Mä luulen, että tapailemani mies ei olekaan kiinnostunut musta, kun se puhuu
aina mulle kaikista negatiivisista asioista. ´Valittaa kaikista asioista ja kiroaa, röyhtäilee, selittää ripulistaan. Ei siis yritä mitään kivaa vaan kaikkea ällöä kokoajan. Ollaan tunnettu vasta joku 1.5kk. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
haluaa lisää kommentteja. Onko toivoa?
"Haluatko musta eroon kun oot alkanut käyttäytyä noin ällösti"?
Voi myös olla että sen mielestä tuo on ihan normaalia käytöstä läheisten ihmisten kesken ja se on alkanut tuntea itsensä läheiseksi sun kanssa :)
seuraan sitä nyt hetken ja mietin sitten, että onko liian sika ollakseen mun kanssa. Voihan se olla, että tuntee olonsa vaan niin kotoisaksi mun seurassa, että voi olla rehellinen oma itsensä. Mä oikeesti mietin, että voisiko joku mis olla niin kiero, että alkaisi siaksi, jotta pääsisi eroon... ap
voiko se olla oma itsensä sun seurassa, eiks miehet oo oikeestikin vähän ällöjä? :O
ne aika ällöjä.. laitan aina sormet salaa korville, kun se alkaa röyhimään ja irvistän niin ettei se huomaa. Ja silti mä olen siihen niin ihastunut. ap
seuraan sitä nyt hetken ja mietin sitten, että onko liian sika ollakseen mun kanssa. Voihan se olla, että tuntee olonsa vaan niin kotoisaksi mun seurassa, että voi olla rehellinen oma itsensä. Mä oikeesti mietin, että voisiko joku mis olla niin kiero, että alkaisi siaksi, jotta pääsisi eroon... ap
ja hehän ovat aika suoraviivaisia sikäli, että todennäköisesti se olisi jo niin halutessaan lähtenyt, eikä se suinkaan kekkuloisi tuolla tavalla vain jotta saisi sinut ajattelemaan possutavoistaan niin, jonka jälkeen sitten toimisit näin jne. Kyllä sitä ihmisellä voisi tietysti olla vähän tapojakin... joten ehkä sä voit vapauttaa sen luontoon, jos ei sikatyyli muutu? Se pärjää tuolla ihan hyvin pitkälle syksyyn kun yötkin on lämpöisiä, ja ehkä joku korjaa sen suojiinsa, siis joku joka ei ole niin tapojen suhteen ronkeli?
vakavasti vapauttamista ja hankin jonkun joka osaa käyttäytyä. Jos se on tommonen kuuden viikon jälkeen niin vuoden päästä se varmaan paskantaa lattialle. ap
Ei yritä mielistellä tai olla teennäinen. Ehkä sen on hyvä olla kanssasi, kun uskaltaa olla oma itsensä.