Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa kaikki vaatteensa postimyynnistä?
Kommentit (26)
Itse tajusin vasta muutama kuukausi sitten, ettei mun todellakaan tarvitse käydä kaupoissa. Kaikki lasten vaatteet tilaan netistä, ja suuren osan itsellekin.
tai hänellä ei ole aikaa. Kuten minä.
Ihmiset, varsinkin naiset, jotka tilaavat suurimman osan vaatteista ja/tai tavaroista postimyynnistä ovat JUNTTEJA ja yleensä kovin MAALAISIA!!
Osa postimyyntifriikeistä on rahavaikeuksissa olevia henkilöitä, jotka ostelevat niillä helvetin aikaisilla osamaksuilla!!
kiireinen, laiska tai asuu jossain maalla kaukana kaupoista eikä hänellä ole autoa (julkista liikennettä ei oikealla maaseudulla ole). Niin tai sitten ei vain suomen valikoimat kelpaa ja tilaa ulkomailta kaikki vaatteensa.
tilaa suurimman osa vaatteistaan, kengistään ja laukuistaan (jotka ovat ns. merkkitavaraa) netin kautta ulkomailta. Ja tunnustan, olen kateellinen. Itselläni ei olisi moiseen shoppailuun varaa, vaikka Espoossa mekin asumme ;)
Ei kai tässä nyt puhuttu vain jostain Ellos-Anttila-katalogishoppailusta..
Ihmiset, varsinkin naiset, jotka tilaavat suurimman osan vaatteista ja/tai tavaroista postimyynnistä ovat JUNTTEJA ja yleensä kovin MAALAISIA!!
Osa postimyyntifriikeistä on rahavaikeuksissa olevia henkilöitä, jotka ostelevat niillä helvetin aikaisilla osamaksuilla!!
Ihmiset, varsinkin naiset, jotka tilaavat suurimman osan vaatteista ja/tai tavaroista postimyynnistä ovat JUNTTEJA ja yleensä kovin MAALAISIA!! Osa postimyyntifriikeistä on rahavaikeuksissa olevia henkilöitä, jotka ostelevat niillä helvetin aikaisilla osamaksuilla!!
Juu olen tilannut tavaraa postifirmoista ja jopa osamaksulla. No saanut olen mitä halunnut ja maksanutkin kaikki ajallaan.
Minusta on hyvä, että löytyy erivaihtoehtoja. Elämäntilanteetkin saattaappi muuttua ym. En esim. ole pikavippien alashuutaja jollekin se saattaa olla se senhetkinen henkireikä.
Pitäähän palveluita olla ja jokainen käyttää miten kulloinkin elämäntilanteensa sopii. Ongelmakäyttäjät ovat sitten asia erikseen oli sitten kyse vipeistä,osamaksuista ym.
Siitä mulle tulee mieleen just joku 80-luvun Elloksen katalogi ja se toki kuulostaa elähtäneeltä sanalta.
Itse tilaan paljonkin vaatteita ulkomaisista ja kotimaisista nettikaupoista niin itselleni kuin lapselleni. Ei ole enää entiseen tapaan aikaa tai viitseliäisyyttä kierrellä kaupoissa. Tilaan erityisesti merkkivaatteita, joita ei Suomesta saa ja joihin olen ulkomailla tykästynyt ja joiden koot tiedän.
Ulkomailta saa paljon laatumerkkejä hiukan edullisempaan hintaan, jos on aikaa metsästää. Löytyy esim. paljon erikoisia vaatemerkkejä, joita ei Suomesta saa. Ei todellakaan pelkkää Ellosta!
ylipainoinen jolle ei riitä kauppojen koot.
-ei pääse itse ostoksille koska ei ole aikaa tai kotoa ei voi lähteä noin vain
-asuu paikkakunnalla, jolla on huono tarjonta kaupoista
tai
-haluaa joitain tietyn merkin vaatteita, joita ei saa Suomesta tai läheltä
-inhoaa kaupoissa ravaamista
sitten kun olis aikaa shoppailla, kaupat on jo kiinni.
Kokoja kyllä löytyy kaupastakin, mutta harvemmin sellaista mistä itse pidän (kokoa 44, kaikissa omasta mielestäni hienoissa vaatteissa koot loppuu 42...). Eikä olisi haluakaan kierrellä pienen pojan äippänä, kun ei tämä veijari vaunuissa viihdy. Illalla ihana selailla ebayta kun poikainen on unten mailla. Ei paremmasta väliä :)
Kauppakaupoista on vaikea saada täsmälleen sitä, mitä haluaa, etenkin, jos tietää, mitä tahtoo, eikä ole valmis ostamaan sitä mallia ja väriä, mitä kaupassa sattuu olemaan. Pelkästään hyvälaatuisen valkoisen t-paidan metsästämiseen voi joutua käyttämään monta päivää tai vähintään tuntia.
Jos on löytänyt netistä hyvän, voi tilata monta samanlaista kerralla, toisin kuin kivijalkakaupoista. Jos normaalista kaupasta yrittää kahden kuukauden päästä saada samaa tavaraa kuin viimeksi, joutuu lähes aina toteamaan, että eipä oo. Nettikaupassa yleensä on.
Käytännöllinen ihminen tilaa netistä.
Jotkut tilaavat ihan huvikseen, niinku esim minä ja monet kaverit. Emme ole läskejä emmekä rahaongelmissa. Se on kivaa selailla vaatteita netissä ja jos tietää tarkasti omat kokonsa, äärimmäisen helppoa ja kätevää! ei tarvitse kauppojen ruuhkissa hikoilla! muutenkin ihmismassat ahdistaa..
Itse tilaan kaikki omat vaatteeni postimyynnistä, koska omaa tyyliäni olevia vaatteita ei löydy muualta. Lähin goottivaatteisiin erikoistunut liike taitaa löytyä 250 kilsan päästä.
Yhden vakinettiliikkeen kuvasto tulee kotiin asti mutta yleensä selailen sitten netissä valikoimaa.
Minä tilaan 99% vaatteistani netistä, ulkomailta, laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita. Ei siis mitään Ellos-kamaa. Onko jotain "postimyyntiä" enää olemassakaan?
Täällä niitä kauppoja ei kasva joka kadun kulmassa ja vaihtoehdot ovat aika vähissä.
Asun pääkaupunkiseudulla, olen hyvätuloinen, mulla on auto ja lyhyet matkat kauppoihin. En ole liian kiireinen enkä tosiaankaan lihava. Mutta mä INHOAN vaatekaupoissa kiertelyä!
Sen ajan, jonka hajoaisin kaupoissa, käytän mieluummin perheeni kanssa olemiseen. Vaatteita voin ostaa nettikaupasta samalla, kun sivusilmällä katselen illalla tv:tä.
Itse tilaan melko paljon postimyynnistä kun ei koskaan ole aikaa käydä ostoksilla :)