Uusi ketju
Valitettavasti mun on aloitettava nyt uus ketju.. johtuen siitä että en enää tiedä kenelle siitä olen vastannut ja kenelle en, osalle olen vastannut meilitse ja osaan siihen ketjuun..Osa kysyjistä tuntuu " tutulta" mutta en löydä kuitenkaan vastauksiani heille mistään.. olisikohan sitten edellisessä ketjussa??
Mulla on kohta hetki aikaa vastailla, samat pyynnöt on kuin edellisessäkin kysymysten suhteen.
Kommentit (107)
Näkijä:
Miehesi ei ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa yhdessäoloaikananne, uskollinen on ollut. Saatte vielä yhden lapsen, aikaa ei nyt näytetä ollenkaan. Työpaikka löytyy sinulle kyllä, kovinkaan kauaa ei tarvitse etsiä.Vierailija:
Onko meidän lapsiluku täynnä? Kuinka monta lasta saamme? Onko mieheni ollut uskollinen? Onko meillä pitkä avioliitto? Löydänkö työpaikan?
Suurkiitokset etukäteen :D
vieläkö elämässäni on odotettavissa jotain suurempaa tapahtumaa, hyvässä tai pahassa? Minulla on kaksi poikaa, vieläkö saan lisää lapsia? Näetkö sukupuolta? Onko minulla pelkäämäni sairaus? Olisit todella kiltti jos katsoisit:)
Miehellesi ei tapahdu mitään pahaa, suojelusenkelit ovat rinnallanne. Sinulle avautuu työpaikka keväällä.
momentti:
Remontoitte sen vanhemman talon, ja taloudellisesti pärjäilette ihan mukavasti. Tytöltä minusta tulokas vaikuttaa..
Lopettelen taas tällä kertaa. Palaan vasta ensi viikolla palstalle, jatkan sitten ainakin siihen lupaamaani kohtaan saakka.
Enkeleitä tiellenne..
Hei Näkijä, laitan tähän kyselyn, jos vaikka vielä vastaat.
Lapsellamme on vasta todettu aistivamma. Miten näet hänen sopeutuvan uuteen tilanteeseensa? Tuleeko ongelmia? Miten toisen lapsen syntyminen vaikuttaa perheeseemme? Tuleeko synnytyksessä hankaluuksia?