Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..
Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.
Kommentit (181)
että tuossa touhussasi on kyse jostain ihan muusta, kuin siitä, kuinka ihanan sporttinen, kiinteä, timmi, seksikäs ym sinä olet?
Ymmärrätkö, että sinä kaikkine ihanuuksinesi olet vain pieni juttu kaikessa siinä, kuinka tuo touhusi tulee satuttamaan, loukkaamaan, särkemään lasten sydämän, kun rikot heidän kotinsa?
Äläkä puolestele siinä, että hommaan tarvittiin kaksi. Sinä olisit voinut toimia kuin aikuinen, ajatella niitä lapsia, ja sanoa miehelle, että palataan asiaan, kun olet eron ottanut.
Mutta et toiminut niin. Ja voit olla varma, että kaikki se paha, jonka olet tuon miehen lapsille perheen rikkomisen muodossa aiheuttanut, tulee vielä jossain vaiheessa kääntymään sinua vastaan ja saat ihan kaiken takaisin, korkojen kera.
Sääliksi käy tuollaiset luuserit!
ettei tahdo kenenkään perhettä olla rikkomassa.
Kysymys sinulle ap: miten määrittelisit seksisuhteesi naimisissa olevaan, perheelliseen mieheen??????? Eikö perheenrikkomista? Mitähän kummaa sitten?
Vai että onnellinen olisit jos kuulisit ukon valehdelleen? :D
Ihan oikeasti, totuuden jos haluat, sinun pitää kuulla kaikkien osapuolien versio.
Miksi mies muuttaisi tarinaansa nyt? Jos on sinuun uponnut kämppis-versio, niin tottakai se siinä pitäytyy :)
Ja hei, yhteys vaimoon ei ole niin törkeää kuin selän takana vehtaaminen.
Tietysti. Kenenkä muunkaan? Rakkaus näet on sellaista: kaunista, luottamuksellista, avointa. Se ei tuota kärsimystä, ei tuskaa, ei pahoita mieltä.
Minä uskon näin.
Meillä se johti siihen, että mies erosi. Katsoin eroitkut ja lohdutin ja ajattelin, että tästä se lähtee meidän liitto, mutta miestä kävi ahdistamaan ja kun haavat edellisestä liitosta oli nuoltu, mies jäi kiinni siitä, että petti myös minua.
Jos voi valehdella ensimmäiselle vaimolleen, voi valehdella myös toiselle vaimolleen.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Vai että onnellinen olisit jos kuulisit ukon valehdelleen? :D
Ihan oikeasti, totuuden jos haluat, sinun pitää kuulla kaikkien osapuolien versio.
Miksi mies muuttaisi tarinaansa nyt? Jos on sinuun uponnut kämppis-versio, niin tottakai se siinä pitäytyy :)
Ja hei, yhteys vaimoon ei ole niin törkeää kuin selän takana vehtaaminen.
Oot munkin miälest.
Ei ole trolli. Ja mies ei valehtele vaimolleen. Ihan mihin aikaan tahansa saan hänet kiinni ja joka ilta ollaan yhteydessä ainaskin 1,5 h, jos ei nähdä. Vaimo varmasti tietää. He ovat naimisissa, muttei heillä ole enää suhdetta, nih. ap
että olet hänen ykkösihanin rakkaussuhteensa, mutta hän on vaimonsa kanssa matkoilla? Nih?
Oletko tyhmä vai pitääkö tavuttaa: mies-ys-tä-vä-si läh-ti mat-koil-le vai-mon-sa kans-sa ja jät-ti si-nut ko-tiin.
Pässi narussa?! Vaimo ei anna ja vaimo ei ymmärrä, mutta sun kanssa seksi on taivaallista ja sä ymmärrät ihan kaiken ja miten kukaan voikaan noin syvällisesti ymmärtää ja rakastaa?
Mä olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Tajusin kerätä ylpeyteni ja he ovat yhä naimisissa. Saivat yhden lapsenkin meidän suhteemme jälkeen. Hän on yksi suurista rakkaussuhteistani ikinä, mutta olen jälkikäteen ymmärtänyt, että mies joka pettää vaimoaan eli siihen asti suurinta rakkauttaan, ei koskaan voi olla täysin varma aviomiehenä. Paras päätös siinä suhteessa.
Lopeta kärvistely ja etsi oma kulta. MÄ löysin sen ja se on parasta mitä mulle on ikinä tapahtunut.
Kaikki miehet ei todellakaan ole seurustelleet vakavasti ennen pysyvää liittoaan.
kukaan ei voi uskoa, että he ovat JOKA TAPAUKSESSA eroamassa. Jos näin ei olisi, en olisi miehen kanssa. Ja joku kirjoitti, että hanki "oma kulta". Kaikki on joskus eronneet jostain suhteesta. En mä mitään neitsytpoikaa halua. ap
Kaikki miehet ei todellakaan ole seurustelleet vakavasti ennen pysyvää liittoaan.
Nainen, joka alentuu mollaamaan itselleen täysin vieraan naisen ulkonäköä, tekemään vertailuja ja korottamaan itsensä timmin vartalonsa vuoksi arvokkaammaksi ihmiseksi ansaitsee vaimoaan pettävän miehen, joka ei voi sietää yhteisen historian ja elämän tuomia muutoksia vaimonsa kehossa.
Se on rumaa.
Minä rakastan vaimoani, sitä, että hänen vahva kehonsa on antanut meille kolme lasta. Ja se näkyy. Vaimoni rakastaa minua eikä hänessä aiheuta inhoa - saatikka tarvetta hakea timmiä lihaa - vakavan sairauden muuttama kehoni.
Petetylle vaimolle toivon jaksamista, ja ennen kaikkea toivon mahdollisessa erossa aikuisilta malttia; kaikkein vaikeinta lapsille tulee olemaan se, mikäli isä muuttaa suoraan kotoa vieraan naisen luo eikä lapsille anneta aikaa sopeutua jo pelkän eron tuomiin suuriin muutoksiin, vaan heidän tulee hyväksyä samassa katastrofissa heille ulkopuolinen ihminen isän uutena kumppanina ja äitipuolena.
En oo kuullut siitä vielä mitään koko reissun aikana. Kaipaakohan ollenkaan? ap
Nainen, joka alentuu mollaamaan itselleen täysin vieraan naisen ulkonäköä, tekemään vertailuja ja korottamaan itsensä timmin vartalonsa vuoksi arvokkaammaksi ihmiseksi ansaitsee vaimoaan pettävän miehen, joka ei voi sietää yhteisen historian ja elämän tuomia muutoksia vaimonsa kehossa.
Se on rumaa.
Minä rakastan vaimoani, sitä, että hänen vahva kehonsa on antanut meille kolme lasta. Ja se näkyy. Vaimoni rakastaa minua eikä hänessä aiheuta inhoa - saatikka tarvetta hakea timmiä lihaa - vakavan sairauden muuttama kehoni.Petetylle vaimolle toivon jaksamista, ja ennen kaikkea toivon mahdollisessa erossa aikuisilta malttia; kaikkein vaikeinta lapsille tulee olemaan se, mikäli isä muuttaa suoraan kotoa vieraan naisen luo eikä lapsille anneta aikaa sopeutua jo pelkän eron tuomiin suuriin muutoksiin, vaan heidän tulee hyväksyä samassa katastrofissa heille ulkopuolinen ihminen isän uutena kumppanina ja äitipuolena.
Nainen, joka alentuu mollaamaan itselleen täysin vieraan naisen ulkonäköä, tekemään vertailuja ja korottamaan itsensä timmin vartalonsa vuoksi arvokkaammaksi ihmiseksi ansaitsee vaimoaan pettävän miehen, joka ei voi sietää yhteisen historian ja elämän tuomia muutoksia vaimonsa kehossa. Se on rumaa. Minä rakastan vaimoani, sitä, että hänen vahva kehonsa on antanut meille kolme lasta. Ja se näkyy. Vaimoni rakastaa minua eikä hänessä aiheuta inhoa - saatikka tarvetta hakea timmiä lihaa - vakavan sairauden muuttama kehoni. Petetylle vaimolle toivon jaksamista, ja ennen kaikkea toivon mahdollisessa erossa aikuisilta malttia; kaikkein vaikeinta lapsille tulee olemaan se, mikäli isä muuttaa suoraan kotoa vieraan naisen luo eikä lapsille anneta aikaa sopeutua jo pelkän eron tuomiin suuriin muutoksiin, vaan heidän tulee hyväksyä samassa katastrofissa heille ulkopuolinen ihminen isän uutena kumppanina ja äitipuolena.
Hah, mitä jeesustelua. Jos mä olen sanonut, että miehen ja vaimonsa avioliitto on heidän yhteisestä päätöksestään läpikäyty, eivät vain ole jaksaneet erota. Kaksi erilaista ihmistä, ei yhteisiä harrastuksia tai mitään.. Miksi pitää alkaa lässyttämään omaa ja vaimoin ihanaa plösähtänyttä kroppaa, yök. Nauttikaa te vaan toisistanne läskeinä, ihan kuinka tykkäätte. Mä tykkään miehestä, kun pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. Olisi se pinnallista tai ei. Ja samoin tämä mies, hän tykkää, kun nainen näyttää hyvältä. ap
Täällä tuntuu olevan liian vaikeaa ymmärtää, että joku voi oikeasti olla enemmän ihastunut tai rakastuntut siihen "toiseen" kuin omaan puolisoon - vaikka lomamatkalle lähdetäänkin perheen ja puolison kanssa.
Olen perheellinen nainen ja juuri tällät hetkellä lomamatkalla aviomieheni ja perheeni kanssa. Kaikki on periaatteessa hyvin ja myös sitä lomaseksiä on harrastettu! Ei se kuitenkaan missään mielessä vedä vertoja sille, mitä teemme rakastajani kanssa... En ymmärrä sitä ajatusta, jota täällä on kirjoitettu, että jos lähtee puolison ja lasten kanssa matkalle, jotenkin valtsisi tämän puolison ja hän olisi tärkeäpi kuin se toinene nainen tai mies. Nämä perhelomat ovat tärkeitä lapsille ja tottakai minäkin nautin kun lapset nauttivat - mutta kyllä silti kaipaan sitä toista!
pohjalta kun lähtee, niin susta on varmaan sitten ihan ok, kun esim. sairastat rintasyövän, menetät toisen rinnan ja olet kalju solumyrkkyhoidon takia, että mies sitten dumppaa sinut samantien, koska mies tykkää, kun nainen näyttää hyvältä (juu, sinäkin voit sen rintasyövän sairastaa - joka yhdeksäs nainen sen saa). Tai jos mies vaikkapa joutuu autokolariin ja saa kasvoihin pahat arvet, on ok jättää hänet, koska tykkäät kun mies näyttää hyvältä.
Mitäs sinä miehen kanssa harrastat yhdessä, muuta kuin seksiä (seksin viehätys kestää max kaksi vuotta, ihan tieteellisestikin todettuna, jos sen lisäksi muuta ei ole, ei suhdekaan kestä)? Mitä yhteisiä arvoja ja ajatuksia teillä on? No ainakin ne arvot, että on ok pettää aviopuolisoa, koska on niin kiva saada seksiä sen ulkopuolella pimulta, jolla on tiukka peppu ja että on ok ajatella vain omaa hetkellistä mielihyvää miettimättä mitä siitä seuraa muille asianosaisille? Siinähän sitä arvopohjaa jatkoon onkin. Onnea vaan...
Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.
ja kestät tylsyyttä. Mua ärsyttää, että olet mennyt antamaan määräysvallan elämästäsi. ja se eteerisen neidon kommentti "mies saa minut jos haluaa".
Haloo? Nyt juokset tosi lujaa toiseen suuntaan, etkä roiku säälipanona. Jos se avioliitto oikeasti vetelee viimeisiään, ukko tulee perässä.
Muutoin asia ratkeaa kivuttomasti.
ei ole provo. Empä tiedä, vaikka vaimo oikeasti olisi tällä palstalla. On ainakin alkonäöltään av-mamman näköinen- toisin kun mä:).
Ja tiedän ihan varmasti, että ero on tulossa. vaikka mun ja miehen juttu ei kestäisi niin mies haluaa erota. Toki toivon, että meidän onni jatkuisi ikuisesti. Meillä synkkaa ainakin tosi hyvin, niin sängyssä kuin muutenkin.. ap[/iAp, hanki elema!!! Sa oot av mamma muahaha. Onni ei kesta ikuisesti, rakkaus on verbi. Mua oksettaa tollaset jotka juoksee varattujen miesten perassa...
pohjalta kun lähtee, niin susta on varmaan sitten ihan ok, kun esim. sairastat rintasyövän, menetät toisen rinnan ja olet kalju solumyrkkyhoidon takia, että mies sitten dumppaa sinut samantien, koska mies tykkää, kun nainen näyttää hyvältä (juu, sinäkin voit sen rintasyövän sairastaa - joka yhdeksäs nainen sen saa). Tai jos mies vaikkapa joutuu autokolariin ja saa kasvoihin pahat arvet, on ok jättää hänet, koska tykkäät kun mies näyttää hyvältä. Mitäs sinä miehen kanssa harrastat yhdessä, muuta kuin seksiä (seksin viehätys kestää max kaksi vuotta, ihan tieteellisestikin todettuna, jos sen lisäksi muuta ei ole, ei suhdekaan kestä)? Mitä yhteisiä arvoja ja ajatuksia teillä on? No ainakin ne arvot, että on ok pettää aviopuolisoa, koska on niin kiva saada seksiä sen ulkopuolella pimulta, jolla on tiukka peppu ja että on ok ajatella vain omaa hetkellistä mielihyvää miettimättä mitä siitä seuraa muille asianosaisille? Siinähän sitä arvopohjaa jatkoon onkin. Onnea vaan...
Se, että musta on muodostunút tässä ketjussa kovin pinnallinen kuva, ei tarkoita, etteikö mulla olisi paljon muutakin ajatuksia pääni sisällä, kuin mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Täällä on nyt ihme jeesukset liikkeellä.
En viitsi tähän enempää kommentoida.. ap
ettei tahdo kenenkään perhettä olla rikkomassa.
Kysymys sinulle ap: miten määrittelisit seksisuhteesi naimisissa olevaan, perheelliseen mieheen??????? Eikö perheenrikkomista? Mitähän kummaa sitten?