Millaista on olla kaunis tai komea?
Kommentit (58)
En usko, ainakaan oman elämänkokemukseni kautta oppineena. Ei ulkonäkö vaikuta siihen miten elämän kokee. Muut tekijät voivat vaikuttaa enemmän kuin henkilö itse. Kauneus on lisäksi katsojan silmässä.
Naisena kamalaa. Miehiä pörräsi ympärillä ja lähinnä vain röyhkeimmät uskalsivat lähestyä. Kivat, mukavat miehet arastelivat ja itse jouduin tekemään hartiavoimin töitä, että tuleva lasteni isä lopulta uskoi, että juuri hänet minä haluan.
Vaikuttaa hyvältä. Nimittäin tuo, että kauniit naiset joutuu itse isku hommiin. Tä on hyvä meille kilteille ja ujoille.
Vierailija kirjoitti:
Naisena kamalaa. Miehiä pörräsi ympärillä ja lähinnä vain röyhkeimmät uskalsivat lähestyä. Kivat, mukavat miehet arastelivat ja itse jouduin tekemään hartiavoimin töitä, että tuleva lasteni isä lopulta uskoi, että juuri hänet minä haluan.
Röyhkeimmät = rumat, tavalliset
Kivat, mukavat = komeat, top 1% hyvännäköiset
Korjasin vain.
Eli ihan paskaa olla kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan paskaa olla kaunis nainen
On ja typerimmät omat naiskaveritkin kadehtivat, vain fiksuimmat eivät.
Ahdistaa kun vieraat ukot kyylää julkisella paikalla, vaikka en edes etsi siellä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kadehtii ja miehet kuolaa. Ja siis kaiken ikäiset miehet katselee Jopa 13 vuotiaat pojat ja kuusikymppiset papat.
Bikineissä rannalla et saa olla rauhassa, minulle on mm mies tullut laiturilla viereen ja alkanut hyppiä. Sanoi että tuli tarkastamaan laiturin turvallisuuden ja yritti tehdä tikusta asiaa.
Etelän lomalla miehet tuijottaa sinua ja vaimot siinä vietessä
Metrossa keski-ikäiset lihavat naiset katsovat sinua vihaisesti ja halveksuen
Töissä miesasiakkaat haluavat vain sinut palvelemaan
Et edes kaupassa saa olla rauhassa vaan tuntematon mies pysäyttää sinut kesken kauppareissun ja kehuu vartaloani ja kasvoja ja pyytää treffeille
En edes mene baareihin. Siellä ollessani kaksi miestä alkoi tapella kumpi saa tarjota minulle juotavaa
Tanssiessasi tyttökavereiden kanssa vieras mies liimautuu seuraasi eikä usko sanaa EI, joudut pyytämään portsarin heittämään miehen ulos jotta saat olla rauhassa
Töissä naispuoliset työkaverit piikittelevät sinua urheiluharrastuksestasi ja salaattilounaasta. Miten sä syöt noin vähän??? Ym
Saat kuulla kommentointia jatkuvasti
Ulkomailla miehet viheltelee jälkeesi ja julkisilla kulkiessa ruuhkassa persettäsi nipistellään
Töissä keski-ikäinen, naimisissa oleva pomosi yrittää flirttailla kanssasi ja tarjoaa autokyytiä kotiin ym
Palaa takaisin maan pinnalle. Ainakin osan jutuista olet vaan kuvitellut ja luulet, että koko maailma pyörii sinun ja ulkonäkösi ympärillä ;)
Raskasta. Yhtenä iltana en saa istua rauhassa edes muutamaa pysäkkiä bussissa. Kirjaimellisesti kun edellinen mies lähtee, toinen tulee pokailemaan. Epätoivottua huomiota jatkuvasti arjessakin. Osa tutuistakin lääppii tai halaa turhan pitkään. Yritän olla ja elää mahdollisimman näkymättömästi enkä pukeudu näyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kadehtii ja miehet kuolaa. Ja siis kaiken ikäiset miehet katselee Jopa 13 vuotiaat pojat ja kuusikymppiset papat.
Bikineissä rannalla et saa olla rauhassa, minulle on mm mies tullut laiturilla viereen ja alkanut hyppiä. Sanoi että tuli tarkastamaan laiturin turvallisuuden ja yritti tehdä tikusta asiaa.
Et edes kaupassa saa olla rauhassa vaan tuntematon mies pysäyttää sinut kesken kauppareissun ja kehuu vartaloani ja kasvoja ja pyytää treffeille
En edes mene baareihin. Siellä ollessani kaksi miestä alkoi tapella kumpi saa tarjota minulle juotavaa
Tanssiessasi tyttökavereiden kanssa vieras mies liimautuu seuraasi eikä usko sanaa EI, joudut pyytämään portsarin heittämään miehen ulos jotta saat olla rauhassa
Töissä naispuoliset työkaverit piikittelevät sinua urheiluharrastuksestasi ja salaattilounaasta. Miten sä syöt noin vähän??? Ym
Ulkomailla miehet viheltelee jälkeesi ja julkisilla kulkiessa ruuhkassa persettäsi nipistellään
Töissä keski-ikäinen, naimisissa oleva pomosi yrittää flirttailla kanssasi ja tarjoaa autokyytiä kotiin ym
Palaa takaisin maan pinnalle. Ainakin osan jutuista olet vaan kuvitellut ja luulet, että koko maailma pyörii sinun ja ulkonäkösi ympärillä ;)
Miksi valehtelisin?? Kyllä nämä esimerkit mitä olen kertonut on tapahtunut minulle. Saat toki olla uskomatta. Kysypä muilta kauniilta naisilta niin sellaista se elämä oikeasti kauniina on. Onneksi vanhemmiten saa alkaa olla rauhassa!
Voi teitä raukkoja, jotka kärsitte kauneudestanne. Teitä tuijotetaan ja ette saa olla koskaan rauhassa. Tiesittekö, että myös rumia ihmisiä tuijotetaan ja heidän kustannuksellaan irvaillaan jatkuvasti? Vaihtaisitteko kauneutenne rumuuteen? Kummankahan sitä ottaisi?
Ihan kivalta. Mutta olen aika kotihiiri, en juuri tuo kauneuttani esille mitenkään. En ole somessa tai käy tapahtumissa ei vain kiinnosta.
Ihan ok. Ei tässä mitään ihmeellistä. Samaa rataa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisar todistaa tuossa valitettavasti ihan oikein. Tuollaista se oli, ahdistavaa ja ilotonta jatkuvaa varomista myös omalla kohdallani.
Ihan ok tämä enimmäkseen on. Ei-toivottua huomiota tosin on jatkuvasti. Missään ei saa olla rauhassa, käy välillä raskaaksi.
Yksin liikkuminen erityisesti joskus on vaikeaa... Olisi ihana joskus vaikka rannalla tai puistossa saada rauhassa lukea kirjaa, mutta se on ihan toiveajattelua.
Olin täydellinen kauneudessa ja viisaudessa. Käyskentelin säihkyvien kivien keskellä. Olin Eedenissä, Jumalan puutarhassa. Sanoin sydämessäni, Minä nousen vuoria ja tähtiä korkeammalle, minä olen kuin Jumala, minut luotiin Hänen kuvakseen! Minä olen aamuruskon poika!
Kuitenkin Hän syöksi minut alas, koska olin vain kuolevainen, vain ihminen. Ja minä kuolin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok tämä enimmäkseen on. Ei-toivottua huomiota tosin on jatkuvasti. Missään ei saa olla rauhassa, käy välillä raskaaksi.
Yksin liikkuminen erityisesti joskus on vaikeaa... Olisi ihana joskus vaikka rannalla tai puistossa saada rauhassa lukea kirjaa, mutta se on ihan toiveajattelua.
Miten pukeudut koska itse en saa koskaan huomiota ja minulle on sanottu että olen erittäin kaunis. Mutta pukeudun löysiin vaatteisiin(colleget), aurinkolasit ja tukka nutturalla. Mutta eihän silti häiritä saa vaikka pukeutuisi kauniiseen kesämekkoon kyllä :-)
Ainakin seksiä tarjoutuu jatkuvasti 😕
Riippuu minkälaista elämää haluaa. jotkut ehkä tiedostaa sen, että ihmiset ovat ensisijaisesti kiinnostuneita vain ulkonäöstäsi ja koittavat hyötyä siitä. Se voi olla masentava ajatus.