Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..

Vierailija
18.07.2012 |

Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit kertoo sinusta ja miehestä kaiken tarpeellisen. Ei tarvikaan kertoa enempää. Alkaako sun ikä vielä edes kakkosella? Kuulostat nimittäin noin 17-vuotiaalta ajatuksinesi.

Vierailija
42/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 117

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertailevilla, arvostelevilla ja mollaavilla kommenteillaan.

Nainen on valitettavasti tässäkin tarinassa naiselle susi.

Vierailija
44/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi pitää alkaa lässyttämään omaa ja vaimoin ihanaa plösähtänyttä kroppaa, yök. Nauttikaa te vaan toisistanne läskeinä, ihan kuinka tykkäätte."

Miksipä ei? Mikä rakkaudessa ja hyväksynnässä sinua niin kovin ärsyttää?

Vai oletko todella niin pinnallinen, että sinun maailmassasi ainoastaan sinun "timmistä vartalostasi" ja "pyöreästä pepustasi" saa "lässyttää"?

Vierailija
45/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä niin pahasti miestä usko. Taitavia kusettamaan.

Vierailija
46/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei voi uskoa, että he ovat JOKA TAPAUKSESSA eroamassa. Jos näin ei olisi, en olisi miehen kanssa. Ja joku kirjoitti, että hanki "oma kulta". Kaikki on joskus eronneet jostain suhteesta. En mä mitään neitsytpoikaa halua. ap

Vierailija
47/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää alkaa lässyttämään omaa ja vaimoin ihanaa plösähtänyttä kroppaa, yök. Nauttikaa te vaan toisistanne läskeinä, ihan kuinka tykkäätte. Mä tykkään miehestä, kun pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. Olisi se pinnallista tai ei. Ja samoin tämä mies, hän tykkää, kun nainen näyttää hyvältä. ap

tuo viesti mitä kommentoit oli harvinaisen täyspäinen ja jopa kaunis tälle palstalle. Päässäsi on virtsaa. Jos pysyt siihen tuollaisen vastauksen keksimään, olet todellakin ansainnut sen vaimoaan pettävän miehen! Äläkä nyt oikeasti usko noita "erottais mutta ei vaan jakseta" juttuja.

Vierailija
48/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaikki pelkästään miehen suusta kuultu "totuus"? :D :D

Eipä sillä, trolli mikä trolli, Candy2 täällä provoilee :)

Vierailija
49/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös me iäkkäämmät - jopa vanhat - , ryppyiset ja roikkuvalihaiset ihmiset harrastamme seksiä.

Ja jopa inhoa tuntematta.

Vierailija
50/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää alkaa lässyttämään omaa ja vaimoin ihanaa plösähtänyttä kroppaa, yök. Nauttikaa te vaan toisistanne läskeinä, ihan kuinka tykkäätte. Mä tykkään miehestä, kun pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. Olisi se pinnallista tai ei. Ja samoin tämä mies, hän tykkää, kun nainen näyttää hyvältä. ap

tuo viesti mitä kommentoit oli harvinaisen täyspäinen ja jopa kaunis tälle palstalle. Päässäsi on virtsaa. Jos pysyt siihen tuollaisen vastauksen keksimään, olet todellakin ansainnut sen vaimoaan pettävän miehen! Äläkä nyt oikeasti usko noita "erottais mutta ei vaan jakseta" juttuja.

Ja sun päässäs on kakkaa.

Miksi tämä juttu provosoi niin kauheasti teitä av-mammat ja papat? Siksikö, että ei saa olla kaunis ja seksuaalinen. Pitää olla rupsahtanut läski, ollakseen aito ja syvällinen, plaah.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että on oikeasti avioliittoja, jotka on käyty loppuun ja asioista on jopa puhuttu. Vai pelkäättekö, että tämä mun rakkaani on se teidän ihku mussukka? ap

Vierailija
51/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun "saat" sen miehen. Ihan omaksi.

Mitä tapahtuu? Ihailette toisianne päivät pitkät ja toistenne timmejä vartaloita? Olette saaneet toisenne, niinhän.

Vai onko niin, että se oletkin sinä, joka on valmis hylkäämään miehen, joka ei enää palvo pehvaasi vaan vaatii jotain älytöntä. Niinkuin vaikka sanoo poikkipuolisen sanan sun ruuanlaittotaidoistas?

Vai kuvittelitko että yhdessä laulaen siivoaisitte siivouspäivänä, toinen kuuraisi vessaa ja huutelisi miten ihania sydämenmuotoisia rantuja sinne laidoille onkaan piirtynyt?

Ei, teillähän syödään aina ulkona ja nukutaan sylikkäin.

Vierailija
52/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä juttu provosoi niin kauheasti teitä av-mammat ja papat? Siksikö, että ei saa olla kaunis ja seksuaalinen. Pitää olla rupsahtanut läski, ollakseen aito ja syvällinen, plaah.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että on oikeasti avioliittoja, jotka on käyty loppuun ja asioista on jopa puhuttu. Vai pelkäättekö, että tämä mun rakkaani on se teidän ihku mussukka? ap

minäkin olen ihan normaalipainoinen ja mielestäni ihan kaunis. Tuo sinun asenteesi ja ylemmyydentuntosi on outoa. Eihän sinulla ole edes miestä, hän on vaimonsa kanssa! Kaikesta huolimatta hän viettää mieluummin aikaansa vaimonsa kanssa kuin sinun vaikka kaikki on "käyty loppuun". Menit vanhanaikaiseen. Miksi et saa miestä, vapaata tai varattua?

Minun mussukka tuo sinun "miehesi" ei ole, mikään ei täsmää ;) Älä roiku tuollaisessa hiiressä vaan hanki parempaa seuraa ja kehitä samalla itseäsi.

Vierailija
53/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä oikeasti ymmärrä, että tuo on klassinen selitys mieheltä joka haluaa toisen naisen petiin päästä :)

Ota oikeasti vaimoon yhteys saadaksesi totuuden. Se ei ole törkeää kuten kuvittelet. Törkeää on vehdata selän takana.

Sun kannattaa vasta sitten uskoa miestä oikeasti, kun olet kuullut jokaisen osapuolen kertomuksen. Miehen tarina voi olla täyttä p*skaa.

Ja hei, samaa mieltä muiden kanssa, on myös törkeää miehen vaimoa solvata läskiksi ja muuta. Hän on syytön tähän tilanteeseen minkä mies on aiheuttanut.

Vierailija
54/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuullut vaimon suusta, pitäisikö? Mies on kertonut, jo ennenkun meidän välillä oli mitään, että ovat yhdessä puhuneet jo erosta, mutta lasten takia "katselevat" rauhassa. On niin iso työ jakaa omaisuus, sopia tapaamiset ja asumiset ym eroon liittyvä.

He ovat kuin kämppikset tällä hetkellä, ei seksiä, mutei riitaakaan. Miksi en uskoisi tuota?

ap

Vierailija
55/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva on noin sinisilmäinen ja inttää vastaan... Ja ero otetaan syksyllä ja lopussa on kaikki... Niin tietysti! Se syksy taitaa olla aikaisintaan 2014.

Ap:lla taitaa olla vaan tylsä työpäivä hiljaisessa konttorissa, mutta toivottavasti tästä on hyötyä jollekin muulle. Älkää tuhlatko elämäänne odottamiseen.

Vierailija
56/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuullut vaimon suusta, pitäisikö? Mies on kertonut, jo ennenkun meidän välillä oli mitään, että ovat yhdessä puhuneet jo erosta, mutta lasten takia "katselevat" rauhassa. On niin iso työ jakaa omaisuus, sopia tapaamiset ja asumiset ym eroon liittyvä.

He ovat kuin kämppikset tällä hetkellä, ei seksiä, mutei riitaakaan. Miksi en uskoisi tuota?

ap

Mutta vastauksena kysymykseen miksi et uskoisi tuota -> koska maailman sivu myös ne miehet, joilla ei ole aikomustakaan erota, ovat käyttäneet pilkulleen samaa tarinaa toisille naisille.

Vierailija
57/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole solvannut vaimoa, vaan sitä joka "esiintyi vaimona". Lisäksi olen sanonut sen, mitä mies sanoi vaimostaan. ap

Vierailija
58/181 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän veikkaan kyllä, että joko tää on sama joka kirjoittelee salattu rakkaus-blogia, tai sitten on matkinut sitä.

Tyyli ja kaikki on ihan samanlaisia :)

Ja molemmat feikkiä :)

Jos jostakin syystä olisi totta, niin pakko kysyä, miten joku nainen voi olla noin sinisilmäinen?

Uskoo VARATTUJEN miesten selitykset silmiä räpäyttämättä.

Vierailija
59/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua kuitenkin se, että vaikka mies eroaisikin vaimostaan (mikä sinänsä on jo hyvin epätodennäköistä),

- saat miehen lisäksi painolastina lapset ja heidän tulevat ongelmansa, myös se teidän yhteinen parisuhdeaika ja parisuhdeviikonloput menee puoliksi lasten viikonloppujen kanssa.

- miehen tuloista tulee jatkossa menemään iso osa lasten elatusmaksuihin. Myös niistä tuloista, mitkä myöhemmin olisivat olleet ns. sinun ja teidän yhteisten lasten käytössä. Siitä on sitten turha mukista, varatun ja lapsellisen kun haluaa.

- sinusta tulee muutamassa vuodessa miehelle se kulunut kodinkone, jonka kanssa ei enää harrasteta seksiä mutta ei riidelläkään ja sitten voi vaihtaa taas muutamaa vuotta nuorempaan, jolla pylly on timmi ja seksi on taas uutta ja kivaa. Tietty ihmistyyppi on sellainen, että ei siedä tavallista arkea vaan muutaman vuoden kuluttua pitää etsiä uutta kimmoketta omaan tylsään elämään sen perusparisuhteen ulkopuolelta. Ja kuvio toistuu - aina.

Jos kunnioittaisit itseäsi ja ajattelisit omaa parastasi, etsisit joko perheettömän, ei-varatun miehen tai sitten oikeasti kerrot ehdoksi tälle nykyrakkaallesi, että suhde jatkuu sitten, kun hän on vapaa, hänen on tehtävä se päätös, kenen kanssa haluaa elää. Muuten olet se kaikkien säälimä nolo kakkosnainen, joka menettää turhaan odottaessaan omat mahdollisuutensa hyvään elämään, perheeseen, omiin lapsiin jne. Vähän selkärankaa, neiti hyvä!

Vierailija
60/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on jotenkin muuten kuin mies on sanonut niin siinä tapauksessa ukko saa lähteä. Tapaan miehen heti kun palaa reissulta ja keskustelen vielä asiasta. En todellakaan aio jäädä miksikään kakkosnaiseksi. Mies eroaa niinkuin on suunnitellut tai sitten jatkaa vaimon kanssa ja minä lähden. En todellakaan halua tyytyä jatkuvaan odotteluun. Me aloitetaan ihan oikea suhde tai erotaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä