Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ketju

23.11.2005 |

Valitettavasti mun on aloitettava nyt uus ketju.. johtuen siitä että en enää tiedä kenelle siitä olen vastannut ja kenelle en, osalle olen vastannut meilitse ja osaan siihen ketjuun..Osa kysyjistä tuntuu " tutulta" mutta en löydä kuitenkaan vastauksiani heille mistään.. olisikohan sitten edellisessä ketjussa??

Mulla on kohta hetki aikaa vastailla, samat pyynnöt on kuin edellisessäkin kysymysten suhteen.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistut sinä, ei ole sen suhteen mitään huolta. Usko itseesi ;) Kolme lasta tässä näytetään perheeseenne kuuluviksi.

Vierailija:

Valmistunko ikinä opiskelemaani ammattiin?

Vierailija
62/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taistelee itsensä kanssa, ajattelee sekä sinua että tuota toista naista. Miehesi haluaa todella yrittää, mutta välillänne on paljon kipua ja tekoja jotka eivät unohdu. Yritätte molemmat tosissanne, asutte kuitenkin erillänne pitempään kuin nyt ajattelet. Mies kantaa vastuunsa kyllä.

Vierailija:

Olisin kiitollinen jos osaisit sanoa mitä mieheni ja minun välille käy? palautuuko luottamus? onnistuuko tämä uusi yritys? onko mieheni tosisan vai jatkuuko pettäminen? onko hän edelleen pitänyt yhteyttä toiseen naiseen? muutammeko vielä takaisin yhteen ja voimmeko vielä joskus olla onnellinen perhe, omassa kodissa, ja lisää lapsia? Kantaako mies vastuun tulevasta pikkuisestaan?

kiitos oikein kovasti jos voisit vastailla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt edessänne hankala matka. Epäluulo ja pelko eivät ole niin helposti lannistettavissa ja se syö suhdettanne eniten. Suhteenne kyllä jatkuu, mies ei eropäätöstä tule tekemään. Voimia sinulle.

Vierailija:

Uskon, että olet oikeassa. Vielä jatkokysymys, jos sinulla aikaa riittää. Herääkö rakkaus? Pelastuuko avioliittomme? Pystymmekö rakentamaan näistä " raunioista" vielä hyvän parisuhteen ja avioliiton?

Näkijä:

Lapset ovat suurin syy tuolle yritykselle, miehesi ei halua rikkoa perhettään. Hän katuu tekojaan ja välittää sinusta, ja haluaa myös herättää oman rakkauden tunteensa sinua kohtaan.

Vierailija:

Miehellä on ollut " säpinöitä" kolleegansa kanssa. Nyt hän sanoo sitoutuneensa yrittämään minun kanssani. Rakastaako hän minua vielä vai onko kyseessä vain lasten takia tapahtuva yritys.

Vierailija
64/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tulee mahdollisuus muuttoon ensi kesän aikana, mietitte sitä kuitenkin ja harkitsette tarkkaan. Asunto on uudempi kuin nykyisenne, hieman isompi, vettä on lähellä.

Tilanne appivanhempien kanssa jatkuu, sanot suoraan tai et. Heillä on omat mielipiteensä ja ovat kovin joustamattomia sitä muuttamaan. Koitahan jaksaa.. Välittävät lapsistaan jokaisesta, omalla tavallaan tosin.

Kaikkea hyvää sinulle :)

Vierailija:

Valotitkin jo meiliteitse työurani kehitystä ja sitä edeltävän äitiysloman kulkua, kiitos kaunis siitä!

Näkisitkö vielä kohdallemme asumistavan muutosta vai asummeko nykyisessä asunnossamme pitkään?

Lisäksi suhteeni appivanhempiini ei ole kummoinen, miten siinä käy, posahtaako kattilan kansi ja sanon suoraan vai jatkuuko tämä? Miksi kohtelevat lapsiaan epätasa-arvoisesti?

Kiitos taas. Voimia ja valoa.

Minna T

Vierailija
65/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja poika, tarkkaa aikaa en osaa sanoa. Pitkällä tähtäimellä jos katsotaan, niin kymmene vuoden sisällä perheenne on koossa ;)

Omakotitaloasiaan en näe mitään, rivitaloasuntoa kovasti vain näytetään. Se on teille pitkäaikainen asumisratkaisu.

Vierailija:

Meillä yksi lapsi ja naimisissa kolmisen vuotta! Saadaanko me vielä joskus se omakotitalo:) Kiitos!

Vierailija
66/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle löytyvän vielä rakkautta ja kunnollista parisuhdetta? Milloin? Miten jaksan odottaa?

Vierailija
67/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ olisi hyvä ratkaisu, saisit vähän lisää sitä " omaa elämää" ja uutta pohdittavaa. Lapset ovat ihania, mutta aikuistenkin seura tekee terää ;)

Miesasioista..kuin epäilisit miehen vilpittömyyttä ja uskollisuutta? Elämässäsi siis on jo joku, välinne ovat hieman..hmm, tulenarat tällä hetkellä? Nyt kun et tuon enempää itsestäsi kertonut, en jatka tästä tämän enempää kun en tiedä sainko sinusta todella kiinni tämän asian suhteen vai olenko ihan väärässä..

Iloa ja valoa elämääsi.

Vierailija:

Olen hieman ymmälläni tästä elämäntilanteestani. Osaisitko sanoa mitä tämä kaikki tarkoittaa? Pitäisikö jo kiireesti mennä töihin? Entäs miesasiat?

Vierailija
68/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt unientulkintaan, joten en valitettavasti osaa vastata..

Vierailija:

Odottelen parhaillaan kuukautisia alkaviksi..

-2-

Ja mitä ne hautajaiset merkkaavat unissa?

Vierailija
69/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte toisen, vuoden sisällä olet jo raskaana.

Vierailija:

Mitä näet tulevaisuudessani? Minulla on kova vauvakuume ja poika nyt 11kk. Saammeko koskaan toista lasta ja jos saamme niin koska?

Kiitos!

Vierailija
70/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ ei näyttäydy ihan lähitulevaisuudessa, tuossa noin vuoden päästä tulee eteesi työpaikka joka sopii sinulle ja josta saat paljon. Sitä ennen olet kyllä töissä, työttömyyttä ei ole.

Taloudellinen tilanne helpottaa tuossa kevään aikoihin.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija:

Millon saan uuden työn? Mistä sitä kannattaisi hakea ja mikä ala sopisi minulle?

Millon nämä raha-asiat alkaa edes vähän helpottaa?

Kiitos paljon taas jos vastaat :)

Vierailija
71/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieltäni askarruttaa koska tulen uudestaan raskaaksi? Jonkin aikaa ollaan yritetty ja alan olla huolissani.

Vierailija
72/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuossa työpaikan saannissa on epäselvää, hieman häilyvänä näytetään..siis aivan kuin saisi, mutta kuitenkin epävarmaa. Nyt en oikein ymmärrä mitä tällä halutaan sanoa, olisiko siellä työnantajan puolella hieman mietintää tässä, joku puoltaa ja joku toinen ei??

Samoin tuo muutto on nyt asia jota ei näy. Jotenkin tulee olo että liittyy tuohon työn saamiseen. Että jos saa niin sitten tulee muuttokin jossain vaiheessa.. olen pahoillani, tämä nyt näköjään meni tämmöiseen vaan kun en oikein nyt osaa tulkita näkemääni ja tuntemaani.

Tuon tumman miehen kanssa ei tule pitempiaikaisempaa kohtaamista. Ohimennen näette jossain kaupungin vilinässä, mutta siitä ei seuraa sen enempää. Ei ajattele sinua kaivaten.

Vierailija:

Saako mieheni haluamansa työpaikan? Muutammeko pois talostamme? Näetkö, että tapaanko vielä tumman miehen menneisyydestäni? Juttelemmeko asiat selviksi? Mitä hän ajattelee minusta?

Lämmin kiitos etukäteen! ;))

Vierailija
73/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehdit vastata minullekin!t.78

Vierailija
74/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kanssa ei eroa vielä tule, yritätte, sinä ehkä enemmän. Mieskin jollakin tavoin yrittää alkon käyttöään hillitä, kauhean hyviä nuo tulokset eivät kuitenkaan ole. Uuden lapsen saatte, aikaa ei mene monia vuosia.

Vierailija:

Loppuuko mieheni alkoholin käyttö?Mitä näet tulevaisuudelle,avioero ja muutto pois vai kenties jopa uusi vauva???Kiitos ;)

Vierailija
75/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijä:

Teillä on nyt edessänne hankala matka. Epäluulo ja pelko eivät ole niin helposti lannistettavissa ja se syö suhdettanne eniten. Suhteenne kyllä jatkuu, mies ei eropäätöstä tule tekemään. Voimia sinulle.

Vierailija:

Uskon, että olet oikeassa. Vielä jatkokysymys, jos sinulla aikaa riittää. Herääkö rakkaus? Pelastuuko avioliittomme? Pystymmekö rakentamaan näistä " raunioista" vielä hyvän parisuhteen ja avioliiton?

Näkijä:

Lapset ovat suurin syy tuolle yritykselle, miehesi ei halua rikkoa perhettään. Hän katuu tekojaan ja välittää sinusta, ja haluaa myös herättää oman rakkauden tunteensa sinua kohtaan.

Vierailija:

Miehellä on ollut " säpinöitä" kolleegansa kanssa. Nyt hän sanoo sitoutuneensa yrittämään minun kanssani. Rakastaako hän minua vielä vai onko kyseessä vain lasten takia tapahtuva yritys.

Vierailija
76/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijä:

Miehesi kanssa ei eroa vielä tule, yritätte, sinä ehkä enemmän. Mieskin jollakin tavoin yrittää alkon käyttöään hillitä, kauhean hyviä nuo tulokset eivät kuitenkaan ole. Uuden lapsen saatte, aikaa ei mene monia vuosia.

Vierailija:

Loppuuko mieheni alkoholin käyttö?Mitä näet tulevaisuudelle,avioero ja muutto pois vai kenties jopa uusi vauva???Kiitos ;)

Vierailija
77/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on vaan niin ajankohtainen kun taas ovat kuukautiset myöhässä mutta en usko olevani raskaana. Koitan päättää pitäisikö mennä lääkärille tarkistamaan, että kaikki on kunnossa. Sinänsä ajatus siitä ettei kovin pitkä aika enää menisi kunnes tyttöni saisi pikkusiskon tai -veljen lohduttaa.

t. nro 36 (muistaakseni)

Näkijä:

Älä huolehdi, puolen vuoden sisällä olet raskaana ;) Odota ihan rauhassa..

Vierailija:

Mieltäni askarruttaa koska tulen uudestaan raskaaksi? Jonkin aikaa ollaan yritetty ja alan olla huolissani.

Vierailija
78/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Minna

Vierailija
79/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös katselmuksen itselleni. Elämäni on tällä hetkellä oikein onnellista mutta jotain puuttuu.

Itse haluaisin vauvan, mies ei. Toisaalta mietin työ ja opiskelu mahdollisuuksia.

Olisiko meille tulossa pientä vaiko aloitanko työt?

Kiitos tuhannesti avustasi.

-Kaneliomena-

Vierailija
80/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisimme kaikki onnellisia jos jaksaisit vielä jatkaa vastailuja.

Jos et niin olisitko hyvä ja laitat vietin siitä niin emme turhaan käy selailemassa ja nostamassa ketjua.

KIITOS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan