Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ketju

23.11.2005 |

Valitettavasti mun on aloitettava nyt uus ketju.. johtuen siitä että en enää tiedä kenelle siitä olen vastannut ja kenelle en, osalle olen vastannut meilitse ja osaan siihen ketjuun..Osa kysyjistä tuntuu " tutulta" mutta en löydä kuitenkaan vastauksiani heille mistään.. olisikohan sitten edellisessä ketjussa??

Mulla on kohta hetki aikaa vastailla, samat pyynnöt on kuin edellisessäkin kysymysten suhteen.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä lapsia ja kumpaa sukupuolta?

Mitä unissa tarkoittavat hautajaiset ?

Vierailija
2/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut " säpinöitä" kolleegansa kanssa. Nyt hän sanoo sitoutuneensa yrittämään minun kanssani. Rakastaako hän minua vielä vai onko kyseessä vain lasten takia tapahtuva yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö miehelläni olleen toista naista?

Vierailija
4/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tumma mies on hieman arvoitus. Täytyy olla joku suhteen ulkopuolinen kenties? Osaatko kertoa enemmän?

Opiskelusuunnitelmat etenevät varmaankin juuri noin.

Kiitos vaivannäöstä ja kaikkea hyvää myös sinulle :)

t. nro 61

Näkijä:

Tässä näyttäytyy tumma mies, hieman uhkaavana. Kuin ei oikein olisi vilpittömin mielin mukana.. mustasukkainen sinusta pojallesi ja entiselle elämällesi. Poikasi jollain tavalla arastelee miestä, mies käyttää häneen valtaansa. Vaikuttaa siltä, että mies tuosta vielä paljastaa todellista luonnettaan enemmän, kunhan aikaa vielä hiukan kuluu. Sinun kannattaisi todella nyt miettiä millaisen elämän haluaisit ja millaisen parisuhteen.. mitä siihen saa kuulua ja mitä ehdottomasti ei. Älä ole liian kiltti, usko vaistoasi.

Opinnot ovat hetken tauolla, palaat työelämään.. mutta olet sisukas ja jatko-opinnot odottavat sinua noin puolnetoistavuoden päässä.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija:

Haluaisin tietää miten opiskelusuunnitelmieni käy? Sain juuri yo-lakin, mutta miten siitä eteenpäin? Entä minun ja miesystäväni muuttosuunnitelmat? Miten mies tulee jatkossa suhtautumaan poikaani? Entä poikani häneen?

Vierailija
5/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko toisen lapsen, joko hän kasvaa minussa?

Minulla on aina silloin tällöin ennakkoaavistuksia, näetkö minulle hautajaisia sillä luulen että joku läheiseni kuolee?

Kiitos kovasti!

Vierailija
6/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn siitä sydän symbolista, kun se on tullut muutaman vuoden mulle aika ajoin vastaan mitä oudoimmissa asioissa, hankala vähän selittää, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan..

Toiseksi meneekö mun raskausaika hyvin ja kumpi olisi tulossa?

Vierailija
7/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet elämässäni tapahtuvan lähiaikoina? Kolmas poika on nyt puoli vuotta, saanko vielä vauvan(sukupuoli) ja koska? KIITOS!

Vierailija
8/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mulle tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa?

Viimeisen kahden vuoden aikana on tapahtunut jo niin paljon(uusi mies, esikoisen syntymä, ammattiin valmistuminen) että vieläkö tätä onnea jatkuu??? ja miten jatkuu??? Onko nykyinen mieheni varmasti se oikea? Tulenko saamaan vielä lisää lapsia? Miten töiden parissa käy?

Mamma05

Vierailija
9/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastikään eronnut, pienen tytön yksinhuoltaja. Näetkö uutta rakkautta (lähi)tulevaisuudessani? Itse en näe..

Entä pääsenkö opiskelemaan haaveilemaani alaa, vai joudunko tyytymään kakkosvaihtoehtoon?

Paraneeko ystäväni masennuksesta, tuntuu toivottomalta kun kukaan ei osaa auttaa häntä.

Kiitos jos osaat sanoa jotain tulevaisuudestani.

Vierailija
10/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko miten minun käy tässä elämässä ammatillisessa mielessä? Löydänkö koskaan sitä paikkaa johon sovin kuin nakutettu? Toinen kysymys koskee lapsia ja parisuhdetta. Onko lapsiluku täynnä ja jatkuuko parisuhteeni auvo hamaan hautaan?

Vierailija
11/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näet minulle ja sukupuolet jos näkisit?

-kiitos

Vierailija
12/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat suurin syy tuolle yritykselle, miehesi ei halua rikkoa perhettään. Hän katuu tekojaan ja välittää sinusta, ja haluaa myös herättää oman rakkauden tunteensa sinua kohtaan.

Vierailija:

Miehellä on ollut " säpinöitä" kolleegansa kanssa. Nyt hän sanoo sitoutuneensa yrittämään minun kanssani. Rakastaako hän minua vielä vai onko kyseessä vain lasten takia tapahtuva yritys.

Vierailija
13/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saammeko vielä lapsia ja kumpaa sukupuolta?

Mitä unissa tarkoittavat hautajaiset ?

Vierailija
14/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajastasi. Millaisena näet tulevaisuuteni ammatillisesti? Olen nyt ä-lomalla, viihdyn kotona kyllä. Tämä ja työelämä kuin eri maailma, mutta kiinnostaa miten sopeudun paluuseen. Vai kannattaisiko yrittää uutta vauvaa heti ä-loman perään? Miten käy?

Kiitos!

Vierailija
15/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo tumma mies on hieman arvoitus. Täytyy olla joku suhteen ulkopuolinen kenties? Osaatko kertoa enemmän?

Opiskelusuunnitelmat etenevät varmaankin juuri noin.

Kiitos vaivannäöstä ja kaikkea hyvää myös sinulle :)

t. nro 61

Näkijä:

Tässä näyttäytyy tumma mies, hieman uhkaavana. Kuin ei oikein olisi vilpittömin mielin mukana.. mustasukkainen sinusta pojallesi ja entiselle elämällesi. Poikasi jollain tavalla arastelee miestä, mies käyttää häneen valtaansa. Vaikuttaa siltä, että mies tuosta vielä paljastaa todellista luonnettaan enemmän, kunhan aikaa vielä hiukan kuluu. Sinun kannattaisi todella nyt miettiä millaisen elämän haluaisit ja millaisen parisuhteen.. mitä siihen saa kuulua ja mitä ehdottomasti ei. Älä ole liian kiltti, usko vaistoasi.

Opinnot ovat hetken tauolla, palaat työelämään.. mutta olet sisukas ja jatko-opinnot odottavat sinua noin puolnetoistavuoden päässä.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija:

Haluaisin tietää miten opiskelusuunnitelmieni käy? Sain juuri yo-lakin, mutta miten siitä eteenpäin? Entä minun ja miesystäväni muuttosuunnitelmat? Miten mies tulee jatkossa suhtautumaan poikaani? Entä poikani häneen?

Vierailija
16/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun miesrintamalle kuuluu?Meneekö yhtä huonosti ku aina?

Vierailija
17/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaako meidän risukasaan vielä aurinko? Ollaanko me ennen sitä puilla paljailla? Loppuuko ahdinko ennen hautaa?

Vierailija
18/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet oikeassa. Vielä jatkokysymys, jos sinulla aikaa riittää. Herääkö rakkaus? Pelastuuko avioliittomme? Pystymmekö rakentamaan näistä " raunioista" vielä hyvän parisuhteen ja avioliiton?

Näkijä:

Lapset ovat suurin syy tuolle yritykselle, miehesi ei halua rikkoa perhettään. Hän katuu tekojaan ja välittää sinusta, ja haluaa myös herättää oman rakkauden tunteensa sinua kohtaan.

Vierailija:

Vierailija
19/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valotitkin jo meiliteitse työurani kehitystä ja sitä edeltävän äitiysloman kulkua, kiitos kaunis siitä!

Näkisitkö vielä kohdallemme asumistavan muutosta vai asummeko nykyisessä asunnossamme pitkään?

Lisäksi suhteeni appivanhempiini ei ole kummoinen, miten siinä käy, posahtaako kattilan kansi ja sanon suoraan vai jatkuuko tämä? Miksi kohtelevat lapsiaan epätasa-arvoisesti?

Kiitos taas. Voimia ja valoa.

Minna T

Vierailija
20/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsi ja naimisissa kolmisen vuotta! Saadaanko me vielä joskus se omakotitalo:) Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan