon tullaan takaisin. Mies osti ihania alusvaatteita mulle ja uuden uimapuvun jossa näytän tosi hottikselta (toisin kuin sinä kiloinesi, niin minä tiedän sinusta). Me vietetään upea loma ja tuskin mies ehtii sua edes kaivata! T: vaimo
tuollaisen miehen seuralla kannattaa päteä?
Ja varmaan sua harmittaa vielä enemmän kun ei olla päätetty millon tullaan takaisin. Mies osti ihania alusvaatteita mulle ja uuden uimapuvun jossa näytän tosi hottikselta (toisin kuin sinä kiloinesi, niin minä tiedän sinusta).
Me vietetään upea loma ja tuskin mies ehtii sua edes kaivata!
T: vaimo
Mä taidan olla eri nainen, en ole läski. Olen just sopiva, timmi ja lihaksikas, pyöreä peppu, jota mies aina kehuu. Ja tämä mun mies on kiinnostunut enemmän mun alusvaatteista kuin vaimonsa. Vaimo ei ole jaksanut pitää itsestään huolta, ei ole mitenkään seksuaalinen..
Ja mitä eroon tulee niin ehkä asiasta puhutaan jo lomalla. ap
kuinka "rakkaasi" harrastaa siellä lomaseksiä vaimonsa kanssa :)?
Ja sitten tulee kevät, ja kesä ja jne. Voi sinua...
Ps. Etelässä on ihana lempiä, jotenkin ihan eri fiilis kuin kotona, vaikka seksi on kotonakin aina kivaa :)
"Ja tämä mun mies on kiinnostunut enemmän mun alusvaatteista kuin vaimonsa."
No varmaan mies on vaimoaan enemmän kiinnostunut sun alusvaatteista. Onko tää vaimokin kuitenkin nähnyt sun alusvaatteet?
Sun kirjoitustavasta paistaa sellainen söpö yksinkertaisuuus, varmaan vetoaa tietynlaisiin miehiin :)
suosiolla sen loman jälkeen. t. Vaimo
Kuule, sä saat ap:n sen ukon itsellesi ihan suosiolla sen loman jälkeen. t. Vaimo
Okei, tiedän, että teillä menee huonosti. ja siellä etelässä tuskin seksiä kauheasti harrastetaan. Ei mun tarvii olla mustasukkainen vaimosta ainakaan.. Se suhde on loppuuneletty.
Mutta kivaa matkaa. ap
muuttaako luoksesi?
Tulet varmaan saamaan jonkinverran vihoja niskoillesi, sillä miehen selittelyistä huolimatta olet kuitenkin yksi syy eroon eli se "viimeinen niitti" jota monet miehet tarvitsevat liittonsa päättämiseksi. Tämä ei ole ilkeilyä vaan tosiasia; on paljon helpompi lähteä liitosta, kun on uusi rakas valmiina, ja etenkin miehet usein noudattavat tätä kaavaa.
Lasten voi olla vaikea hyväksyä sinua. Ja luonnollisesti vaimolla on oikeus kokea vihaa sinua kohtaan.