Siis MIKSI niitä vanhoja ketjuja ei saisi nostaa?
Täällä vähän väliä joku tekee aloituksen, että "älkää nostako niitä vanhoja ketjuja" mutta koskaan niihin ei tule selitystä, että miksi ei saisi nostaa? Voisiko joku, jota asia häiritsee, vähän valaista näitä syitä, jos vaikka joku ymmärtäisi ja lopettaisi vanhojen nostamisen?
Kommentit (24)
No ei vanhojen ketjujen nostossa sinänsä mitään pahaa ole. Kunhan sen vain kertoo siinä nostossaan että törmäsin tähän ja tämä on vanha asia mutta nostin koska...
Se on mielestäni typerää että nostaa ikivanhan ketjun siten, että vastaa ap:lle. Sitten seuraavat laittaa myös ap:lle pitkiä vastauksia ja ohjeita, kysyvät tarkennuksia hoksaamatta että tuskin ap on vastailemassa tai lukemassa, kun ketju on aloitettu kahdeksan vuotta sitten. Ja se ketjun nostanut hihittelee kotonansa että sainpas huijattua ihmisiä vastailemaan. Tosi typerää ja vähä-älyistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei vanhojen ketjujen nostossa sinänsä mitään pahaa ole. Kunhan sen vain kertoo siinä nostossaan että törmäsin tähän ja tämä on vanha asia mutta nostin koska...
Se on mielestäni typerää että nostaa ikivanhan ketjun siten, että vastaa ap:lle. Sitten seuraavat laittaa myös ap:lle pitkiä vastauksia ja ohjeita, kysyvät tarkennuksia hoksaamatta että tuskin ap on vastailemassa tai lukemassa, kun ketju on aloitettu kahdeksan vuotta sitten. Ja se ketjun nostanut hihittelee kotonansa että sainpas huijattua ihmisiä vastailemaan. Tosi typerää ja vähä-älyistä.
Ei siinä ole minusta mitään kummallista, jos vastailee Ap:lle vuosia vanhaan viestiin. Ensinnäkin joku toinen saattaa olla samantapaisessa tilanteessa, ja toisekseen tämä on keskustelupalsta. Kiva lukea, mitä mieltä muut ovat ja miksi. Mitä väliä, vaikka joka toinen aloitus olis robotin tekemä, ja joka toinen trolli? Kunhan syntyy keskustelua. Ajankulua tämä vain on.
Tämä on yleinen juttu muillakin nettifoorumeilla, joissakin on huomautus tyyliin "keskustelu ketju on jo aika vanha, asia/kysymys on ehkä ratkaistu eikä tarvitse esille nostamista...jne". Toi on jotain turhaa nillitystä että foorumi näyttäisi "ajankohtaiselta" täynnä jotain eilen tai toissapäivänä aloitettuja keskusteluja. Pah, sanon minä. Jos asia jostakusta tuntuu mielenkiintoiselta, tottakai sen saa nostaa esille. Sitä vartenhan näitä foorumeja pidetään. Kannattaa vaikka piruuttaan nostaa esille, jos siltä tuntuu.
Vuosien takaisissa on vielä hauskoja ketjuja.
Ei mennyt heti toisella sivulla toisten keskustelijoiden nälvimiseksi.