Päästäisitkö 50v isovanhempien mukaan neljä alle kouluikäistä lomamatkalle Kreikkaan?
Äitini hoitaa minun ja kahden veljeni yhteensä neljää lasta, vähän niin kuin työkseen. Lapset ovat siis perhepäivähoidossa äidilläni.
Äiti haluaisi lähteä Kreikkaan viikoksi isäni kanssa, ottaisi lapset mukaan. Maksaisivat itse kaikki, joten rahasta ei kyse.
Lapset 2x5v, 4v ja 3v.
Äiti ja isä ovat hyväkuntoisia, ikinuoria viiskymppisiä.
Kommentit (125)
lähdemme sunnuntaina kreikkaan neljän pienen lapsemme kanssa.Ihan hyvin on pärjäilty;)
Minä ja mieheni 50v. lähdemme sunnuntaina kreikkaan neljän pienen lapsemme kanssa.Ihan hyvin on pärjäilty;)
EDelleen sanoisin ap:lle, että mieti itse lähtisitkö samalla porukalla itse matkaan? Jos tuntuu yhtään siltä, että ei niin sitten ei. Itse en haluaisi vastaavalle matkalle päästää edes omia vanhempia lapsianikaan :)
kiekui lasten ollessa pieniä, että odottakaas vain, hän oikein odottaa, että saa vielä lapsia ulkomaille ja mökille ja sinne sun tänne.
Saa sitä haluta, mutta tosiaan, aina ei saa aikuinenkaan haluamaansa. Kyllä minulla on päätösvalta kuitenkin lapsistani, minne heitä viedään ja kuka heitä vie.
Ei, en antanut kolmea alle kouluikäistä anopin ja apen matkaan ulkomaille.
mitä nähtävää ja koettavaa kolmivuotiaalla (tai 4- ja 5-vuotiaalla) Kreikassa on, mitä hän ei voi nähdä ja kokea Suomessa, omien vanhempiensa kanssa?
Ööh mitäköhän siellä olisi.. Hmm. Meidän kaksivuotiaat kaksoset, 6v ja 8v lapset pari viikkoa sitten kävivät mm. Elafonissin kahluusaarella mikä on myöskin Natura2000-suojelualue. Harvemmin Suomessa tuollaiseen törmää. Kävivät muutamalla toisen maailmansodan aikaisella hautuumaalla, Arkeologisessa museossa, puhumattkaan ihanista rannoista, pienistä vuoristokylistä jne. Oikeasti ihmettelen vastauksia mitä Ap on saanut. Taitaa olla yksi ja sama häiriintynyt henkilö joka näitä laittelee. Ja juu, päästäisin lapset reissuun ja odotankin oikein kovasti että tulen itse mummoksi ja pääsen toivottavasti kuljettamaan lapsenlapsiani maailmalla. Olenkin jo isommille asiasta puhunut ja "varoitellut". Niin ja hyvin meidänkin sakki on reissanut jos missä, alta vuoden ikäisestä on jokainen aloitellut reissujaan..
Ööh mitäköhän siellä olisi.. Hmm. Meidän kaksivuotiaat kaksoset, 6v ja 8v lapset pari viikkoa sitten kävivät mm. Elafonissin kahluusaarella mikä on myöskin Natura2000-suojelualue. Harvemmin Suomessa tuollaiseen törmää. Kävivät muutamalla toisen maailmansodan aikaisella hautuumaalla, Arkeologisessa museossa, puhumattkaan ihanista rannoista, pienistä vuoristokylistä jne.
Oikeasti ihmettelen vastauksia mitä Ap on saanut. Taitaa olla yksi ja sama häiriintynyt henkilö joka näitä laittelee.
Ja juu, päästäisin lapset reissuun ja odotankin oikein kovasti että tulen itse mummoksi ja pääsen toivottavasti kuljettamaan lapsenlapsiani maailmalla. Olenkin jo isommille asiasta puhunut ja "varoitellut".
Niin ja hyvin meidänkin sakki on reissanut jos missä, alta vuoden ikäisestä on jokainen aloitellut reissujaan..