Mä luulen, että tapailemani mies ei olekaan kiinnostunut musta, kun se puhuu
aina mulle kaikista negatiivisista asioista. ´Valittaa kaikista asioista ja kiroaa, röyhtäilee, selittää ripulistaan. Ei siis yritä mitään kivaa vaan kaikkea ällöä kokoajan. Ollaan tunnettu vasta joku 1.5kk. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
joku voisi sanoa nyt jotain, pliis.
Pliis, saisinko sen yhteystiedot, jos teillä menee poikki.
Mutta ihan oikeesti.. En tiedä, haluaako se viestittää, ettei kiinnosta vai onko jotkut oikessti tommosia?? En mä kauaa tommosta kattele. Mutta jos nyt hetken, kun on siinä paljon hyvääkin. ap
ole Micke. taidan kyllä tietää senkin:) ap
"Näin tulkitset sikamiestä oikein ja ymmärtäväisesti."? Käy kirjastossa. :)
olemassa joku negatiivisuuden aaltopituus?
sitten se kaivelee korviaan ja näyttää mulle sitä töhnää ja niistää kauheen kovaäänisesti. Sanokaa nyt vaan, että voiso se olla oikeasti kiinnostunut musta. Se tieto riittää. ap
kyllä sen voi tuolta pohjalta ihan empimättä sanoa. Kuulostaa kyllä oikein hyvältä.
Sähän sen kanssa olet ollut 1.5 kk. Ehkä katsele toinen mokoma. Anna miehelle tilaisuus.
Oletko jo rakastunut vai miksi et heivaisi häntä muualle?
Tämä suhde on minusta täysin ap:n hallinnassa. Micke varmasti runkkailee kuvallesi.
Eli eihän toi nyt kerro mitään siitä tykkääkö se susta. Sehän kertoo vain sen, ettei tuolla miehellä ole kovin sivistyneet käytöstavat.
Siinä kävi niin, että ehdin hiukan rakastua.. Nyt on sitten ukko muuttunut tommoseksi, pikkuhiljaa tässä parin viikon aikana. Ja kun siinä on paljon hyvääkin; ensinnäkin on tosi komea, hyväkroppainen, pukeutuu hyvin, hyvä sängyssä, hyvä suutelija, hellä, kun sille päälle sattuu. Lisää kommentteja. Kun musta tuntuu vähän, että se haluaa eroon, kun käyttäytyy noin äklösti.
jos hänen perheensä tavat ovat tuollaiset? Luonnonlapsi? Nyt sanot sille että sinua häiritsee sen käytös, ei välttäm tiedä ettet tykkää siitä. Jos ei ota sun toiveita huomioon niin kannattaa miettiä jaksatko katella pitemmän päälle..
nyt jotain.. Aiemmat miehet ovat ´vielä tässä vaiheessa ainakin esittäneet kivoja. Ihan kun tämä haluaisi, että sanoisin, että riittää, heippa. ap