Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa kaikki vaatteensa postimyynnistä?

Vierailija
27.06.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakaupoista on vaikea saada täsmälleen sitä, mitä haluaa, etenkin, jos tietää, mitä tahtoo, eikä ole valmis ostamaan sitä mallia ja väriä, mitä kaupassa sattuu olemaan. Pelkästään hyvälaatuisen valkoisen t-paidan metsästämiseen voi joutua käyttämään monta päivää tai vähintään tuntia.

Jos on löytänyt netistä hyvän, voi tilata monta samanlaista kerralla, toisin kuin kivijalkakaupoista. Jos normaalista kaupasta yrittää kahden kuukauden päästä saada samaa tavaraa kuin viimeksi, joutuu lähes aina toteamaan, että eipä oo. Nettikaupassa yleensä on.

Käytännöllinen ihminen tilaa netistä.

Miksi tuhlata aikaa kaupoissa, kun voi tilata haluamansa netin kautta suoraan kotiin.

Saan oikean koon, värin, mallin yms. Tilaan lähes kaiken ulkomailta ja olen todellakin tyytyväinen.

Vierailija
22/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja let's face it, shoppailu on ihan vihoviimeisintä puuhaa! Kuka menee kauppaan vaateostoksille ellei ole aivan pakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä edes tiedä, mistä ihmiset vaatteensa ostavat, joten miten voisin muodostaa käsitystä ihmisestä, joka ostaa kaikki vaatteensa postimyynnistä. Ja kun oletan, että tällä tarkoitetaan postimyyntiä ja nettikauppoja, niin edes yksittäisestä vaatteesta ei tiedä, mistä se on hankittu. Merkkivaatteitakin kun löytyy sekä kaupoista, että netistä...

Vierailija
24/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppani on sen muotoinen, että en voi ostaa mitään sovittamatta, enkä ala nettikaupoista palauttelemaan vaatteita tai tilaamaan neljää eri kokoa.

Vierailija
25/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa mennä kauppaan? Ei löydä kivoja vaatteita kaupoista?

Minä ostan melkein kaiken netistä.

Vierailija
26/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tilata vaatteita nettikaupoista, myös ulkomailta. Ehkä tärkein syy on helppous ja ulkomaisissa kaupoissa myös edulliset hinnat niissä vaatteissa, mitä kaipaan. Suomesta sellaisia ei löydy. Olen melko laiska enkä jaksa kierrellä kaupoissa paria tuntia pidempään. Jos menen ostamaan jotain normaalikaupasta, niin tiedän yleensä, mitä haluan. Menen listan mukaan kaupasta toiseen ja ostan ne tavarat, mitä olen suunnitellut etukäteen. Teen kyllä heräteostoksiakin, jos löytyy jotain. Parhaimmat vaateostokset normaalikaupoissa tulee tehtyä silloin, kun ei lähde etsimään mitään tiettyä... Otan yleensä selvää etukäteen kaupan nettisivuilta, että löytyykö kaupasta sitä, mitä haluan. Tai saatan soittaa kauppaan, että löytyykö jotain tiettyä, etten mene turhaan. Istun melko paljon muutenkin tietokoneella, niin shoppailu sujuu siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän