Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..

Vierailija
18.07.2012 |

Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisikin heillä seksiä niin se ei ole multa pois. Miksi olisi? Mä elän päivä kerrallaan tätä suhdetta ja mulle riittää tieto siitä, että pian taas nähdään ja pidetään kivaa. Ei tämä mies ole mulle pelkkä pano, hän on paljon enemmän. ap

"...ja siellä etelässä tuskin seksiä kauheasti harrastetaan. Ei mun tarvii olla mustasukkainen vaimosta ainakaan.. "

Kirjoituksissasi olet myös kovasti yrittänyt vakuutella (itseäsi?) olevasi paljon timmimpi ja seksuaalisesti haluttavampi kuin vaimo. Miksiköhän?

Vierailija
2/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kertomaan. Mä toivon tälle miehelle vain hyvää. Jos hän rakastaisi vaimoaan, haluaisin tukea häntä jatkamaan liittoaan. Rakastan häntä niin paljon, että hänen etunsa menee omani edelle. En ole hänestä mustasukkainen. Jos hän haluaa minut, hän saa. En halua olla mikään perheenrikkoja. ap

äläkä lähettele sinne ulkomaille niitä tuhmia viestejä, jooko? Anna miehen, vaimon ja lasten nauttia viimeiset hetket ja viedä liitto päätökseen niin kunnialla kuin se vielä on mahdollista.

Perheen hajoaminen on iso asia - oletan ettet itse ole vastaavassa tilanteessa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttele olevani mitään.. totesin vain, että mulla on hyvä kroppa ja piste. Muutenkin olen kaunis, mutta so what. Ei se kauneus ole se juttu meidän välillä. ap

Vierailija
4/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kertomaan. Mä toivon tälle miehelle vain hyvää. Jos hän rakastaisi vaimoaan, haluaisin tukea häntä jatkamaan liittoaan. Rakastan häntä niin paljon, että hänen etunsa menee omani edelle. En ole hänestä mustasukkainen. Jos hän haluaa minut, hän saa. En halua olla mikään perheenrikkoja. ap

äläkä lähettele sinne ulkomaille niitä tuhmia viestejä, jooko? Anna miehen, vaimon ja lasten nauttia viimeiset hetket ja viedä liitto päätökseen niin kunnialla kuin se vielä on mahdollista.

Perheen hajoaminen on iso asia - oletan ettet itse ole vastaavassa tilanteessa ollut.

Okei, en lähettele viestejä. ap

Vierailija
5/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että mies pitäisi ilmaista panoa sen ykkösperheen rinnalla (aikomattakaan jättää tätä ykkösvaihtoehtoa), ellei naamaa ja kroppaa olisi. Ja luuletko, että teidän suhde jatkuu edelleen, kun sulla ei enää ole hyvää naamaa ja kroppaa, kun sinä vuorostasi olet se repsahtamaan päässyt kahden tai kolmen lapsen mamma? Arvaa vaan, miten käy...

Vierailija
6/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että mies pitäisi ilmaista panoa sen ykkösperheen rinnalla (aikomattakaan jättää tätä ykkösvaihtoehtoa), ellei naamaa ja kroppaa olisi. Ja luuletko, että teidän suhde jatkuu edelleen, kun sulla ei enää ole hyvää naamaa ja kroppaa, kun sinä vuorostasi olet se repsahtamaan päässyt kahden tai kolmen lapsen mamma? Arvaa vaan, miten käy...

En ole aikonut repsahtaa.. ap

Vierailija
7/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttele olevani mitään.. totesin vain, että mulla on hyvä kroppa ja piste. Muutenkin olen kaunis, mutta so what. Ei se kauneus ole se juttu meidän välillä. ap

"Olen just sopiva, timmi ja lihaksikas, pyöreä peppu, jota mies aina kehuu. Ja tämä mun mies on kiinnostunut enemmän mun alusvaatteista kuin vaimonsa. Vaimo ei ole jaksanut pitää itsestään huolta, ei ole mitenkään seksuaalinen.. "

Ja jotain tyyliin "en ole av-mamman näköinen, toisin kuin vaimo..." kirjoittelit, mm.

Taitaa olla iso juttu sinulle olla kauniimpi kuin vaimo ; )

Vierailija
8/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku haukkui läskiksi niin oikaisin vaan, että en ole läski vaan tod. kaunis. Ei nyt tartuta tähän. ap

Vierailija
9/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellut miehesi kanssa? Viikkoja..?

Mikä on syynä siihen, ettei mies ole jo eronnut vaimostaan, jos olette pidempään ehtineet seukata?

Vierailija
10/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkun meidän suhde edes oli alkanut, mies kertoi avioliittonsa tilasta. Puhuttiin paljon ennen kuin mitään muuta tapahtui. En olisi lähtenyt suhteeseen, jos hänellä olisi asiat kotona kunnossa. ap

Vierailija
11/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei ikävä kyllä tahtoa eikä aikomuksia kysytä, että ikävuodet ja maan painovoima vaikuttaa meihin kaikkiin - myös sinuun, hyvä ap. Ja jos aiot joskus lapsia hankkia, myös ne lapsukaiset tulevat näkymään kropassasi loppuikäsi, sillekään et voi mitään, tahdoit tai et. Olet vissiin aika nuori vielä, kun noin naiivisti ajattelet sekä tuosta naimisissa olevasta miehestä että itsestäsi.

Vierailija
12/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun sinua surkutellaan, kirjoitat etten minä elämääni tämän miehen varaan ole rakentanut, minä teen kaikkea kivaa...

En ole mustasukkainen miehestä.... Tuskin niillä seksiä on... Ei minun tarvitse olla mustasukkainen... Vaimo ei ole seksuaalinen...Ei ole minulta pois jos niillä on seksiä.

En ole käärme. Perhe on hajoamassa ja minä aion laitella tuhmia viestejä perheen isälle, kun lähtee lomalle perheensä kanssa....

Hei ap, päätä nyt jo.

Vierailija
13/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot niin klassinen höynäytetty kakkosnainen, kuin voi vaan olla! Etkö tiedä, että tuo "meillä ei ole avioliitossa kaikki kunnossa ja vain siksi ajaudun hakemaan hellyyttä ja lämpöä vieraasta sylistä ja sinulta saan kaikkea, mitä vaimoltani en enää saa" on maailman vanhin tekosyy. Ja sama tekosyy on aikanaan käytössä, kun sinä olet se, johon kyllästytään ja se,jossa elämä ja lapset näkyy. Mies ei muuta tapojaan. Ja kerran pettänyt pettää toisenkin kerran ja kolmannenkin...

Vierailija
14/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet, monet tytöt ovat tunteneet juuri kuten sinäkin juuri vastaavassa tilanteessa. Niin moni on ollut rakastunut ihanaan mieheen, jolla on kamala vaimo, suhde jo loppumassa muutenkin ja niin edelleen.

Et ole poikkeus. Jokainen niistä tytöistä koki olevansa poikkeus! :) Jokainen koki että tuo mies on erilainen ja upea! Joten ei kannata välttämättä uskoa edes sitä omaa tunnettaan siitä kuinka erityinen juuri teidän tilanne on. Moni on tipahtanut korkealta.

Vierailija
15/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko kertoa?

Entä kauanko mies on ollut vaimonsa kanssa? Kuinkahan vanhoja lapset ovat? Mahdatko edes tietää?

Vierailija
16/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa, jossa ei ole läheisyyttä, ei onnea. Kurja puoliso ja yhdessä vielä kitkutellaan lasten ja talousasioiden vuoksi..

Eikä todellakaan silloin lähdetty yhdessä lomareissulle! Siihen ei vain pysty, ellei ole vielä hyvä perhe-elämä. Lomailut hoidetaan erikseen tai lyhyillä tripeillä kotimaassa.. Etelänreissuun lähdetään uuden rakkauden kanssa, ei kurjan puolison kanssa sopimaan erosta. Ei ikinä..

Vierailija
17/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle miehen sivusuhde ja väittämät heidän seksittömästä liitostaan tulivat suurena yllätyksenä.

Perhe lähti yhteiselle lomamatkalle, tarkoituksena pelastaa se mikä pelastettavissa on, eli perhe. Tämä toinen nainen lähetteli seksiviestejä miehelle - sinne reissuun - ja kun mies ei vastannut soitti vaimolle ja retosteli seksuaalisella "paremmuudellaan" vaimoon nähden.

Aivan kamalaa. Miehen törkeyttä mitenkään väheksymättä jaksan aina ihmetellä näitä käärmeitä.

Perheen hajoaminen on todella raskasta.

Vierailija
18/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on niin vaikea uskoa, että asia on niin kuin sanoin sen olevan. Ap

Vierailija
19/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on niin vaikea uskoa, että asia on niin kuin sanoin sen olevan. Ap

Joka voi olla kovin erilainen kuin vaimon tai lasten.

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
20/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies sivusuhteessa 4 viikkoa.

Yhteinen historia painaa - se on fakta, ei mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä