Miehen ex käynyt meillä sisällä, kun olimme töissä..
Olen niin vihainen! Koti on koti..mulla täällä sattui sinä päivänä olemaan vaikka mitä arkaluontoista juttua pöydillä levällään, varmaan käynyt lukemassa/katsomassa kaiken.
Kävi siis hakemassa kouluikäistä lastaan meiltä, kun olimme itse töissä ja sain lapselta kuulla, että on käynyt sisällä.
Kommentit (72)
oman miehen ex kävisi poissaollessanne tutkimassa kotianne? Mites, voisinko minä käydä nuuskimassa exän kotia, kun hän ei ole kotona? Pyydänkin lapselta avaimen, niin käyn "hakemassa lapsen uikkarit" sieltä. Ap
Jospa se vaan haki sen lapsen ja sä kuvittelet sen nuuskimisen?
Mikäli miehen exä, harakka kävisi meillä raivostuisin Todella. Miehen lapsi, harakan kakara ei meillä vähään aikaan kävisi. Piste.
Ilmeisesti on vaikea tajuta, että joskus se exä on tehnyt asioita, joita ei voi antaa anteeksi, eikä tämän kanssa todellakaan olla väleissä. Silloin sillä ei ole asiaa edes pihalle.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 10:43"]
Mä olen kanssa hyvin tarkka siitä, että mun kotiini ei mene ketään kutsumatta ja olen ottanut mm. hirveät raivarit, kun kaveri meni omalla avaimellaan hakemaan unohtunutta koruaan kertomatta mulle etukäteen ja tietämättä edes olenko kotona vai en (se, että ei avaa ovea, ei tarkoita ettei ole kotona, voi olla vaikka harrastamassa seksiä..).[/quote]
Jos et halua ketään kutsumatta kotiisi, miksi sitten yleensä olet antanut kaverillesi avaimen? Vai toimiiko tämä niin että ilmoitat kaverillesi aina etukäteen koska hän voi mennä tai tulla käymään sillä antamallasi avaimella?
No jo on ongelmat...kannattaa hankkia elämä
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:19"]
Jos et halua ketään kutsumatta kotiisi, miksi sitten yleensä olet antanut kaverillesi avaimen? Vai toimiiko tämä niin että ilmoitat kaverillesi aina etukäteen koska hän voi mennä tai tulla käymään sillä antamallasi avaimella?
[/quote]
Joo, kaverilla siis oli avain, koska on kätevää, että on vara-avain jossain ja hän kävi hoitamassa kissan ja kukat, jos olin reissussa.
Lähti avain kyllä tuossa vaiheessa kaverilta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:19"]
[/quote]
Joo, kaverilla siis oli avain, koska on kätevää, että on vara-avain jossain ja hän kävi hoitamassa kissan ja kukat, jos olin reissussa.
Lähti avain kyllä tuossa vaiheessa kaverilta.
[/quote]
Niin ja siis on mullakin ollut miesystävän avain silloin ennen kuin muutettiin yhteen. Ei mulle tullut mieleenkään paukata hänen luokseen milloin vain ilmoittamatta vaan oli aina etukäteen tiedossa, kun menen sinne. Ja sama toisinpäin, ei hän ryntäillyt mun asuntooni ilmoittamatta vaan aina sovitusti.
Sama
Se koti ei varmaan ole sen enempää miehesi koti kuin sinunkaan koti? ja se ex ei varmaankaan ole mitenkään exäsi omistuksessa tai suojelussa? Miehesi mielipiteestä huolimatta voit itse sanoa (asiallisesti tosin) exälle että toivomuksesi olisi, että sisälle ei mennä.
Puhukaa asioista niinkuin ne ovat, en ainakaan itse enää jaksa tätä kieroilua kun joka paikka pitää räyhätä, vihjailla tai vinoilla..
No mä ainakin suuttuisin, jos miehen ex tulisi meille sisälle. Ei sillä ole mitään asiaa tänne. Vaikka lapset täällä käykin niin ei tosiaan ole eksällä mitään tulemista, kuten ei kellään muullakaan ei-toivotulla henkilöllä. Onneksi mies on samaa mieltä. Ihan sama onko kyseessä ex vai joku muu, en halua että kukaan käy meillä silloin kun emme ole kotona!
mun exän nyxä on hoitanut mun koiraa, kun oltiin reissussa.
Aikuiset ihmiset, koittakaa käyttäytyä.
lapsihan on varmaankin lukutaitoinen, jos on yksin kotona ilman aikuisen seuraa. Lapsihan on voinut itse nuuskia ja kertoa äidilleen asiat.
Aika kumma juttu on, jos ei lapsi voisi pyytää omaa vanhempaansa kotiin sisälle!
Etpä todellakaan kuulosta aikuiselta tai ainakaan täyspäiseltä!
Ehkä hän toi kotiisi jonkin exänyxä-basillin???
Miksipä luulet, että asiasi kiinnostavat häntä lainkaan?
Entäs sitten, kun lapsella tulee juhlia: rippi-, valmistumis- jne. eikö lapsen vanhemmat voi juhlia toistensa kodeissa vai?
Eli hän tonkisi ja nuuskisi toisten kodin uteliaisuuttaan.
oman miehen ex kävisi poissaollessanne tutkimassa kotianne? Mites, voisinko minä käydä nuuskimassa exän kotia, kun hän ei ole kotona? Pyydänkin lapselta avaimen, niin käyn "hakemassa lapsen uikkarit" sieltä. Ap
Sanoisitteko tällaisesta asiasta tälle naikkoselle? Kun mieleni tekisi räjähtää mutta miehen mielipide on, että mitä sen nyt on väliä jos exä on meillä käynyt. Ap
Lopeta nyt vainoharhailu ap.
mun miehen exän kotona, kun se on ollut itse töissä. Vietiin miehen tytär kotiinsa ja tytär pyysi meitä miehen kanssa katsomaan huonettaan. Eipä tullut edes mieleen, että siinä on jotain outoa. Tosin olemme siellä muutenkin joskus käyneet ihan exän pyynnöstä. Mun mielestä olis outoa, jos lapsi ei sais kutsua meitä kotiinsa.
Olimme mieheni kanssa reissussa, isäni oli kissan vahtina kotonamme. Mieheni lapset olivat hakeneet kumpparit sisältä, isäni oli juuri lähdössä ulkoilemaan. lapset olivat tulleet vauhdilla sisään ja sanoneet useaan kertaan, että "äitikin haluaa tulla sisälle". Isäni oli yrittänyt sanoa, että on juuri lähdössä, lapset eivät antaneet periksi ja kohta äitinsä olikin jo meillä sisällä. Siinä se eteisessä oli yrittänyt kuikuilla mille meillä näyttää. Eipä uskalla tulla meille silloin kun itse olemme kotona, koska mieheni ei sitä hyväksyisi. Me elämme nyt omaa elämäämme ja meille tullaan silloin sisään kun pyydetään -> ei kutsumatta ja varsinkaan silloin kun emme ole itse paikalla!!!
lapsi halusi näyttää huoneensa. Alkuun en mennyt sisälle ja lapseni ihmetteli kamalasti, miksi en voi tulla. Sitten yks päivä sanoin, että nyt voin tulla.
Tiedän myös, että exäni käy minun kotonani, kun minä en ole siellä.
Ymmärrän, että joku ei tästä tykkää. Mutta en oikein kykene ymmärtämään sitä, että tämä asia olisi elämän ja kuoleman kysymys.
Miksi? Eikö kotinne ole lapsen koti?
Tuskin exä siellä mitään nuuski, lapsihan oli paikalla?
Miksi? Eikö kotinne ole lapsen koti?
Tuskin exä siellä mitään nuuski, lapsihan oli paikalla?