Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex käynyt meillä sisällä, kun olimme töissä..

Vierailija
09.07.2012 |

Olen niin vihainen! Koti on koti..mulla täällä sattui sinä päivänä olemaan vaikka mitä arkaluontoista juttua pöydillä levällään, varmaan käynyt lukemassa/katsomassa kaiken.

Kävi siis hakemassa kouluikäistä lastaan meiltä, kun olimme itse töissä ja sain lapselta kuulla, että on käynyt sisällä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö kotinne ole lapsen koti?

Tuskin exä siellä mitään nuuski, lapsihan oli paikalla?

Kyllä täällä on lapsellista ja vainoharhaista porukkaa...

Miehen exä ostelee meidän tyttärelle lahjoja, mikä on minusta tosi kultaista. Ja minä olen tosi läheinen heidän lapsensa kanssa, vaikka äidillään asuukin. Itse exän kanssa emme paljoa juttele, mutta tulemme hyvin toimeen kun samaan paikkaan osutaan. Miksi niille exille pitää olla niin katkeria? Mieshän on valinnut sinut.

Toisilla nyt vaan sattuu olemaan elämää ennen suhdettakin. Mieluummin perhetausta kuin satoja yhden illan juttuja.

Vierailija
42/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiisi, kun et ole itse paikalla?

Miehen exä ostelee meidän tyttärelle lahjoja, mikä on minusta tosi kultaista. Ja minä olen tosi läheinen heidän lapsensa kanssa, vaikka äidillään asuukin. Itse exän kanssa emme paljoa juttele, mutta tulemme hyvin toimeen kun samaan paikkaan osutaan. Miksi niille exille pitää olla niin katkeria? Mieshän on valinnut sinut.

Toisilla nyt vaan sattuu olemaan elämää ennen suhdettakin. Mieluummin perhetausta kuin satoja yhden illan juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten selvisikin että haki lasta... Tuliko ihan yllätyksenä hakemaan lasta vai oliko sovittu juttu? Ei sitten käynyt mielessä, että lapsi voisi pyytää äidin vaikka katsomaan jotain juttua (lemmikkiä, askartelua, uutta lelua, mitä vain). Äidin olisi sitten pitänyt kieltäytyä koska olisi pitänyt arvata että olette jättäneet jotain arkaluontoista nähtävälle paikalle.

Vierailija
44/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä ei ole tervetullut, koska en halua hänen energioitaan kotiimme. Joutuis varmaan salviaa polttelemaan ja kaikenlaisia taikoja tekemään kodin uudelleen puhdistamiseksi ja tasapainottamiseksi.

Huh-huh, kaikkea sitä kuuleekin

Vierailija
45/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiisi, kun et ole itse paikalla?

Vierailija
46/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hän ei ole sukua emmekä me ole mitään yhtä suurta perhettä.

Olette te tyhmiä =D

Vierailija
47/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hän ei ole sukua emmekä me ole mitään yhtä suurta perhettä.

Olette te tyhmiä =D

Vierailija
48/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuitenkin anoppi, joka on tullut kotiimme, kun olimme matkoilla ja toi sinne ystäviäänkin katsomaan uutta kotiamme. En todellakaan pitänyt siitä, ja mieheni sai suorastaan raivarin. Meillä ei käydä, kun olemme itse poissa.

Jos lapseni toisi koulukaverinsa ja tämän vanhemman meille kylään, kun olen töissä, reagoisin varmaan aika samalla tavalla. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy tajuta, että lapset eivät voi kutsua vieraita kotiin ilman lupaa.

En siis missään nimessä hyväksyisi tilannetta vaan yrittäisin saada miehen tajuamaan, että meille tullaan silloin, kun olemme kotona tai kun asiasta on erikseen sovittu. Vaikka äiti onkin tietysti lapselle läheinen, niin ei sitä äitiäkään voi kutsua kylään ilman lupaa. Lapset kun ovat näissä asioissa aika lailla aikuisen vietävissä (ellei ole kyse jo lähes täysi-ikäisestä). Sovittaisiin siis exän kanssa, että jos lapsi haluaa näyttää huonettaan, tämä tehdään sovitusti joku kerta, ei salaa, eikä yllättäen.

Minullekin koti on sellainen, että sinne ei noin vain ventovieraat tai lapsen ystävätkään tule vaan asioista keskustellaan etukäteen. Erityisesti ihmettelen aikuista, jonka mielestä on luontevaa mennä toisen kotiin, kun kodin aikuiset ovat poissa ja täysin tietämättömiä aikeista.

Vierailija
49/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskeeko MIEHESI EKSÄNSÄ SISÄÄN??

Vierailija
50/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi vielä pakkailee tavaroitaan? Pikkaisen hullun kuuloista, että äiti ei saisi olla lapsensa kodissa hetkeä odottelemassa.

Vierailija
51/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen täytyy tajuta, että lapset eivät voi kutsua vieraita kotiin ilman lupaa.

Lapsen äiti on siis vieras ihminen!!

Vaikka äiti onkin tietysti lapselle läheinen, niin ei sitä äitiäkään voi kutsua kylään ilman lupaa.

Miksei?? Siis lapsi ei saa kutsua äitiään kotiinsa ilman lupaa. Kysytkö sinä luvat mieheltä, lapsiltasi, miehesi lapsilta ennen kuin kutsut oman äitisi kylään?

Minullekin koti on sellainen, että sinne ei noin vain ventovieraat tai lapsen ystävätkään tule vaan asioista keskustellaan etukäteen.

Oliko se äiti ventovieras?? Onko kotisi kenekään muun koti? Lapsen?

Erityisesti ihmettelen aikuista, jonka mielestä on luontevaa mennä toisen kotiin, kun kodin aikuiset ovat poissa ja täysin tietämättömiä aikeista.

Miksi ihmettelet? Jos vaikka haet lapsesi kaveria teille ja hänellä on kassi vielä kesken pakkaamisen tai hän haluaa näyttää sinulle huonessaan jotain. Käännytkö ovelta ulos ja menet istumaan autoon? Toteat, että minulla ei ole lupaa tulla huoneeseesi katsomaan uutta sänkyäsi/piirustustasi tms. Vai sovitko aina etukäteen lasten vanhempien kanssa, että sinulla on lupa tulla kaverin huoneeseen, kun haet häntä? Vai etkö ole missään tekemisissä lasten kavereiden kanssa?

Vierailija
52/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään mun ex-miehen ja meidän nyksien kanssa jopa joskus baarissa yhdessä, koska kaikki me kasvatetaan sitä lasta. Onneksi meistä kukaan ei ole tuollainen ja kaikki puhaltavat yhteen hiileen, kaikkien lasten ja aikuisten hyväksi.

En ymmärrä sinua yhtään!!!

Vierailija
53/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen ex kävisi poissaollessanne tutkimassa kotianne? Mites, voisinko minä käydä nuuskimassa exän kotia, kun hän ei ole kotona? Pyydänkin lapselta avaimen, niin käyn "hakemassa lapsen uikkarit" sieltä. Ap

Ramppaahan siellä lasten kavereita ja naapureita ja sohvasurffaajiakin kun en ole kotona. Minä tosin en ole demonisoinut exiä, ihan tavallisia ihmisiä ovat. Exyys ei tee heistä hirviöitä.

Vierailija
54/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kodissa taas miehen vkl-lapsetkaan ei saa olla yksinään paikalla ja exällä ei todellakaan ole asiaa edes pihamaalle. Nyyhkijämammoille tiedoksi, että meillä kotonaan ovat vain ne, jotka ovat meidän osoitteessamme kirjoilla. Muiden kodit ovat muualla.

Vierailija
55/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen täytyy tajuta, että lapset eivät voi kutsua vieraita kotiin ilman lupaa.

Vaikka äiti onkin tietysti lapselle läheinen, niin ei sitä äitiäkään voi kutsua kylään ilman lupaa.

Miksei?? Siis lapsi ei saa kutsua äitiään kotiinsa ilman lupaa. Kysytkö sinä luvat mieheltä, lapsiltasi, miehesi lapsilta ennen kuin kutsut oman äitisi kylään?

Minullekin koti on sellainen, että sinne ei noin vain ventovieraat tai lapsen ystävätkään tule vaan asioista keskustellaan etukäteen.

Erityisesti ihmettelen aikuista, jonka mielestä on luontevaa mennä toisen kotiin, kun kodin aikuiset ovat poissa ja täysin tietämättömiä aikeista.

Miksi ihmettelet? Jos vaikka haet lapsesi kaveria teille ja hänellä on kassi vielä kesken pakkaamisen tai hän haluaa näyttää sinulle huonessaan jotain. Käännytkö ovelta ulos ja menet istumaan autoon? Toteat, että minulla ei ole lupaa tulla huoneeseesi katsomaan uutta sänkyäsi/piirustustasi tms. Vai sovitko aina etukäteen lasten vanhempien kanssa, että sinulla on lupa tulla kaverin huoneeseen, kun haet häntä? Vai etkö ole missään tekemisissä lasten kavereiden kanssa?

Lapset ei kutsu meille ketään ilman meidän lupaamme. Saati sitten lapset, jotka eivät edes asu meillä.

Vierailija
56/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät voi tuoda keitä tahansa tuttujaan tai edes sukulaisiaan kylään meidän vanhempien tietämättä. Erityisesti esikoinen on niin avoin ja huoleton luonne, että saattaisi kutsua keitä tahansa kadulta kylään, ja siksi meille ei kutsuta ketään ilman lupaa.

Kerran veljeni tuli meille esikoisen mukana, naapuri soitti minulle töihin ja minä vauhdilla kotiin katsomaan, kuka sinne on tullut. Tästä oppi niin veli kuin esikoinenkin, että asiat sovitaan aikuisten kesken.

Vierailija
57/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kodissa taas miehen vkl-lapsetkaan ei saa olla yksinään paikalla ja exällä ei todellakaan ole asiaa edes pihamaalle. Nyyhkijämammoille tiedoksi, että meillä kotonaan ovat vain ne, jotka ovat meidän osoitteessamme kirjoilla. Muiden kodit ovat muualla.

Vierailija
58/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai sinun kodissasi? .. Miehen lapset ei ole perhettä.. Aivan järkyttävää.

Vierailija
59/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITKETÄÄN YHDESSÄ MITEN KAMALAA!!!

Vierailija
60/72 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman lapset eivät olekaan perhettä siellä, missä eivät asu. :'( Kaamea kohtalo ja traumatisoiva lapsuus.